Ervaringen met bike-components.de
DHL is toch dat bedrijf dat je pakketje gewoon terugstuurt naar de afzender als je niet thuis bent? Of ben ik nu in de war?
Bij sommige leveranciers kun je trouwens kiezen door wie je het wilt laten bezorgen.
Bij sommige leveranciers kun je trouwens kiezen door wie je het wilt laten bezorgen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Weten jullie zeker dat het nog via DHL gaat? Jaren terug heeft een DHL-eikel voor 100'en euro's achter in de tuin gezet...op een regenachtige dag...
Maar de laatste 4-5 bestellingen gaan vlekkeloos en worden met de TNT bezorgd. En ik woon in een middelgrote gemeente in het Groene Hart (dus daar zou DHL toch ook wel komen, zou je denken).
Prima internetwinkel dus IMO.
Maar de laatste 4-5 bestellingen gaan vlekkeloos en worden met de TNT bezorgd. En ik woon in een middelgrote gemeente in het Groene Hart (dus daar zou DHL toch ook wel komen, zou je denken).
Prima internetwinkel dus IMO.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het wordt in Duitsland met DHL verzonden, maar de laatste keren afleveren werd bij mij ook door TNT gedaan. Het tracking nummer dat je krijgt is van DHL en dat werkt niet meer als 't pakketje in Nederland is. Alleen via een duur betaalnummer kan je nog uitvissen waar je pakketje is.
Wij een maand voor de vakantie spullen besteld, keurig netjes in NL beland, lag al een week in rotterdam. Toen bikecomp maar eens gebeld, bleken ze het teruggestuurd te hebben omdat ze het huisnummer niet hadden??? Bikecomp heet geld direct teruggestort. Maar zo gelaten, want inmiddels hadden we de meeste spullen al elders gehaald.
~live fast, die young ~
Bij mij staat er eentje aan te komen! Kijken hoe lang het duurt:
"Deine Bestellung x********* ging heute in den Versand.
Die Paket-Nummer lautet:
Die Lieferung erfolgt bei Paketen normaler Größe per DHL (Deutsche Post
Über den folgenden Direktlink kannst Du ca 12 Stunden nach Erhalt dieser E-Mail den Versandstatus einsehen:
Sperrgutpakete werden mit DPD geliefert.(die Paket Nummer fängt dann mit 141 an) Den Versandstatus kannst du auf www.dpd.de einsehen.
Bei Versand innerhalb Deutschlands wird Deine Lieferung innerhalb von 3 Tagen ankommen.
Wir bedanken uns für deinen Auftrag und wünschen dir viel Spass mit den erworbenen Artikeln.
"Deine Bestellung x********* ging heute in den Versand.
Die Paket-Nummer lautet:
Die Lieferung erfolgt bei Paketen normaler Größe per DHL (Deutsche Post
Über den folgenden Direktlink kannst Du ca 12 Stunden nach Erhalt dieser E-Mail den Versandstatus einsehen:
Sperrgutpakete werden mit DPD geliefert.(die Paket Nummer fängt dann mit 141 an) Den Versandstatus kannst du auf www.dpd.de einsehen.
Bei Versand innerhalb Deutschlands wird Deine Lieferung innerhalb von 3 Tagen ankommen.
Wir bedanken uns für deinen Auftrag und wünschen dir viel Spass mit den erworbenen Artikeln.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Diogenes schreef:Bij mij staat er eentje aan te komen! Kijken hoe lang het duurt:
Bij mij ook. De 11e besteld, 12e betaald. Had nog geen verzendings bevestiging gehad, dus vandaag maar een mailtje gedaan met de vraag hoe dat zat. Paar uur later de paketausgang mail gekregen :rolleye:
Vorige keer (maandje geleden) was ie toen binnen 2 dagen in huis. Was bij de eerste aflevering ('s ochtends) niet thuis. Toen kwamen ze 's middags weer langs om hem af te leveren! Dat was wel goeie service. (of het kwam iig goed uit)
Alles is relatief ![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hmmmm.....ik heb het pakket nog steeds niet. Dan wordt het maandag en dat is 5 dagen. Gelukkig heb ik niets dringend nodig.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar het Campa vet, dat net zo duur is per Liter als een kilo truffels.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar het Campa vet, dat net zo duur is per Liter als een kilo truffels.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
-
- Forum-lid HC
Diogenes schreef:Gelukkig heb ik niets dringend nodig.
Dan zou het ook een beetje dom zijn om het te bestellen!
Ik heb nooit problemen met bc laatste keer had ik het maandag besteld en was het woensdag in huis. altijd super service daar!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is de schuld van DHL waarschijnlijk, de laatste keer dat 't mis ging zeiden ze dat mijn adres niet bestond. 2 dagen later hadden ze 'm toen toch maar bezorgd.girlinred schreef:Wij een maand voor de vakantie spullen besteld, keurig netjes in NL beland, lag al een week in rotterdam. Toen bikecomp maar eens gebeld, bleken ze het teruggestuurd te hebben omdat ze het huisnummer niet hadden??? Bikecomp heet geld direct teruggestort. Maar zo gelaten, want inmiddels hadden we de meeste spullen al elders gehaald.
Amclassic-fan schreef:Dat is de schuld van DHL waarschijnlijk, de laatste keer dat 't mis ging zeiden ze dat mijn adres niet bestond. 2 dagen later hadden ze 'm toen toch maar bezorgd.girlinred schreef:Wij een maand voor de vakantie spullen besteld, keurig netjes in NL beland, lag al een week in rotterdam. Toen bikecomp maar eens gebeld, bleken ze het teruggestuurd te hebben omdat ze het huisnummer niet hadden??? Bikecomp heet geld direct teruggestort. Maar zo gelaten, want inmiddels hadden we de meeste spullen al elders gehaald.
ja, was niet helemaal duidelijk, maar daar lag het inderdaad aan, die hebben het maar weer naar Bike-components teurggestuurd. Die ons adres nogmaals hebben gevraagd omhet correct te kunnen laten bezorgen. Maar na een week was het er nog niet en het geld teruggestort.
Erg jammer, want goede zaak, goedkoop en superservice! Maar dit is al de tweede keer dat een pakje er ernstig lang over doet door DHL (of niet komt) en dat maakt het bestellen daar er niet verleidelijker op
~live fast, die young ~