Hoeveel train jij Nu ?
Nog meer off-topic: http://www.bikeplanner.com is een zeer fraaie site om je gegevens mee bij te houden en een project van gewaardeerd forumlid HenkV. Excel voldoet voor mij overigens prima.
En trainen? Gewoon lekker naar buiten op de CX of MTB. Tot nu sta ik op ruim 10 uur.
En trainen? Gewoon lekker naar buiten op de CX of MTB. Tot nu sta ik op ruim 10 uur.
Ik heb in december welgeteld 2x gefietst (totaal ca. 3,5 uur) en in januari nog nul, noppes, nada...
Niet erg, kan straks welliswaar weer vanaf 0 beginnen, maar dan wel lekker gretig:D
Niet erg, kan straks welliswaar weer vanaf 0 beginnen, maar dan wel lekker gretig:D
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Na een kleine twee maanden vooral gelopen te hebben (o.m. de 7-heuvelenloop, 15km), ben ik vorige week weer gestart met fietsen. Gisteren nog gereden, over prachtige besneeuwde dijken.
Heerlijk, heb zelfs nog even zitten zingen!
Heerlijk, heb zelfs nog even zitten zingen!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Mij lukt het in verband met werken niet zo goed op het moment. Toch wil ik in februari weer trainingswedstrijden gaan rijden. Eens kijken of ik nog wat kan doen om fitter te worden. Ik loop nu wat hard door de week en fiets naar m'n werk (minstens 10 km heen en terug). Daarnaast fiets ik in het weekend en af en toe naar studie (30 heen, 30 terug). Wanneer ik tijd kan maken doe ik een training van maximaal 4 uur. Dat is heel incidenteel, de vorige keer in mijn kerstvakantie.
Totaal aantal kilometers in de week zit tussen de 100 en 200.
Totaal aantal kilometers in de week zit tussen de 100 en 200.
-
- Forum-lid
ik probeer alvast een uur of 6-7 te trainen, maar in deze omstandigheden is dat moeilijk.
-
- Forum-lid
In deze omstandigheden gewoon de veldfiets pakken en rijden maar!
Gister ook nog 3 uur getraind, eergister geschaatst, en de dagen daarvoor ook uren gemaakt op de weg. gewoon goed aankleden en dikke overschoenen aan:)!
Gister ook nog 3 uur getraind, eergister geschaatst, en de dagen daarvoor ook uren gemaakt op de weg. gewoon goed aankleden en dikke overschoenen aan:)!
Pinarello fp3,Chorus 11- Token c50a
-
- Forum-lid
Ikzelf als wielertoerist 6u/week. Mijn zoon, renner - wordt junior, 12-18u/week.
CP.
CP.
Nu een uurtje of 6 in de week met woon-werk, Tacx, hardlopen. Gaat richting april naar 10 a 12 uur per week waarbij er dan vooral extra fiets uren bij komen. Basis blijft 3 keer per week hardlopen en 1 of 2 keer ww. Rest wordt daar bovenop gepland, bijvoorbeeld een lange training of toertocht in het weekend.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
-
- Forum-lid
+12 u per week. Een deel daarvan is op de tackx.