Alles over vakanties op én met de fiets

Alpe D'huzes 2010

tnieuw
Forum-lid

tnieuw 18 jun 2010 01:04

De Dauphine Libéré heeft daags erna een groot artikel gewijd aan "ons" evenement. De betreffende pagina's (in frans) in PDF formaat zijn te zien op onze site:

http://www.timenpatrickgevennietop.nl/index.asp?m=11.

Ook onze ervaringen van deze dag kun je daar lezen.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 18 jun 2010 08:41

[quote="cliors"][quote="superrose"][quote="cliors"][quote="superrose"]Ik heb wat foto's op mijn blog gezet, vandaag gooi ik er meer bij, die van de dag zelf en niet alleen van bergen :)
Ik stel voor dat we een forumritje houden met de ad6-ers binnekort ergens in het zuiden van het land.[/quote]

Forum ritje met Ad-6ers lijkt me een leuk plan, maar of ik mee kan hangt wel af hoe lang mijn herstel na de rug operatie duurt......
(of we moeten het nog voor de 23e doen ;-) )

[/quote]

wat stel je voor? Voor de 23 moet kunnen. [/quote]

Hoi superrose, zie net dit berichtje pas, even niet op het forum geweest, afgelopen week iets te druk geweest met dingen regelen voor na de operatie. Voor de 23e gaat mij iig niet meer lukken.... En daarna mag ik 6 weken me fiets niet aanraken ;-(

[/quote]

Nou dan moet je het adres van het ziekenhuis maar geven dan moet het hele forum je maar een kaart sturen
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 18 jun 2010 15:23

[/quote]

Nou dan moet je het adres van het ziekenhuis maar geven dan moet het hele forum je maar een kaart sturen
[/quote]

Als het goed is lig ik maar 1-2 dagen in het ziekenhuis en mag ik daarna thuis verder liggen...
Maar kaartje is natuurlijk altijd leuk, kan beter digitaal. want om hier nu me huisadres neer te zetten... (m.vesters ad hotmail.com)
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

evers
Forum-lid

evers 19 jun 2010 20:31

jongens, morgen half 1 rtl7: docu over AD6 2010.

KIJKEN DUS!
Train ze!

tnieuw
Forum-lid

tnieuw 20 jun 2010 01:38

[quote="Evers"]jongens, morgen half 1 rtl7: docu over AD6 2010.

KIJKEN DUS![/quote]

In de programmering is daar niks over te vinden??

levensnevel
Forum-lid

Gebruikersavatar levensnevel 20 jun 2010 07:03

Klopt.
programma stond eerst geplanned voor 19 juni om 17:20 uur maar is door het uitlopen van het Tennis in Rosmalen uitgesteld naar vandaag 20 juni om 12:20 uur.
Tenminste: die nieuwe uitzenddatum / tijdstip was regelmatig in het beeld te zien tijden daar op volgende programma Voetbal: VI Oranje.
En anders kan je, denk ik, over een tijdje de AD6 aflevering van Wielerland hier
http://nl.visit-it.com/television/ondem ... nd/archive
bekijken.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

hoorn
Forum-lid

hoorn 23 jun 2010 12:11

Ben dit jaar ook geweest met de doelstelling om 6 keer naar boven te gaan. Helaas bleef de teller steken op vier keer. Ik had vooraf nog nooit een alp van dichtbij gezein, laat staat beklommen met de fiets. Mijn gewicht heeft ook niet echt geholpen. Toch ga ik volgend jaarzeker weer.
Alles heeft ontzettend veel indruk op me gemaakt. Het aparte sfeertje, de mensen die vanaf half zes 's morgens onvermoeibaar de renners hebben staan aanmoedigen, de emoties en zo nog veel meer. Het bijzondere is dat 99,9% fietst met iemand op de "bagagedrager". Hierdoor ontstaan ook bijzondere gesprekken met wildvreemden, wat in mijn ogen vrij uniek is voor een fietsevenement, tenminste degene die ik heb meegemaakt.
Ik weet nu wat me te wachten staat, dus voor 2011 is het devies trainen, trainen en nog eens trainen, 10 tot 15 kilo afvallen, zien dat ik zoveel mogelijk sponsorgeld binnenhaal en zes keer op het tandvlees naar boven harken.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie