Go !!Johnny Hoogerland
Tja jongens...die broek kan inderdaad echt niet...vind ik altijd van die ijdeltuiten die hun broek 1 slagje omslaan...
Maareh die bril: doet ie gewoon heel goed!! Zal BBB blij mee zijn. Hij grijpt gewoon deze kans: ze nemen zijn hoofd close-up in beeld, en zodoende kan hij BBB een plezier doen door zijn bril op te zetten.
Ik bedoel : functioneel is het natuurlijk niet echt binnen..
Maareh die bril: doet ie gewoon heel goed!! Zal BBB blij mee zijn. Hij grijpt gewoon deze kans: ze nemen zijn hoofd close-up in beeld, en zodoende kan hij BBB een plezier doen door zijn bril op te zetten.
Ik bedoel : functioneel is het natuurlijk niet echt binnen..
Gang is alles!!
- chassepatate
- Forum-lid
Misschien heeft ie er een apart leesgedeelte in
simen schreef:http://www.omroepzeeland.nl/programmas/ ... opindewind
Het komt wel goed met Johnny Hoogerland ,denk ik zo.
Ja. Leuk om te zien. Thnx.
... más allá ...
Op zich eigenlijk wel goed nieuws ,een tweede Nederlandse ploeg in de world tour.
Kun je eens wat plannen als ploeg,best belangrijk als je wilt presteren.
http://www.omroepzeeland.nl/sport/15438 ... rland.html
En Menchov, die moet met Geox gaan bedelen om mee te mogen doen.
Het kan verkeren.
Kun je eens wat plannen als ploeg,best belangrijk als je wilt presteren.
http://www.omroepzeeland.nl/sport/15438 ... rland.html
En Menchov, die moet met Geox gaan bedelen om mee te mogen doen.
Het kan verkeren.
Zij is ook tegen
Johnny Hoogerland begint het jaar goed:
Hoogerland leidt in Ster van Besseges
Ik ben benieuwd wat hij dit jaar weer kan laten zien!
Hoogerland leidt in Ster van Besseges
Ik ben benieuwd wat hij dit jaar weer kan laten zien!
De kans dat Mosquera geschorst wordt lijkt me een procent of 98. Misschien kan VS nog ergens een kopman oppikken want om nou in drie grote rondes zonder klassementsambities mee te gaan doen..
-
- Forum-lid
Ze moeten gewoon lekker aanvallend gaan koersen in de grote rondes. Als ze overal één of meer etappes weten te pakken en zich goed laten zien dan doen ze het uitstekend. Hoeveel ploegen zijn er nu met echte klassementsambities? En dan bedoel ik niet rijden voor een top 10 klassering maar echt meedoen om de winst.
De ploegleiding noemde het bergklassement in de tour als mogelijk doel voor Hoogerland. Nou, waarom niet? Lekker veel en vroeg in de aanval en kijken waar het schip strand.
De ploegleiding noemde het bergklassement in de tour als mogelijk doel voor Hoogerland. Nou, waarom niet? Lekker veel en vroeg in de aanval en kijken waar het schip strand.
Lekker aanvallend koersen doen ze al een tijdje, de aanstelling van Ricco en Mosquera was er m.i. juist om ook een rol in de klassementen te gaan spelen (in elk geval Giro/Vuelta). Maar er zit waarschijnlijk niet veel anders op. Of er moet nog ergens een kopman komen van bij een niet-PT-ploeg vandaan (Menchov?). 1 of meer etappes winnen in elke grote ronde is trouwens echt een lastige opgave. Ik zou niet weten wie dat bij VS moeten doen. Bozic/Marcato/Hoogerland? Het lijstje winnaars is snel uitgeput.Bottecchia schreef:Ze moeten gewoon lekker aanvallend gaan koersen in de grote rondes. Als ze overal één of meer etappes weten te pakken en zich goed laten zien dan doen ze het uitstekend.
Aan Thomas Dekker zou ik als ploeg m'n handen trouwens niet branden.