Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Moozes

peter30
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:29

peter30 06 okt 2009 09:31

YesIcan schreef:@Peter30. Nanotechnologie is een technologie waar atomen en moleculen gebruikt worden als bouwstenen. Het is een techologie waar dingen mee gedaan kunnen worden waar we 15 jaar geleden nog niet aan durfden te denken. Deze technologie wordt al zeer veel toepast voor allerhande zaken waaronder verbindingen van materialen. dus een zwets verhaal is het zeker niet, het is zelfs vooruitstrevend.


Zo heel erg vooruit strevend is het natuurlijk niet omdat je zoals zegt deze techniek zeer veel wordt toegepast. Maar wanneer ik het vehaal lees dan lees ik dat Moozes de technologie heeft ontwikkeld. Ik vind het een verhaal met veel carbon types en termen waardoor de consument snel wordt overrompelt maar het geeft geen info over het frame.

gast
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 23 mei 2006 11:15

gast 06 okt 2009 09:59

peerke1 schreef: het begint een beetje flauw te worden.


Jouw "ik weet van niks"-gedrag is dat niet ?

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 okt 2009 10:03

Amclassic-fan schreef: Je kan ze elder ook gewoon kopen alleen dan zijn ze anders gespoten.



Nou mark laat eens zien, heb ze nog niet kunnen vinden:O.

Verder ben ik het wel met je eens, die nanotechnologie kan me trouwens worst wezen. Dat ze BS verkopen aan potentiele klanten en ze daarmee naar hun winkeltje lokken stoort me veel meer.(En nee dit kun je niet ontkennen Peerke want 3 verschillende waardes opeven voor hetzelfde frame, dan zijn er toch 2 gelogen;))

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 okt 2009 14:37

@YesIcan + peerke1, ik heb het niet zo op bedrijven en personen die consumenten willens en wetens voorliegen. En Moozes is 1 van de bedrijven die dat overduidelijk doet. Ik heb Moozes er in het verleden al zo vaak opgewezen dat die stukjes op de website niet deugen, maar dat heeft weinig effect gehad. Daar komen de spamacties van Mtbfool nog bij, waardoor ik al helemaal kippenvel krijg van Moozes.

@Tiest, op Ebay.de ben ik in het verleden wel eens dezelfde frames tegen gekomen alleen dan zonder stickers. Geen idee of ze nu ook nog aangeboden worden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

xytras
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:26
Locatie: Roeselare, Belgie

xytras 06 okt 2009 15:11

De frames van een jaar of drie geleden, Moozes Typhoon en Thompson Maestro waren exact dezelfde frames in 12k carbon en hadden, buiten de vorm van voor-en achtervork en de carbonstructuur, het uitzicht van de Pina F4-13.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 okt 2009 15:38

Het gaat ook om de tornado 1/3k. Die andere frames kun je idd overal halen. De Sherpa is bijv gewoon een NRS kloon.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 okt 2009 18:55

Ik volg je in best wat dingen maar die eerste paar regels snap je zelf ook wel dat het kulkoek is hé. Die verhaaltjes worden echt niet geschreven zodat de potientele koper er vervolgens doorheen kan prikken., Nee die moeten overtuigd worden door dat technische praatje!. Dat weet je zelf ook anders ben je dommer dan dom. Wat heeft belgie hier mee te maken?, de teksten komen toch van moozes.de wat beheerd word door mtbfool? Die weet dus heel goed wat er staat en weet ook dat het niet klopt.

toch?

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 okt 2009 19:31

IK mag het toch wel raar vinden dan dat mtbfool niet verantwoordelijk is voor wat er op zijn site staat. Bij een behoorlijk aantal delen van de site schrijft mtbfool toch zelf gezien zijn grts onder aan de pagina, ook de advert over de k1 is aangepast.

Moozes.de/mtbfool is toch zelfstandig of is hij in dienst bij moozes.com?

Dan nog het feit dat mtbfool en niet moozes.com de adverts met verkeerde* info op marktplaats zet.

*als we er van uit gaan dat moozes.com de goede info schrijft.

Plaats reactie