Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vuelta 2009

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 03 sep 2009 16:36

Zo te begrijpen duurt de Vuelta voor de NOS 4 dagen. Waren wij blij dat de uitzending van eergisteren, toen men de grens met BE overstak, niet gestopt werd! Maar mss gaan ze nu ook bij voetbalwedstrijden alleen de eerste 53 minuten uitzenden. Dit overheidsbedrijf is niet meer serieus te nemen.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

zweef
Forum-lid

zweef 03 sep 2009 22:46

@GastheerG: You rock! ;)

Dat heeft Greipel goed gedaan vandaag, hij denderde Tom Boonen echt voorbij, chapeau, petje af.
You should see me go downhill...

svenbasso
Forum-lid

svenbasso 04 sep 2009 00:38

Iemand nog foto´s gemaakt van de 1ste echte etappe van assen naar emmen van voor de start ???? met name de lampre ploeg??

geer
Forum-lid

geer 04 sep 2009 18:24

Kijk die Vacansoleil renners die vliegen er lekker in. Zo'n beetje iedere met de neus aan het venster.

ivo1
Forum-lid

ivo1 04 sep 2009 20:28

en dan wint er eentje van vacansoleil ook nog:D! verdient hoor voor al het werk en plezier dat ze ons hebben gegeven door in ontsnappingen mee te zitten. en die bozic is toch wel een fantastische sprinter!

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 05 sep 2009 19:34

Cancellara blijft me toch verbazen, zo'n enorme overmacht....

eelcoz

eelcoz 05 sep 2009 22:36

Ik heb vanmiddag alleen het laatste stukje van de tijdrit kunnen zien, maar zijn de gebroeders Schleck afgestapt ofzo? Niet gezien en ook helemaal niets over gehoord. Bij het klassement staan ze niet eens in de top 50.

Daarnaast nog iets anders: Weet iemand toevallig of de commentatoren hetzelfde beeld (met bijbehorende tussentijden etc.) hebben als de televisiekijkers? Zo ja, waarom krijg ik bij het luisteren naar Smeets en Ducrot dan het idee dat ze daar totaal niet naar kijken. Nadat Cancellara eerst de 6e of 7e tussentijd had, was hij op een gegeven moment de snelste (wat dus ook in beeld verscheen). Smeets en Ducrot negeerden dat volledig en begonnen even later weer dat ze wel benieuwd waren naar de tussentijd van Cancellara etc. Of mis ik iets?

simen
Forum-lid

simen 06 sep 2009 00:23

eelcoz schreef:Ik heb vanmiddag alleen het laatste stukje van de tijdrit kunnen zien, maar zijn de gebroeders Schleck afgestapt ofzo? Niet gezien en ook helemaal niets over gehoord. Bij het klassement staan ze niet eens in de top 50.

Daarnaast nog iets anders: Weet iemand toevallig of de commentatoren hetzelfde beeld (met bijbehorende tussentijden etc.) hebben als de televisiekijkers? Zo ja, waarom krijg ik bij het luisteren naar Smeets en Ducrot dan het idee dat ze daar totaal niet naar kijken. Nadat Cancellara eerst de 6e of 7e tussentijd had, was hij op een gegeven moment de snelste (wat dus ook in beeld verscheen). Smeets en Ducrot negeerden dat volledig en begonnen even later weer dat ze wel benieuwd waren naar de tussentijd van Cancellara etc. Of mis ik iets?

Volgens mij kijkt,uitgezonderd de regisseur, echt iedereen naar dezelfde beelden.
Probeer als dat mogelijk is, eens wat te zappen tussen Nos, Eurosport, en de Belg.
Dan hoor je nog weleens een ander perspectief bij hetzelfde beeld.
Dat werkt soms erg verfrissend.
Zij is ook tegen

columbus
Forum-lid

columbus 06 sep 2009 02:08

ze hebben vino buiten bij zijn aankomst zo goed als niet in beeld gelaten :(

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 06 sep 2009 20:09

Kijk, dat was nou eens lekker ouderwets genieten geblazen voor de televisie. Superknappe race van Hoogerland! En ook de prestatie van Gesink mocht er wezen.

josdecoach
Forum-lid

josdecoach 06 sep 2009 20:22

Jammer dat Weening niet meekon met Moncoutie en Hoogerland, heel knap gereden van Johny!
Benieuwd of Gesink nog meer tijd kan pakken de komende dagen

Plaats reactie