Vuelta 2009
-
- Forum-lid
Zo te begrijpen duurt de Vuelta voor de NOS 4 dagen. Waren wij blij dat de uitzending van eergisteren, toen men de grens met BE overstak, niet gestopt werd! Maar mss gaan ze nu ook bij voetbalwedstrijden alleen de eerste 53 minuten uitzenden. Dit overheidsbedrijf is niet meer serieus te nemen.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Cancellara blijft me toch verbazen, zo'n enorme overmacht....
Ik heb vanmiddag alleen het laatste stukje van de tijdrit kunnen zien, maar zijn de gebroeders Schleck afgestapt ofzo? Niet gezien en ook helemaal niets over gehoord. Bij het klassement staan ze niet eens in de top 50.
Daarnaast nog iets anders: Weet iemand toevallig of de commentatoren hetzelfde beeld (met bijbehorende tussentijden etc.) hebben als de televisiekijkers? Zo ja, waarom krijg ik bij het luisteren naar Smeets en Ducrot dan het idee dat ze daar totaal niet naar kijken. Nadat Cancellara eerst de 6e of 7e tussentijd had, was hij op een gegeven moment de snelste (wat dus ook in beeld verscheen). Smeets en Ducrot negeerden dat volledig en begonnen even later weer dat ze wel benieuwd waren naar de tussentijd van Cancellara etc. Of mis ik iets?
Daarnaast nog iets anders: Weet iemand toevallig of de commentatoren hetzelfde beeld (met bijbehorende tussentijden etc.) hebben als de televisiekijkers? Zo ja, waarom krijg ik bij het luisteren naar Smeets en Ducrot dan het idee dat ze daar totaal niet naar kijken. Nadat Cancellara eerst de 6e of 7e tussentijd had, was hij op een gegeven moment de snelste (wat dus ook in beeld verscheen). Smeets en Ducrot negeerden dat volledig en begonnen even later weer dat ze wel benieuwd waren naar de tussentijd van Cancellara etc. Of mis ik iets?
eelcoz schreef:Ik heb vanmiddag alleen het laatste stukje van de tijdrit kunnen zien, maar zijn de gebroeders Schleck afgestapt ofzo? Niet gezien en ook helemaal niets over gehoord. Bij het klassement staan ze niet eens in de top 50.
Volgens mij kijkt,uitgezonderd de regisseur, echt iedereen naar dezelfde beelden.
Probeer als dat mogelijk is, eens wat te zappen tussen Nos, Eurosport, en de Belg.
Dan hoor je nog weleens een ander perspectief bij hetzelfde beeld.
Dat werkt soms erg verfrissend.
Zij is ook tegen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Kijk, dat was nou eens lekker ouderwets genieten geblazen voor de televisie. Superknappe race van Hoogerland! En ook de prestatie van Gesink mocht er wezen.
-
- Forum-lid
Jammer dat Weening niet meekon met Moncoutie en Hoogerland, heel knap gereden van Johny!
Benieuwd of Gesink nog meer tijd kan pakken de komende dagen
Benieuwd of Gesink nog meer tijd kan pakken de komende dagen