fiedoo schreef:Di Luca is voor mij een schitterend renner die nooit zit te twijfelen of te rekenen, en arrogant? Is mij persoonlijk nog niet opgevallen.
Er zijn hier zelfs o.b.v. zijn verleden al insinuaties van doping gevallen, dan kun je op basis van het verleden de hele rabobankploeg in twijfel trekken. Beetje sportiviteit aub.
Ik heb vorig jaar di Luca toch even een van zijn teamgenoten naar het hiernamaals zien schreeuwen omdat deze per ongeluk als eerste over de streep kwam tijdens de proloogploegentijdrit.... Dat zag er toch minder sympathiek uit.
Verder schitterende zege van Menchov. Hij verloor iets tijd in de afdalingen op Leipheimer maar hij was echt super in de klimmen. Je vraagt je nu af wanneer de bekende off-day van Denis gaat komen of zou die deze keer uitblijven?
De Giro blijft toch iets speciaals en is toch eigenlijk vele malen mooier dan de Tour maja..... Waar zie je dergelijke epische ritjes nog?
Rabo doet er nu beter aan niet te hard gaan proberen het Roze te verdedigen. Menchov moet zichzelf en zijn teamgenoten niet teveel slopen voor de Tour.
Als hij de eindzege binnen zou kunnen slepen zou dat formidabel zijn maar ik denk dat dat een brug tever gaat zijn met het oog op het hoofddoel.