verkiezing slechtste fietspad
-
- Forum-lid
- Contact
Geweldig idee, heb hier in West-Brabant eigenlijk weinig ervaring met slechte fietspaden. Misschien doet de provincie Noord-Brabant toch haar best voor fietsers.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
2 nominaties:
- fietspad langs apeldoornseweg in arnhem (bergop). loopt voor geen ene meter. of je nou goeie benen hebt of niet.
- paadje langs kasseienstrook in bos van wallers, arenberg, frankrijk. compleet zinloos
- fietspad langs apeldoornseweg in arnhem (bergop). loopt voor geen ene meter. of je nou goeie benen hebt of niet.
- paadje langs kasseienstrook in bos van wallers, arenberg, frankrijk. compleet zinloos
Komaan Vlaanderen nominere? dan ben je echt nog nooit in vlaanderen geweest!?
Ik woon net op de grens tussen vlaanderen-nederland (achel) en vindt vlaanderen 10x beter.
Op fietsroutenetwerk rijden doe ik nooit meer in Holland, heb dan meer het gevoel dat ik aan het veldrijden ben dan aan het koersen!
Ik woon net op de grens tussen vlaanderen-nederland (achel) en vindt vlaanderen 10x beter.
Op fietsroutenetwerk rijden doe ik nooit meer in Holland, heb dan meer het gevoel dat ik aan het veldrijden ben dan aan het koersen!
Bianchi Via Nirone
[quote="ArnoudRace"] heb ik ook erg vaak de pest in van het stuk tussen Voorburg en Leiden langs de Vliet, superdrukke route, (da's dan weer een probleem, kijk nu maar naar de bottleneck bij de Vlietlanden...) [/quote]
Voorbij de Vlietlanden over de spoorweg maar nog voor het fietstunneltje onder de brug zit ook een superslecht stukje weg (ook nog met een stuk of wat drempels er in) waar je beter een niergordel kan dragen.
Verder valt het me op dat er in Den Haag en Rijswijk de nodige nieuwe en vernieuwde fietspaden zijn gekomen. Bijvoorbeeld langs de Lozerlaan van en naar Kijkduin (uitvalsroute van en naar de duinen).
(Edit) Hoort dit topic eigenlijk niet thuis in het Deelnemersforum of het Fietscafé?
Voorbij de Vlietlanden over de spoorweg maar nog voor het fietstunneltje onder de brug zit ook een superslecht stukje weg (ook nog met een stuk of wat drempels er in) waar je beter een niergordel kan dragen.
Verder valt het me op dat er in Den Haag en Rijswijk de nodige nieuwe en vernieuwde fietspaden zijn gekomen. Bijvoorbeeld langs de Lozerlaan van en naar Kijkduin (uitvalsroute van en naar de duinen).
(Edit) Hoort dit topic eigenlijk niet thuis in het Deelnemersforum of het Fietscafé?
Ter info: het fietspad langs de provinciale weg N225 tussen Elst en Rhenen waar in het begin door enkele users (mijzelf incluis) gefulmineerd werd is opgeknapt. Er ligt nu een vrijliggend asfalt pad vanaf de kruising Zwijnsbergen waar je de bebouwde kom van Elst verlaat (daar is jammer genoeg niks veranderd). Je moet wel een keer extra oversteken bij de rotonde ter hoogte van de Autoweg en bij de rotonde in Remmerden heb je als fietser ook geen voorrang maar het is een groot verschil met vroeger.
Tussen de Uithof in Utrecht en de Bilt ligt een fietspaadje, daarin zit een scherp bochtje, waar een grote boom naast staat, hierdoor zie je niet wat er aankomt. Vaak zijn het studenten die naast elkaar fietsen, brommers, kinderen of andere wielrenners; Al dan niet verwikkeld in een inhaal-maneuvre. Heb hier al een paar keer een bijna-crash gehad of gezien.
Iets verder kom je bij een weg, waar je naar links niets kunt zien door de struiken, ook daar heb ik al een paar bijna-crashes gehad met een auto die van links kwam.
zie kaart:
klik
Iets verder kom je bij een weg, waar je naar links niets kunt zien door de struiken, ook daar heb ik al een paar bijna-crashes gehad met een auto die van links kwam.
zie kaart:
klik
[quote="wilco1"]Ik weet niet of ie al genomineerd is of he het er tegenwoordig bijligt maar het fietspad rondom naarden vesting (over de vestingwallen) en verder een aantal fietspaden tussen naarden en huizen, het asfalt was altijd beschadigt en omhooggedrukt door boomwortelen [/quote]
Helemaal mee eens,de fietspaden in en rondom Huizen zijn een en al drama,vooral richting Naarden vesting.
Rik.
Helemaal mee eens,de fietspaden in en rondom Huizen zijn een en al drama,vooral richting Naarden vesting.
Rik.
Voor de verkiezing gevaarlijkste fietspad, staat deze met stip bovenaan
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... etspa.html
[img=http://img51.imageshack.us/img51/6293/f ... eweird.jpg]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... etspa.html
[img=http://img51.imageshack.us/img51/6293/f ... eweird.jpg]