@Kevin.Constant:
En als je geen klimmerstype bent moet je er dus maar niet heen gaan???
Je laat het nu overkomen als dat je de 39x27 niet rond krijgt je maar lekker op het vlakke moet blijven. Dus pas even op voordat je wat roept. Want de jongens die niet de 39x27 kunnen rond krijgen in het hooggebergte kunnen jouw wel eens lelijk eraf fietsen op de 53x11 in het vlakke Nederland. Ieder zijn ding!
Poll: Triple of Dubbel of Compact > wat rij jij?
-
- Forum-lid
Ik heb een fiets met triple (50-39-30) de cube, had ik liever compact gehad maar kon deze direct meenemen met nog wat extra korting. dus dan ga ik nie klagen over een extra tandblaadje. en een fiets met een dubbel 52-42 met een 11-25. op vakantie neem ik eigenlijk altijd de triple mee en gewoon in nederland voldoet de dubbel prima, wordt voor mij toch nie veel hoger dan de amerongseberg of een viaduct in drenthe . een compact lijkt me zeker ook wel intressant. met eventueel een 36 of 34 binnenblad erbij en misschien een cassette voor klimmen en een voor het vlakke heb je dan redelijk alles aan boord dacht ik.
owja mn MTB is ook een triple binnenblad overigens nog nooit gebruikt, toen ik hem in limburg wou schakelen deed het kreng het nie haha
owja mn MTB is ook een triple binnenblad overigens nog nooit gebruikt, toen ik hem in limburg wou schakelen deed het kreng het nie haha
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr