Zo vandaag een met wat mensen van school een sponsortocht gereden van 150 km voor Edukans. Via gps was er elke 4 minuten een live update. Het was natuurlijk een beetje schipperen met de snelheden omdat de niveaus uit elkaar lagen. Maar het was gezellig en een lekkere tocht.
Voor de geïnteresseerden kan je hem terugvinden op http://fietsenvooredukans.poi66.com
Vandaag gefietst in 2009?
Vandaag mijn eerste toertocht van dit jaar gereden. De twee provinciëntocht vanuit Zwolle. Vanaf huis naar Zwolle, en vervolgens de tocht van 65 km gereden. De wind stond wel "verkeerd", eerst mee naar Staphorst en op de terugweg tegen. Maar toch wel een mooie tocht, met veel rustige wegen.
Bij huis stonden er 106 gereden kilometers op de teller.
Bij huis stonden er 106 gereden kilometers op de teller.
Vandaag was eigenlijk een rustdag, maar ik stond vanmorgen in het zonnetje op het hockeyveld bij mijn dochter en toen kriebelde het toch. Vanmiddag dus opgestapt. Na 10 km regen en wind. Na 2 uur en 60 km thuis en toen werd het droog maar ik zeiknat en onder de prut. Fiets schoongemaakt, wat gooien die boeren een rommel op het fietspad. M.i. een perfecte invulling van een rustdag.
Gister voor het eerst weer sinds september op de fiets. Na wat medische taferelen de eerste 36 k er weer op zitten. Heerlijk wat heb ik dit gemist. Rustig rondje gemaakt over Voorne-Putten. Morgen weer als het goed gaat. En dan weer langzaam opbouwen.
sl-01 = sl01
Vanmiddag mijn eerste ritje van het seizoen op de racefiets gereden. Een rondje Westerwolde van 50 km met gemiddeld 25 gepeddeld. Ondanks dat ik herstellende ben van een griep voelden de benen boven verwachting goed. Na 20 km begon het echter flink te regenen om daarna te miezeren. Vlak voor thuiskomst de fiets met de hogedrukspuit bij de pomp schoongespoten. Een geslaagde start van het wielerseizoen en waarschijnlijk de laatste rit op mijn knalgele Concorde Cipressa. Hopelijk krijg ik komende week bericht dat ik mijn nieuwe racer kan ophalen: een Specialized Roubaix Expert Tripple.
Dat ziet er zonnig uit. Waar was dat?
Was vanmorgen met wat collega's op de Holterberg. Het begon grijs en eindigde nat. Er is nog een lang weg te gaan, qua conditie...
Wel veel fietsers gezien. 't Voorjaar begint kennelijk te kriebelen.
Was vanmorgen met wat collega's op de Holterberg. Het begon grijs en eindigde nat. Er is nog een lang weg te gaan, qua conditie...
Wel veel fietsers gezien. 't Voorjaar begint kennelijk te kriebelen.
-
- Forum-lid
Wat een zonnig verslag.
Voor een zonnetje was ik helaas te laat op pad maar toch heb ik er vanmiddag nog even 100 weggetrapt. Effe uitfietsen na m'n ritje in Vlaanderen van gisteren. Veel fietsers gezien inderdaad. Het was aanmerkelijk drukker dan de afgelopen tijd het geval was.
Voor een zonnetje was ik helaas te laat op pad maar toch heb ik er vanmiddag nog even 100 weggetrapt. Effe uitfietsen na m'n ritje in Vlaanderen van gisteren. Veel fietsers gezien inderdaad. Het was aanmerkelijk drukker dan de afgelopen tijd het geval was.
-
- Forum-lid
Fris tochtje,
de eerste 55 km op m'n nieuwe TREK 1.9.
Mocht van de Neuroloog na 12 jaar niet meer 't bos in,
en ik woon aan de bosrand notabene, met wel honderde km aan parcours.
Dus het afscheid van m'n Santos deed me wel wat, maarja 'n blijvend nek letsel gaf de doorslag.
De eerste km bevielen me goed, 'n dikke 45 er van op de dijk langs de Maas tegen de wind in,
't laatste stuk de wind mee.
M'n nek was wel wat vermoeid maar zonder pijn, en de fiets zat geweldig.
Goed karretje!
de eerste 55 km op m'n nieuwe TREK 1.9.
Mocht van de Neuroloog na 12 jaar niet meer 't bos in,
en ik woon aan de bosrand notabene, met wel honderde km aan parcours.
Dus het afscheid van m'n Santos deed me wel wat, maarja 'n blijvend nek letsel gaf de doorslag.
De eerste km bevielen me goed, 'n dikke 45 er van op de dijk langs de Maas tegen de wind in,
't laatste stuk de wind mee.
M'n nek was wel wat vermoeid maar zonder pijn, en de fiets zat geweldig.
Goed karretje!
Grt. Zapp
[quote="Diamond"]Vandaag en gister weer een rondje om Leeuwarden totaal ca 160 km,vanmiddag was t weer ff flink trappen met windkr 5 maar goed heb dit ook weer overleeft.:rolleye::rolleye:[/quote]
is Leeuwarden zooooooo groot geworden, dat als je er omheen fietst 80 km verder bent??
mag je wel een zwembroekje meenemen voor het deel Waddenzee!!
is Leeuwarden zooooooo groot geworden, dat als je er omheen fietst 80 km verder bent??
mag je wel een zwembroekje meenemen voor het deel Waddenzee!!
Funny the way it is