Sigma ROX 8.0 en 9.0
En, is het reeds gelukt?
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.
Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?
Succes in ieder geval!
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.
Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?
Succes in ieder geval!
Beaub schreef:En, is het reeds gelukt?
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.
Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?
Succes in ieder geval!
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het probleem in kan zitten, maar zojuist weer een mailtje gehad van de "technische man" van Sigma. Morgen moet ik even wat software downloaden van hun site, zodat zij mijn desktop kunnen inzien. Sigma zorgt er dan voor dat alles uiteindelijk goed zal werken. Niets dan lof voor de wijze waarop Sigma met mijn klacht omgaat! Elk mailtje van mij werd zeer snel beantwoord, en de wijze waarop ze me nu verder helpen vind ik zeer goede service. Naast de goede eigenschappen van de hartslagmeter, dus nog een goede reden om een ROX aan te schaffen Ik zal jullie morgen op de hoogte houden wat het probleem uiteindelijk was, en hoe alles verder verlopen is.
Jordy schreef:Beaub schreef:En, is het reeds gelukt?
Ik werk ook met Itunes, en daarmee heb ik geen enkel probleem: daar kan het dus niet aan liggen. Verhaal van de 'handy'software klinkt ook wat raar: heb vanalles voor mijn Nokia geinstalleerd, en ook hier geen enkel probleem mee gehad.
Misschien is er wel een probleem met je docking station? Dat er geen goede verbinding tussen docking station en apparaat is ofzo?
Succes in ieder geval!
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het probleem in kan zitten, maar zojuist weer een mailtje gehad van de "technische man" van Sigma. Morgen moet ik even wat software downloaden van hun site, zodat zij mijn desktop kunnen inzien. Sigma zorgt er dan voor dat alles uiteindelijk goed zal werken. Niets dan lof voor de wijze waarop Sigma met mijn klacht omgaat! Elk mailtje van mij werd zeer snel beantwoord, en de wijze waarop ze me nu verder helpen vind ik zeer goede service. Naast de goede eigenschappen van de hartslagmeter, dus nog een goede reden om een ROX aan te schaffen Ik zal jullie morgen op de hoogte houden wat het probleem uiteindelijk was, en hoe alles verder verlopen is.
Welke versie heb je op je laptop staan !!??je moet sigma data center versie 1.1 hebben.
Diamond schreef:Welke versie heb je op je laptop staan !!??je moet sigma data center versie 1.1 hebben.
Ik heb ook de update (versie 1.1) geprobeerd, maar ook hier kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
Zoals gezegd zou ik vandaag geholpen worden door Sigma via een "Desktop share" programmaatje. Maar helaas geen telefoon of email gehad van de betreffende persoon. Misschien was het vandaag erg druk, of het is ergens mis gegaan in de communicatie. Ik heb in ieder geval zojuist een mailtje gestuurd dat ik morgenmiddag weer beschikbaar ben voor hulp, dus we zullen zien hoe het morgen gaat lopen. Ik hou jullie weer op de hoogte.
Vandaag opnieuw contact gehad met Sigma; ik werd gebeld. Maandagmiddag zal ik geholpen worden op de wijze zoals ik in de vorige berichten al heb gemeld. Nog even een weekendje zonder de logs op de computer, maar dat valt wel te overleven. Als de eerste log door de computer uit wordt gespuwd, zal ik het jullie melden.
Vandaag super geholpen door Sigma, of eigenlijk Concept Company. Zij behandelden mijn klacht in opdracht van Sigma, en binnen 10 minuten was het probleem verholpen. Het ging om de driver, deze was niet goed geinstalleerd. Zojuist ben ik gelijk even de logs gaan analyseren, en dat ziet er superstrak uit! Echt een heerlijk apparaatje de ROX, en ook over de service van Sigma heb ik niets dan lof! Zeer zeker een aanrader voor renners die op zoek zijn naar een leuke gadget, of serieus hun trainingen en wedstrijden willen analyseren.
Zojuist zie ik bij toeval dat de gebruikers- en installatiehandleiding ook in het Nederlands verkrijgbaar is. In ieder geval op de site: www.sigmasport.com.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben aan het overwegen de ROX 9.0 aan te schaffen, maar heb nog de volgende vraag:
Beschikt de Sigma ROX 9.0 ook over een pauzefunctie om de registratie (afstand, gemiddelde, etc) tijdelijk stil te zetten? Ik gebruik dit nu op mijn Polar CS100 als ik sterk word opgehouden door fietsers of als ik heel langzaam moet fietsen op een slecht pad, zodat mijn gemiddelde bijvoorbeeld niet onderuit wordt gehaald. Als ik weer 'normaal' kan fietsen haal ik hem van pauze af.
Het lijkt een logische functie, maar ik kan er niets over vinden en wil het toch even zeker weten.
Alvast bedankt.
Beschikt de Sigma ROX 9.0 ook over een pauzefunctie om de registratie (afstand, gemiddelde, etc) tijdelijk stil te zetten? Ik gebruik dit nu op mijn Polar CS100 als ik sterk word opgehouden door fietsers of als ik heel langzaam moet fietsen op een slecht pad, zodat mijn gemiddelde bijvoorbeeld niet onderuit wordt gehaald. Als ik weer 'normaal' kan fietsen haal ik hem van pauze af.
Het lijkt een logische functie, maar ik kan er niets over vinden en wil het toch even zeker weten.
Alvast bedankt.