Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
erik_jan
- Forum-lid
erik_jan
17 jul 2008 22:59
DC schreef:Ik ben van mening dat er harde maatregelen moeten komen. Gedoopte renner, uitsluiting van het tourspel :p
Al die Ricco kiezers zijn een stelletje bedriegers, spelbederf !!! :p
Na zelf met Beltran al een mentale slag te hebben gehad (ik had het natuurlijk nooit verwacht), kunnen we de volgende ploegleiders ook aan de schandpaal nagelen door het selecteren van Ricco:
Bart Provost
Bas Molenaar
Bjorn V
Colin JM Bendijk
Daveke -
Dirk Koning
Eli lior63 Van Tijn
Geert Jansen
Hans vd Struif
J Beumer
Jory Prince
Jos Koop
Karsten Dekker
Luuk Brilman
Marcel Blom
Menno Dijs
Patrick Brom
Paul van Nuland
Rinus Stavros Ros
Ron Kleijnen
Roy Frinking
Ruud Verstegen
Sander Biker-sander Snijder
Sander TarzAndeR Goorman
Tim Swarthoff
Tom Kolkman
Willem Leemreis
Wouter van Roosmalen
Wouter W0uter Beetsma
Dit betekent dat nu 30 van 66 ploegleiders een doping verleden hebben. Wie volgt ?
-
stavros
- Forum-lid
stavros
17 jul 2008 23:06
al mijn renners zijn individueel verantwoordelijk voor hun daden en hebben geen blaam voor wat een ander doet!
Greetz
-
erik_jan
- Forum-lid
erik_jan
17 jul 2008 23:14
Corniel schreef:Jaja, dat zeggen ze allemaal.
Het is gewoon cultuur binnen JOUW team. Allemaal aan de schandpaal, die knapen. Ze zijn een schande voor de sport. En jij moet je helemaal schamen! Als 't meneer te warm onder de voeten wordt laat ie z'n renners vallen...
@Stavros: nog even een eerdere discussie terughalen naar aanleiding van het eerste doping geval ... struisvogel gedrag door het op de renner af te schuiven ?
-
evers
- Forum-lid
evers
17 jul 2008 23:33
dan sta ik nog zuiver aan de leiding ook, heb (nog) geen epo nodig gehad
Train ze!
-
stavros
- Forum-lid
stavros
17 jul 2008 23:39
@erik, in dit geval wel ja
@evers, dat is straks het moraal van het tourspel, zorg dat je een ploeg kiest die niet op doping gepakt wordt (of de renners het nou daadwerkelijk niet gebruiken of gewoonweg niet gepakt worden) en je wint!
Greetz
-
dc
- Forum-lid
dc
18 jul 2008 00:31
Erik_Jan schreef:
Na zelf met Beltran al een mentale slag te hebben gehad (ik had het natuurlijk nooit verwacht), kunnen we de volgende ploegleiders ook aan de schandpaal nagelen door het selecteren van Ricco:
Ik vind het een misdaad dat jij als ploegleider Beltran niet beter in de gaten hebt gehouden. Zo'n oude renner... wie weet waar hij in nood nog naar grijpt op zijn oude dag! *Musseeuw*
Mijn renners zijn van een ander soort. Elke dag Bloed, Plas, Haar, Speeksel, Snot en Oorsmeer controle. Dit gaat dan ook in een grote database waarin ik bij houd of er ook maar één renner een moorkopje teveel snoept. Mocht dit zo zijn, dan zijn de maatregelen straf. Met een bakfiets 2 jaar lang elke dag 3 keer de Gavia op en af, daarna mag je nog eens 4 jaar knechten. Na je carrierre is het fietsjes poetsen tot je pensioen.
Ik durf dan ook zeker te stellen dat mijn ploeg dope-vrij is. (Piepoli is dan ook een onschuldig slachtoffer van die corrupte en doortrapte cobra)
-
decom
- Forum-lid
decom
18 jul 2008 10:33
Evers schreef:Arepol schreef:jaja, nu hebben we een nieuwe leider: Pieter Vincent!!!!
jajaja na al enkele dagen in het geel gereden te hebben nu weer terug, maar dit keer steviger: 90 punten los
ja zo kan ik ook winnen,geen enkel ander tourspel worden de punten weggenomen.
dus laten we het zo zeggen de gene die nu nummer 1 staat is niet de beste van de koers.
-
spin
- Forum-lid
spin
18 jul 2008 12:55
Ik vind het eigenlijk wel een leuk extra spel-element, kies de renner waarvan je denkt dat ie clean is (of slim genoeg om niet betrapt te worden tijdens de tour
), dat houdt het tenminste spannend!
Mijn systematisch dalende trend is in elk geval weer een beetje doorbroken nu Ricco eruit ligt, in een klap van 32 naar 17 gestegen in het klassement :d
Go Ricco!!
-
thearchitect
- Forum-lid
thearchitect
18 jul 2008 14:44
Master B schreef:pff...ik vind mijn staf voor vandaag al weer straf genoeg. Van de 3e naar de 5e plek gekletterd.
van 1 naar 6. . .
-
corniel
- Forum-lid HC
corniel
18 jul 2008 17:11
Architecten dienen zich met gebouwen bezig te houden, niet met wielrennen.
In de onderste regionen is het zwaar afzien. De rode lantaarn gaat mijn equipe waarschijnlijk niet halen. Maar, Parijs is nog ver, dus wie weet...
-
evers
- Forum-lid
evers
18 jul 2008 23:49
decom schreef:Evers schreef:Arepol schreef:jaja, nu hebben we een nieuwe leider: Pieter Vincent!!!!
jajaja na al enkele dagen in het geel gereden te hebben nu weer terug, maar dit keer steviger: 90 punten los
ja zo kan ik ook winnen,geen enkel ander tourspel worden de punten weggenomen.
dus laten we het zo zeggen de gene die nu nummer 1 staat is niet de beste van de koers.
Ik heb hiervoor ook vrijwel continue eerste gestaan hoor
Train ze!
-
thearchitect
- Forum-lid
thearchitect
19 jul 2008 21:37
Corniel schreef:Architecten dienen zich met gebouwen bezig te houden, niet met wielrennen.
In de onderste regionen is het zwaar afzien. De rode lantaarn gaat mijn equipe waarschijnlijk niet halen. Maar, Parijs is nog ver, dus wie weet...
Doe ik ook 8uur per dag (met radio tour de france op de achtergrond)
en daarnaast volg ik een beetje de sport