Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Kleding Rock racing

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 13 sep 2008 21:10

SuperGrover1 schreef: Jij hebt makkelijk lullen Zorro, jouw outfit (inclusief masker en degen) kan je bij iedere goed gesorteerde feestwinkel voor ca 44,95 € kopen, hahahahaha...


Die is straf zunne :D Gij zeit thuis zeker de plezantste?

Kan zijn maar voor een Pro Zorro pak betaal je toch echt wel 250 Euro ;)

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 13 sep 2008 21:34

En is dat dan met of zonder schoenen:p

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 sep 2008 22:44

ZorroI schreef:
SuperGrover1 schreef: Jij hebt makkelijk lullen Zorro, jouw outfit (inclusief masker en degen) kan je bij iedere goed gesorteerde feestwinkel voor ca 44,95 € kopen, hahahahaha...


Die is straf zunne :D Gei zeit thuis zeker de plezantste?

Kan zijn maar voor een Pro Zorro pak betaal je toch echt wel 250 Euro ;)

Zorro


Hahahaha

misschien moeten we een keer een forumtochtje met "vreemde vogels"organiseren, lijkt me wel leuk om Zorro, SuperGrover en nog wat anderen in hun "artiesten"tenue op een fiets te zien.....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 sep 2008 22:45

TiesT schreef:En is dat dan met of zonder schoenen:p


zal wel met zwarte paardrijlaarzen zijn...

:-)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 19 nov 2008 20:05

Hey jongens. RR wil naar hier komen. Nog wat spannends gevonden op het net? Leuke aanbiedingen of zoiets...:D:D
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

maudri
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 aug 2008 18:20

maudri 02 dec 2008 22:20

Soffatti schreef:
Cervelootje schreef:Ik ook en die zwart met groene staat ook op mijn lijstje. Kunnen we misschien een keer een forumrit organiseren en dat we dan allemaal hetzelfde pakje aan hebben:-)

haha ja leuk idee. :)

"Special team gear edition" tijdens de tour de Georgia.
Afbeelding
Deze uitvoering is nog mooier:p


weet iemand of deze uitrusting of de gewone groene uitrusting in verschillende delen (mouwstukken,...) in België of in Nederland te verkrijgen is?

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 30 dec 2008 22:41

Ze gooien het spul in de "uitverkoop" zag ik vandaag op hun website. Free shipping stond er ook nog bij!!!:):)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 30 dec 2008 22:52

Ben verbaasd, behalve de eerste post van koning is er op dit topic niemand die ook maar met een woord rept over de reputatie van deze ploeg notoire spuiters en slikkers...

Moet toegeven als tiener hield ik van Hard Rock en ik vind de styling van de tenues best mooi, maar ik zou er (om de reputatie van dit team) niet in willen rijden. Zelfs niet met geld toe;)
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 30 dec 2008 23:58

Tja....Frigo....daar zeg je wat! Terechte opmerking en naar mijn mening ook een goede zaak dat deze junks geen pro tour licentie hebben gekregen. En met geld toe wil ik er best wel in rijden hoor ;).
Het hele gedoe met de tenue's (iedere wedstrijd een ander design) is nou niet bepaald des wielrenners. Wat gaaf is, dat ze de traditie doorbreken van de saaie pakjes zoals we die kennen! Milram gaat dit komend seizoen ook doen.
Frigo schreef:Ben verbaasd, behalve de eerste post van koning is er op dit topic niemand die ook maar met een woord rept over de reputatie van deze ploeg notoire spuiters en slikkers...

Moet toegeven als tiener hield ik van Hard Rock en ik vind de styling van de tenues best mooi, maar ik zou er (om de reputatie van dit team) niet in willen rijden. Zelfs niet met geld toe;)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 31 dec 2008 01:30

@Groene Spicht: vind ik op zich nog best een leuke gimmick om iedere ronde te kiezen voor een andere styling, vanuit marketing oogpunt ook best slim! Begrijp me niet verkeerd dat was ook niet mijn issue. Ik hou zelf ook best van af en toe iets geks of opvallends (heb zelf een Zebra-setje Aqua & Sapone) en met Rock and Roll is ook niets mis. Maar ik zou niet rond willen fietsen in een kledingsetje van een Team dat onderdak biedt aan notoire dopingzondaars waar ik dan ook nog eens mega véél geld voor moet neertellen...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 31 dec 2008 09:01

Groene Spicht schreef:Ze gooien het spul in de "uitverkoop" zag ik vandaag op hun website. Free shipping stond er ook nog bij!!!:):)


Dus niet je komt gewoon verzendkosten aan het betalen nu kost een setje 300$ plus 59$ (net geprobeerd)verzendkosten m.a.w een goede 250€ dan nog wat invoerrechten en tax.
Jammer want ik had dat witte setje wel willen hebben en je weet natuurlijk niet welke kwaliteit je krijgt.
I live to ride,I ride Passoni

Plaats reactie