Fanclub Liz Hatch
- de zwarten
- Forum-lid HC
custom Ahrens...
http://ahrensbicycles.com/
http://ahrensbicycles.com/
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
op die site staan ook mooie foto's:
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Amclassic-fan"]De minder nette berichten heb ik verwijderd.
Wat me trouwens op viel is dat ze extreem hoog zit, ze moet haar enkel gebruiken omdat ze anders haar been volledig uit moet strekken.[/quote]
Bedankt Amclassic fan
Begin je steeds aardiger te vinden
Ze zit wel mooi diep met rechte rug ! miss tikje lager inderdaad
Wat me trouwens op viel is dat ze extreem hoog zit, ze moet haar enkel gebruiken omdat ze anders haar been volledig uit moet strekken.[/quote]
Bedankt Amclassic fan
Begin je steeds aardiger te vinden
Ze zit wel mooi diep met rechte rug ! miss tikje lager inderdaad
Die mensen van Ahrens hebben als custom builders toch een goede reputatie, zou ze zelf het zadeltje iets hoger gezet hebben ??
Het valt me ook op dat ze zonder handschoenen rijdt. Ik las in een van de vele verhalen die er zijn over haar dat ze nog niet zo lang fietst.
Zijn beide constateringen het gevolg van de korte carriere ??
Groeten,
Eric
Het valt me ook op dat ze zonder handschoenen rijdt. Ik las in een van de vele verhalen die er zijn over haar dat ze nog niet zo lang fietst.
Groeten,
Eric
Vrouwen fietsen volgens mij zowiezo wat met de hakken meer naar beneden, kan me herrineren dat van Moorsel dat ook extreem deed (/doet?).
Komt wellicht doordat ze dikwijls hakken dragen?
Komt wellicht doordat ze dikwijls hakken dragen?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
[quote="ekki"]...
Groeten,
Eric[/quote]
Geen handschoenen heeft daar niks mee te maken het is maar wat je zelf wilt he! Ik rij in de zomer ook liever zonder handschoenen dan met. In trainingen rij ik er zeker niet ( ziet er niet uit om ook nog is eens een streepje bij je polzen te hebben, heb je van die witte handen weer ) en koers lig er een beetje aan wat voor koers het is, maar meestal wel gewoon uit voorzorg, ik ken er genoeg die hun hele handen kapot hebben gereden,,,
Groeten,
Eric[/quote]
Geen handschoenen heeft daar niks mee te maken het is maar wat je zelf wilt he! Ik rij in de zomer ook liever zonder handschoenen dan met. In trainingen rij ik er zeker niet ( ziet er niet uit om ook nog is eens een streepje bij je polzen te hebben, heb je van die witte handen weer ) en koers lig er een beetje aan wat voor koers het is, maar meestal wel gewoon uit voorzorg, ik ken er genoeg die hun hele handen kapot hebben gereden,,,