Hehe eindelijk hierbij de foto's!
Was afgelopen tijd druk met examens en zit ook midden in een verhuizing.
Heb er inmiddels al redelijk wat kilometers op gemaakt o.a. een tocht van 200km alleen dat is echt aanzienlijk zwaarder dan met een geared fiets. Vooral het remmen aan het eind van de tocht is echt loodzwaar. Ik gebruik de fiets nu vooral voor niet al te lange ritjes en bij slecht weer.
Grtz.
Rubenio
Gazelle Goldline Fixed Gear Customized
Is nog wel de bedoeling Ik vind hem kaal alleen echt veel mooier dan met al die lelijke kabels enz. Maar veiligheid voor alles, het blijft gewoon gevaarlijk : als je met 30 km/uur door de binnenstad knalt heb je een remweg van ongeveer 10 a 20 meter , dus dan moet er niet plotseling een lijnbus om de hoek komen o.i.d.
Grtz.
Rubenio
Grtz.
Rubenio
Erg gaaf zeg. Het is dat ik niet handig ben met dit soort dingen, anders zou ik ook zo'n geinige fixer/singlespeed in elkaar willen knutselen
-
- Forum-lid
Mooi Rubenio! Heel mooi!! Zou je nog een foto van de tandwiel/ketting-kant willen posten?
-
- Forum-lid
Ziet er knap uit!
Denk dat ik weet wat je voelt, ik rij maar 60-70km (ben dan ook al bijna 50), maar moet aan einde steeds meer de handrem gebruiken, de benen willen dan geen tegendruk meer geven.Vooral remmen aan einde tocht is zwaar
Dank voor positieve reacties!
@LVGH , ik ben ook bepaald niet handig hoor , met een beetje hulp kan iedereen zoiets van de grond krijgen.
@BianchiSL3, komt voor de bakker bij eerstvolgende rit.
Verder ga ik de fiets nog wel wat aanpassen:
- er komt een flatbar op , dit i.v.m. het feit dat ik vrijwel nooit in mn stuur lig bij fixed rijden , en voor het installeren van een v-brake hendeltje, en ik heb het stuur nodig voor een andere fiets
- er kosmt een andere as in , huidige is erg oud.
- er komt een voorrem op , en misschien ook nog een andere stuurpen
grtz.
Rubenio
@LVGH , ik ben ook bepaald niet handig hoor , met een beetje hulp kan iedereen zoiets van de grond krijgen.
@BianchiSL3, komt voor de bakker bij eerstvolgende rit.
Verder ga ik de fiets nog wel wat aanpassen:
- er komt een flatbar op , dit i.v.m. het feit dat ik vrijwel nooit in mn stuur lig bij fixed rijden , en voor het installeren van een v-brake hendeltje, en ik heb het stuur nodig voor een andere fiets
- er kosmt een andere as in , huidige is erg oud.
- er komt een voorrem op , en misschien ook nog een andere stuurpen
grtz.
Rubenio
Zo, even een oude koe uit de sloot trekken.
Ik ben toch (na al die maanden) definitief niet tevreden met de kleur van mijn fixer.
Ondanks positieve reacties hier en van kenissen ga ik hem opnieuw laten coaten nadat de huidge laag is verwijderd ( dit is niet schadelijk voor het frame/vork en kost me niet veel, vandaar deze afweging).
De kleur die ik toen gekozen had uit een kleurenwaaier bleek echt heel erg af te wijken van huidige resultaat.
Welke kleur zal ik doen ? Ik denk dat zwart heel erg mooi zal staan, dat weet ik uit ervaring want ik heb meer fietsen zwart laten coaten. Maar het is niet echt orgineel en opvallend.
Iemands een origineel idee/suggesties? De kleursteling qua onderdelen blijft wel hetzelfde.
Grtz.
Rubenio
Ik ben toch (na al die maanden) definitief niet tevreden met de kleur van mijn fixer.
Ondanks positieve reacties hier en van kenissen ga ik hem opnieuw laten coaten nadat de huidge laag is verwijderd ( dit is niet schadelijk voor het frame/vork en kost me niet veel, vandaar deze afweging).
De kleur die ik toen gekozen had uit een kleurenwaaier bleek echt heel erg af te wijken van huidige resultaat.
Welke kleur zal ik doen ? Ik denk dat zwart heel erg mooi zal staan, dat weet ik uit ervaring want ik heb meer fietsen zwart laten coaten. Maar het is niet echt orgineel en opvallend.
Iemands een origineel idee/suggesties? De kleursteling qua onderdelen blijft wel hetzelfde.
Grtz.
Rubenio