AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter
we zullen hier nog 1 keer op reageren en dan vinden we het genoeg .
dit frame komt zeer zeker niet van vink uit zwolle.
Heb dit frame vorig jaar nieuw verkocht aan een goede klant, waarna deze hem heeft ingerolen voor een nieuwe prince.
Dus Maurice niet zo snel conclusies trekken als je wat nare dingen over ons hebt gehoord.
We kunnen niet 1 advertentie plaatsen of er komt alweer wat negetiefs uit.
zo dit wilde we even kwijt, we gaan lekker door met het goedkoop aanbieden van race en atb onderdelen, of mag dat soms ook niet?, of proeven we enige afgunst mischien????????
hoe dan ook we zijn nu gecontroleed verkoper op marktplaats, en dat wil wel wat zeggen.
AVR wielersport
dit frame komt zeer zeker niet van vink uit zwolle.
Heb dit frame vorig jaar nieuw verkocht aan een goede klant, waarna deze hem heeft ingerolen voor een nieuwe prince.
Dus Maurice niet zo snel conclusies trekken als je wat nare dingen over ons hebt gehoord.
We kunnen niet 1 advertentie plaatsen of er komt alweer wat negetiefs uit.
zo dit wilde we even kwijt, we gaan lekker door met het goedkoop aanbieden van race en atb onderdelen, of mag dat soms ook niet?, of proeven we enige afgunst mischien????????
hoe dan ook we zijn nu gecontroleed verkoper op marktplaats, en dat wil wel wat zeggen.
AVR wielersport
overstekend wild
maurice schreef:Ik zag een tijdje terug een Pinarello Paris 2007 in de kleur blauw. Te koop bij de familie Vink uit Kampen. Reden van verkoop: meneer Vink heeft er een jaartje op getoerd en heeft model 2008 besteld.
Mooi frame, staat zeer goed echter ik heb de centen niet.
Ik was benieuwd of dit frame er nog op stond. En wat schetst men verbazing?
Hetzelfde frame, met exact dezelfde foto staat nu te koop bij AVR!
http://link.marktplaats.nl/140409752
Er wordt vergelijking gemaakt met Flarer en er wordt verteld: extra afgeprijsd!!
Trek wederom je conclusie bij AVR!!
hoe verklaar je dit dan AVR
Mannen! Even dit: wie lekker goedkoop wil gaan 'shoppen' -of dat nu in Brabant of Noord-Holland of in Italia is- moet weten wat hij/zij doet. Kijk eerst bij jezelf wat je wilt, doe je huiswerk, check alles twee maal en, dat is ook belangrijk, ga er niet spoorslags van uit dat je net zo behandeld wordt 'daar' als bij 'jouw' fietsenmaker. Daarnaast: twee weten meer dan een. Niet meteen gaan steigeren als het naar jouw maatstaven niet 100 % is! Je weet wat je doet als je gaat shoppen!
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....
AVR schreef:We kunnen niet 1 advertentie plaatsen of er komt alweer wat negetiefs uit.
Toch wel goed dat je bij elke advertentie een negatieve reactie kunt bewerkstelligen.
AVR schreef:zo dit wilde we even kwijt, we gaan lekker door met het goedkoop aanbieden van race en atb onderdelen, of mag dat soms ook niet?, of proeven we enige afgunst mischien????????
Ik zie niet hoe dit afgunst bij Maurice zou kunnen veroorzaken aangezien hij, voor zover ik weet, niet in de branche werkzaam is.
AVR schreef:hoe dan ook we zijn nu gecontroleed verkoper op marktplaats, en dat wil wel wat zeggen.
Geen idee wat dat wil zeggen maar je lijkt het hier te presenteren als iets 'wat dan wel goed moet zijn' Ik zou eerder zeggen dat klant feedback iets is waar je naar moet kijken en niet die gecontroleerde verkoper status op Marktplaats....pfff
Feit dat je nu ook zegt dat: 'we zullen hier nog 1 keer op reageren en dan vinden we het genoeg' zegt ook voor menigeen hier genoeg. Je beantwoordt nogmaals de vraag niet. Hoe kan het dat die foto van de Fam. Vink dezelfde was als die van jullie? Gemakzucht?
Klanten krijgen is 1 maar ze houden!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Het is mij al een aantal keren opgevallen dat er door AVR een bod werd gedaan op fietsen, onderdelen of iets dergelijks dat op marktplaats werd aangeboden. Zegt mij genoeg.