Pagina 9 van 78
Geplaatst: 06 jan 2009 16:52
door davidtwc
ludo schreef:hoe zit dat eigenlijk met die joy technaven, als je er speling op krijgt kan je ze dan bijstellen of is het einde verhaal
Ik denk van wel en als er wat gebeurt kan je ze nog altijd bijbestellen.
Geplaatst: 06 jan 2009 18:09
door kuiper
Spare parts zijn vlot leverbaar, heb het zelf één en ander standaard op voorraad liggen.
Ook hebben verdelers van JoyTech naven in EU (Waaronder Messingschlager in Duitsland), Onderdelen voor de naaf op voorraad liggen.
Mocht er wat voor doen heb je er zelf geen omkijken naar.
Enigste wat je hoeft te doen is te zorgen, dat het wielset dan bij me komt.
Geef zoals je wellicht op de website gelezen heb 2 jaar (voorheen 1 jaar) garantie op de wielsets,
buiten deze periode en valpartijen kan je beroep doen op coulance.
Geplaatst: 16 jan 2009 15:47
door defitte
Hamebe schreef:Ik gebruik ze (full carbon clinchers) nu 1 seizoen en ben tevreden. ik heb op deze set +/- 2500 km gereden.
Nauwelijks slijtage op het remvlak, naven prima etc. Wel in het begin wat gevoelig voor slag in wiel. remmen goed met gele swissstop blokken.
deze wielen komen bij mij pas tot hun recht met lekker soepele bandjes a la veloflex of vittoria cx. Wielen voelen tijdens het fietsen licht en levendig aan.
hey,
ik zie dat je gele swissstop remblokken gebruikt op kuiper FCC50 wielen.
zelf heb ik net een paar aangeschaft (FCC50). Nu lees ik op een andere Topic dat de gele remblokken een lichte gele streep veroorzaken op de velg. In welke mate is dit bij jouw het geval ? Mss dat ik wel voor de gele swissstop remblokken kan gaan.
Alvast bedankt,
groeten, Wim
Kuiper FCC50 Moozes typhoon
Geplaatst: 20 jan 2009 12:56
door defitte
Mijn Moozes met Kuiper FCC50 wielen. Kan niet wachten om er mee op de weg te gaan racen; (rugoperatie gehad, dus nog eventjes in de living staan)
http://img101.imageshack.us/img101/6833/p1190118gw6.jpg
Geplaatst: 20 jan 2009 13:00
door mcf1
oei, zeer mooie bike en uiteraard ook de wielen! Ben benieuwd wat je er van vind!
Geplaatst: 25 feb 2009 21:02
door tom1
bij spaakbreuk kan je de spaak dan verwisselen? of is dan de velg om weg te smijten
Geplaatst: 25 feb 2009 21:18
door amclassic-fan
Natuurlijk kan je de spaak dan gewoon vervangen... Er zitten gewoon stalen Sapim spaken in de wielen. Enkel van Lightweight, Ada en LEW (systeemwielen) kan je geen spaak vervangen en is het wiel afgeschreven als een spaak in een valpartij breekt.
Geplaatst: 27 feb 2009 15:14
door forum
Prachtige wielen allemaal. Ik denk er zelf ook aan om een set aan te schaffen. Welke wielen zouden jullie aan bevelen? Ik weeg zo tussen de 90 en 95 kg. Ik rijdt geen wedstrijden maar wel tochten als AGR, LBL etc. De 50 mm vindt ik hoog genoeg.
Ik zoek dus een paar mooie, stijve carbon wielen.
Geplaatst: 27 feb 2009 22:30
door simic
Tubes of cilinder? full carbon of alu remrand?
Geplaatst: 27 feb 2009 22:51
door forum
Geen tubes. En full carbon of alu maakt me niet uit zolang de wielen maar strak zijn voor mijn gewicht.
Geplaatst: 28 feb 2009 07:43
door arnoud
@ Amclasic-fan, LEW kan wel de spaak vervangen. Wiel gaat dan retour naar de VS. Dat is als het nog goed genoeg gaat met LEW.....
kuipertrading
Geplaatst: 03 mar 2009 19:52
door gvg
Hallo ,
Ik heb zelf sinds kort de FCT 50 mm van Kuiper en ik moet zeggen dat ze mijn verwachtigen te boven zijn gegaan.
ik weeg zelf 107 kg en afgelopen weekend in de duinen aan het trappen geweest en op het gewone vlakke en de wielen gaven geen krimp !! [ kan je van easton niet zeggen } Ik heb er ook gelijk stickers bij besteld van wieldesign en deze werden netjes thuis bezorgd. ff een paar uurtjes plakken en het ziet er geweldig uit.
Mijn tip Kuipertrading wielen gewoon doen. goeie prijs goeie kwaliteit.[ nee ik wordt niet betaald door Kuiper [img=
http://img80.imageshack.us/img80/6978/ssm11452.jpg]:d