Alles over vakanties op én met de fiets

Parijs Roubaix 2008 toerversie

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 21 dec 2007 01:08

Andromeda, jij hebt toch ook een Soloist team als ik me niet vergis? Ga je de rit daarmee rijden of haal je een ander paard van stal?

Ik ben er nog steeds niet uit of ik mezelf en m'n fiets dit wil aandoen. Maar ondanks die stenen moet ik zeggen dat het me wel aantrekt om het een keer te doen. Gewoon om het te ervaren. Jullie enthousiasme werkt wat dat betreft wel aanstekelijk. En het is natuurlijk wel mooi als je die steen een fraai plekje in je huis kunt geven.

Mocht ik mezelf tegen die tijd zo gek krijgen om er aan te beginnen wil ik op het asfalt wel het nodige werk verrichten. Eenmaal op de kasseien zul je aan mij niet veel hebben. Hoewel dat natuurlijk ook een mooi plaatje kan opleveren. Haha....

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 21 dec 2007 01:17

@Bottechia, ik denk dat het op de Soloist team gaat gebeuren.
Mijn andere paard wordt een R3, en dat is natuurlijk de laatste jaren HET PR frame bij uitstek zoals is gebleken. Maar of ik die zuurverdiende R3 over die "barnums" ga sturen...

Wat het enthousiasme betreft, ik denk persoonlijk dat dit een van de ritten is die je gereden moet hebben, of in ieder geval trachten uit te rijden.

Het is toch een van de meest tot de verbeelding sprekende klassiekers in mijn optiek.
Ik ben nu in ieder geval heel enthousiast en vindt het een schitterend doel om mijn trainingen op te richten.

Ook de voorpret, die nu al aan de gang is, hoort bij zo'n doel. Trainingen afstemmen, cyclo's en eigen ritten inplannen, ik verheug me nu al op de Omloop van Vlaanderen bijvoorbeeld.

Nu heb ik ook een leverancier ergens richting "Pajottenland" en die heb ik al benaderd voor een mooie rit over de kasseien in die omgeving. Hij gaat graag mee als gids maar laat de kasseien voor wat ze zijn ;-).
"Try not. Do or do not......there is no try"

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 21 dec 2007 01:33

Als je die R3 een beetje op tijd hebt kun je het natuurlijk een keer uitproberen. Om het verschil met de Soloist te ervaren. Als het je puur om eventuele schade gaat moet je misschien eens kijken naar Assurace. Daar kun je je fiets verzekeren tegen schade en dit soort tochten vallen ook onder de dekking. Je krijgt dan gewoon identiek materiaal terug. Het is maar een ideetje....

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 21 dec 2007 20:27

He dat is inderdaad en goed idee om te doen, ook voor de Team niet verkeerd.
Die R3 is op tijd, heb zojuist te horen gekregen dat hij binnen is!

speric
Forum-lid HC

speric 24 dec 2007 12:03

Ullrich ?

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 24 dec 2007 17:34

wilfried peters?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

roger
Forum-lid

roger 24 dec 2007 17:36

het is inderdaad Wilfried Peters en als ik me goed herinner is dat jaar Van Petegem gewonnen
I live to ride,I ride Passoni

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 24 dec 2007 19:30

dat jaar dacht ik Knaven (of was het Museeuw?) won...de zwarten wint alleen als het mooi weer is ;-)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

pepino
Forum-lid

pepino 29 dec 2007 18:24

Net het inschrijvingsformulier van 'le 30ème Paris-Roubaix Cyclo' uitgeprint... :D

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 31 dec 2007 20:12

Kijk, nog een kasseienvreter erbij! Straks wordt het nog een originele forumtocht! ;-)

Plaats reactie