Mavic R-SYS
-
- Forum-lid HC
Campa heeft gewoon bewezen zeer goede wielen te kunnen bouwen, zijn bijna niet kapot te krijgen! Ook de naven zijn super, je hoort er bijna nooit klachten over.
Mavic moet dat eerst nog maar eens bewijzen, misschien met de R-sys??
We wachten af, nog weinig klachten gehoord maar het seizoen moet nog beginnen.
Mavic moet dat eerst nog maar eens bewijzen, misschien met de R-sys??
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
colnagofreak schreef:Campa heeft gewoon bewezen zeer goede wielen te kunnen bouwen, zijn bijna niet kapot te krijgen! Ook de naven zijn super, je hoort er bijna nooit klachten over.
Mavic moet dat eerst nog maar eens bewijzen , misschien met de R-sys??
Helium, classic ssc, cosmic carbon, diverse ksyrium's (misschien niet alle versies) zijn toch prima wielsets. Nog maar te zwijgen van de open pro, cxp, reflex, etc velgen.
Echt geen broddelwerk...
KXlight schreef:
Echt geen broddelwerk...
Inderdaad prima velgen. En diverse wielsets zijn ook echt wel oke.
Het concept van de R-sys is gewoon niet logisch. Daarbij komt nog dat de eerste serie uitgeleverde wielen 1 grote probleemhoop was.
Kraken, loslopende lagers. Magneten die van links naar rechts schuiven.
Zoveel geld voor een set die niet eens licht is(heb ze in het begin van het topic eens excact nagewogen)
Ze zijn ook absoluut NIEt aerodynamisch. En Buiten dat ze er onder een al veel te drukke wit/blauwe BH best leuk uit zien hebben ze niet veel voordelen.
Met campagnolo shamal (shalam is heel iets anders) koop je een set die imho vele betrouwbaarder is. Niet heel veel aerodynamischer maar toch wel degelijk meer.
Lagering is super en aangezien het wannebe eurussen zijn zul je weinig problemen krijgen.
Ik wist het wel;)
-
- Forum-lid HC
Ik had het ook niet over de velgen van Mavic, daar kan je een prima wielsetje mee samenstellen! We hadden het hier over complete wielsets.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
colnagofreak schreef:Ik had het ook niet over de velgen van Mavic, daar kan je een prima wielsetje mee samenstellen! We hadden het hier over complete wielsets.
Ik ook niet. Ik had het over de Helium, classics ssc, cosmic carbon, ksyriums (niet allemaal). Over de velgen gaf ik aan nog maar te zwijgen...
-
- Forum-lid
Sta voor de keuze om op mijn bestelde Wilier Cento de Mavic SL of Mavic R-sys te monteren. Weet iemand iets over de R-sys dichtheid bij de pro-teams? Mijn FM in Parma (jaren lang mechanicus geweest van Saronni, Moser en Ballerini) adviseert mij de R-sys.
Biedt R-sys aan voor zelfde prijs SL.....
Biedt R-sys aan voor zelfde prijs SL.....
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
de boef van parma schreef: Weet iemand iets over de R-sys dichtheid bij de pro-teams?
De wat??
Als je ze voor dezelfde prijs kunt krijgen maakt het niet heel veel uit. Ze zijn beide absoluut niet earo.
De meeste probleempjes met de R-sys zijn nu onderhand wel opgelost. Kraken doen ze bijvoorbeeld nimmer.
-
- Forum-lid
TiesT schreef:de boef van parma schreef: Weet iemand iets over de R-sys dichtheid bij de pro-teams?
De wat??
Als je ze voor dezelfde prijs kunt krijgen maakt het niet heel veel uit. Ze zijn beide absoluut niet earo.
De meeste probleempjes met de R-sys zijn nu onderhand wel opgelost. Kraken doen ze bijvoorbeeld nimmer.
Vraag: Weet iemand of en zo ja, welke, professionele teams R-sys gebruiken?
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit