Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Forum problemen lijstje

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 08 jun 2007 10:54

@Buzz, inderdaad vetgedrukt als je het topic al een keer bekeken hebt. Maar zodra er nieuwe berichten in dat zelfde topic verschijnen blijft e.e.a. vetgedrukt. Logisch zou dan zijn om zodra er nieuwe berichten in het topic verschijnen dit niet meer vetgedrukt te laten staan.
What makes the boat go faster?

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 08 jun 2007 13:19

Het zou idd handiger zijn als 'n topic niet meer vetgedrukt is, zodra er weer 'n nieuw bericht in geschreven is. Dat klinkt wat logischer, Livio.

Overigens constateerde ik zojuist in m'n Bormio- en Vigo di Fassa-topic dat er nogal wat ontbrak. Niet alleen diverse foto's en grafieken worden niet meer getoond. Ook 'n groot gedeelte van de tekst is weggevallen. Kennelijk is er per bericht 'n maximaal aantal characters overgezet naar de nieuwe database. Triest.

Zou je eens in het bedrijfsleven moeten doen. Dat je zegt tegen je klant: “We hebben zojuist wat nieuwe software voor u neergezet. Er is weliswaar geen handleiding, maar alles wijst voor zich. En o ja, wellicht dat sommige oude gegevens nogal verminkt ogen, maar er is functionaliteit toegevoegd om die gegevens geheel zelfstandig te bewerken. En mocht er niets meer aan te doen zijn: gegevens verwijderen is nu ook mogelijk gemaakt. Have fun.”

six13freak
Forum-lid

six13freak 08 jun 2007 16:13

De zoekfunctie werkt bij mij niet goed

meeuh
Forum-lid

meeuh 08 jun 2007 17:59

Werkt 'berichten' (inbox) niet goed? Of ben ik nu zo lomp dat ik een simpel bericht niet kan openen?

krommenek
Forum-lid

krommenek 09 jun 2007 00:20

Hoi,
Ziet er wel leuk uit. Alleen de eerste regel die je leert tijdens het bouwen van een site is:
NOOIT geen horizontale schuifbalken :( Je kunt dan namelijk nooit makkelijk lezen!! Je moet voor elke regel van links naar rechts scrollen !!!!

Greetz,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 09 jun 2007 00:27

@Livio Livius: Ondertussen blijkt dat niet alleen 'n topic vetgedrukt staat, nadat je 'm een keertje geopend hebt. Het geldt voor elke link: of het nou 'n paginanummer is, of een link naar een andere site, et cetera. Het maakt niet uit. Klik maar eens op deze Weightweenies-link...
Of open het profiel van 'n forumlid. Alles wordt uiteindelijk vet. (;-)

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 09 jun 2007 00:38

[quote="Buzz"]@Livio Livius: Ondertussen blijkt dat niet alleen 'n topic vetgedrukt staat, nadat je 'm een keertje geopend hebt. Het geldt voor elke link: of het nou 'n paginanummer is, of een link naar een andere site, et cetera. Het maakt niet uit. Klik maar eens op deze Weightweenies-link...
Of open het profiel van 'n forumlid. Alles wordt uiteindelijk vet. Afbeelding[/quote]

Dan alles maar direct in VET ! :D
What makes the boat go faster?

remon@
Forum-lid

remon@ 09 jun 2007 01:54

zoals nu heb ik de functie "snel reageren" gebruikt. Stel dat er terug gereageerd word en ik antwoord daarop en daarna wil ik nog iets schrijven welke knop moet ik dat gebruiken.

Greetz

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jun 2007 02:33

[quote="Remon@"]zoals nu heb ik de functie "snel reageren" gebruikt. Stel dat er terug gereageerd word en ik antwoord daarop en daarna wil ik nog iets schrijven welke knop moet ik dat gebruiken.

Greetz[/quote]

De knop Quote als dat zinvol is en anders de knop reactie

[quote="krommenek"]Hoi,
Ziet er wel leuk uit. Alleen de eerste regel die je leert tijdens het bouwen van een site is:
NOOIT geen horizontale schuifbalken :( Je kunt dan namelijk nooit makkelijk lezen!! Je moet voor elke regel van links naar rechts scrollen !!!!

Greetz,
Eric[/quote]

Wat heb je dan voor vreselijk lage resolutie ingesteld? Ik kreeg het pas voor elkaar om scroll balken te krijgen als ik de resolutie terug zette naar 800x600. Dat is toch een resolutie die niet meer van deze tijd is. De 10 jaar oude 15 inch CRT's zijn prima op 1024 te gebruiken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 09 jun 2007 12:45

[quote="Amclassic-fan"][quote="Remon@"]zoals nu heb ik de functie "snel reageren" gebruikt. Stel dat er terug gereageerd word en ik antwoord daarop en daarna wil ik nog iets schrijven welke knop moet ik dat gebruiken. [/quote]
De knop Quote als dat zinvol is en anders de knop reactie.[/quote]
Zoals eerder gemeld in dit topic: Als je in 'n discussie het laatste bericht geschreven hebt, kan je er zélf geen nieuw bericht aan toevoegen. Ook het quoten van je eigen bericht is niet mogelijk. De Reactie-button is eveneens niet zichtbaar. Alleen de Bewerk- en Verwijder-opties staan dan tot je beschikking. Althans, dat geldt voor 'n normaal forumlid. Wellicht dat 'n moderator meer mogelijkheden heeft. Vast wel.

Ter illustratie zie je hier het laatste bericht (van mij) in het Gebruiksgemak-topic met de genoemde mogelijkheden...

Afbeelding

trudie
Forum-lid

trudie 09 jun 2007 15:56

[quote="Amclassic-fan"]
Wat heb je dan voor vreselijk lage resolutie ingesteld? Ik kreeg het pas voor elkaar om scroll balken te krijgen als ik de resolutie terug zette naar 800x600. Dat is toch een resolutie die niet meer van deze tijd is. De 10 jaar oude 15 inch CRT's zijn prima op 1024 te gebruiken.[/quote]

Ik gebruik 1024 x 768 maar heb toch echt schuifbalken hoor!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jun 2007 16:06

Dat komt doordat er te brede foto's in dit topic gepost zijn. In andere topics heb je geen schuifbalken. Wat het formaat van afbeeldingen betreft zal iedereen er gewoon zelf op moeten letten dat je zorgt dat de boelbaar blijft voor iedereen die 1024 gebruikt en dus geen foto's posten die breder dan 800 pixels zijn. (zijn ze breder gewoon linken).

@Buzz, ik heb het probleem van de "nieuwe onderwerpen" dat de volgorde verkeerd gaat op pagina 2 gelokaliseerd, dus goede kans dat dat volgende week ook verholpen kan worden
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gesloten