Gazelle
Ikke ook Maar schijn kan bedriegen, maar het frame maakt een V.4 geen V.4 maar de afmontage deste meer.
Ik REED :p een V.5 en ik kan er toch wel die oranje in zien maar als er V.4 op staat dan zal het wel :p
Ooh over mijn V.6 ik heb een scheurtje in de lak op de plek waar de l.achtervork het bracket ingaat, is dit zorgwekkend of is dit een gevolg van de "buigzaamheid" van carbon?
Verder qua wegligging (deels door de betere banden in 2008) is hij echt geweldig, stijf en super direct, ik ehb nog nooit qua stijfheid verschil gevoeld met mijn normale fiets maar dit bracket is weldegelijk veel stijver.
Echt een genotje (tis maar 55cm :p)
Groeten Rik
Ik REED :p een V.5 en ik kan er toch wel die oranje in zien maar als er V.4 op staat dan zal het wel :p
Ooh over mijn V.6 ik heb een scheurtje in de lak op de plek waar de l.achtervork het bracket ingaat, is dit zorgwekkend of is dit een gevolg van de "buigzaamheid" van carbon?
Verder qua wegligging (deels door de betere banden in 2008) is hij echt geweldig, stijf en super direct, ik ehb nog nooit qua stijfheid verschil gevoeld met mijn normale fiets maar dit bracket is weldegelijk veel stijver.
Groeten Rik
Mijn pekel gazelle ff uit de winter stalling na een groot onderhoud beurt.
[img=http://lh5.ggpht.com/alex.deleng/SCSoXk ... 40x480.jpg]
Geen idee welk type het is.
[img=http://lh5.ggpht.com/alex.deleng/SCSoXk ... 40x480.jpg]
Geen idee welk type het is.
Rik.A schreef:I
Groeten Rik
dit frame heb je toch net en nu al een scheur in de lak?
Rik.A schreef:ik heb een scheurtje in de lak op de plek waar de l.achtervork het bracket ingaat, is dit zorgwekkend of is dit een gevolg van de "buigzaamheid" van carbon?
Ik zou toch maar weer even langs je FM gaan. Dit lijkt me niet goed.
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
pleegzusterbloe schreef:zo iets? )
jup, maar dan met je gazelle
als het raad de plaat is weet ik hem wel ! westplantsoen :p
-
- Forum-lid
duhuh, jij mag nooit meer raden... Zal nog een mooi plaatje van mijn Gazelle maken, maar vandaag is het enigszins vochtig (understatement).
-
- Forum-lid
oew ! dat is wel heel erg mooi ! Dat schept verplichtingen......
Een vraagje, ik ben een beginnende hobbyfietser, wilde eigenlijk een Gazelle V1 of V2 aanschaffen, maar deze kon mijn FM niet meer leveren. Kan wel een V3 (volledig Shimano 105) krijgen voor 720 E (adviesprijs 1059 E), is dit een goede fiets om mee te beginnen?