opbouw Casati Marte 2006
nog niet gedaan. maar hij wilde al een keer met mijn zadel rijden omdat de zijne nog niet helemaal naar tevredenheid is, dus er is wel wat te regelen waarschijnlijk
we hebben wel de wielsets gewogen, en dat scheelde zo-wie-zo een halve kilo... dan gaat m'n fietsje ineens heel rap richting de 7Kg
we hebben wel de wielsets gewogen, en dat scheelde zo-wie-zo een halve kilo... dan gaat m'n fietsje ineens heel rap richting de 7Kg
Van mijn kant ook de complimenten voor je prachtige fiets Icedevil! Ik heb de opbouw van je fiets van begin tot eind gevolgd en moet zeggen dat je er iets moois van hebt maakt. Ga je op termijn de Ultegra groep nog vervangen door Campa? Zou volgens mij dan helemaal af zijn. Ik wens je veel fietsplezier toe!
-
- Forum-lid HC
Icedevil, ging jij vandaag om kwart voor twee nou de Amerongse berg op vanuit Amerongen? Of was dat toch een andere Casatti.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
@ Colnagofreak: dat zou ik wel is geweest kunnen zijn op de Marte van een trainingsmaat van me (en hij 2 minuten achter me aan op mijn Colnago ghaha). Blauw pak?
-
- Forum-lid HC
Volgens mij wel, het ging in een flits, ik daalde af richting Amerongen er zaten ieder geval hoge (carbon) velgen in de fiets.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
@colnagofreak. nee dat ben ik niet geweest... zaterdag wel gefietst. 115 km gereden. en nog steeds uitermate tevreden. zit positie is nu goed, heb m'n zadel nog wat moeten laten zakken doordat m'n nieuwe schoenen dunner zolen hebben dan m'n oude schoenen. maar verder zit het als gegoten. dus kunnen ook de ringen boven m'n stuurpen er binnenkort eens af.
en nu omkleden. ga zo op de fiets naar waddinxveen. m'n vriendin aanmoedigen... leuk ritje, heen en weer ongeveer 80km...
en nu omkleden. ga zo op de fiets naar waddinxveen. m'n vriendin aanmoedigen... leuk ritje, heen en weer ongeveer 80km...
Ey Icedevil, is een erg mooie fiets geworden!! Klasse,,In het begin dacht ik ook dat het een 2de ''Bo-Fiets'' zou worden, maar gelukkig is het niet het geval. In het begin vond ik het niet zo mooi, maar het eindresultaat is echt klasse! De wielen (met die stickers zo) vind ik ook heel mooi gelukt.Veel veilige km'rs gewenst!PS: Als de geldboom dalijk weer wat gegroeid is (begint toch zomer te worden) raad ik je aan om voor een Campa groep te kiezen (record) Dat maakt het helemaal af!
nee dus... als ik een imbus 5 erin laat zakken komt ie tot aan de vorkkroon... dat vond ik dus ook zo raar. heb ff bij de fiets van m'n pa gekeken, en daar word de expander gedemonteerd door hem er met een imbus 5 uit te draaien. maar bij mij is er allen een draadgat om de imbusbout van de topcap in te draaien...
heb hem eruit gekregen..! wat blijkt nou: zit ie er onderste boven in...
was vast maandagochtend toen die duitser de vork ging monteren....
zat met deze kant boven:
en moet met deze kant boven:
nu even de vorkbuis inkorten. zal zo nog een fototje posten.
was vast maandagochtend toen die duitser de vork ging monteren....
zat met deze kant boven:
en moet met deze kant boven:
nu even de vorkbuis inkorten. zal zo nog een fototje posten.