Opbouw Canyon Ultimate CF
schitterend fietsje jorrit kan niet wachten tot die van mij komt..
heb vrijdag nog met canyon gesproken ze konden me niet veel zeggen qua levertijd. hij staat voor deze week gepland en de medewerker zei dat hij niets had gehoord van grote vertraging maar kon niet zeggen wanneer ik hem nou precies krijg ik moest hem bellen als ik eind van deze week nog geen mailtje heb gehad.
( is trouwens niet erg als hij tijdje later komt, volgende week namelijk tentamens...)
Niels en ik gaan er samen een mooi fietsje van maken! Hij werkt tenslotte in een fietsenhandel, dus hij moet er wel een beetje verstand van hebben! Hoe is het trouwens met je schaven en schrappen van zondag Niels? Nog veel pijn gehad of viel het wel mee?
Quoten: Origineel geplaatst door Auke op 03 April 2007
Hoe bevallen je eurus 2006 wielen onder zo'n strak frame?
Heb er nog niet veel op gereden, maar 't fietsje voelt aardig strak en hard aan. Hij is namelijk ook bedoelt om als racer ingezet te worden (met een berijder van 87kg) en ik heb me niet met het comfort bezig gehouden.
Hoe bevallen je eurus 2006 wielen onder zo'n strak frame?
Heb er nog niet veel op gereden, maar 't fietsje voelt aardig strak en hard aan. Hij is namelijk ook bedoelt om als racer ingezet te worden (met een berijder van 87kg) en ik heb me niet met het comfort bezig gehouden.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 03 April 2007
Ziet er goed uit, vooral de record remmetjes vind ik super mooi . Echt een hele mooie fiets, vooral de overgang van balhoofd naar voorvork valt bij de witte niet zo op, wat ik dus alleen maar mooier vindt.
De overgang van balhoofd naar voorvork is inderdaad niet heel erg opvallend. Toen het frame los in de doos zat kon ik me er nog enigszins aan storen, maar nu hij volledig opgebouwd is vind ik het totaal niet opvallen.
Ziet er goed uit, vooral de record remmetjes vind ik super mooi . Echt een hele mooie fiets, vooral de overgang van balhoofd naar voorvork valt bij de witte niet zo op, wat ik dus alleen maar mooier vindt.
De overgang van balhoofd naar voorvork is inderdaad niet heel erg opvallend. Toen het frame los in de doos zat kon ik me er nog enigszins aan storen, maar nu hij volledig opgebouwd is vind ik het totaal niet opvallen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, op een wit zadel en lintje na staat hier echt mijn fiets. Ook ik krijg een volledig zwarte Campa afmontage en heb een setje Eurussen staan.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 03 April 2007
Lol, op een wit zadel en lintje na staat hier echt mijn fiets. Ook ik krijg een volledig zwarte Campa afmontage en heb een setje Eurussen staan.
Goede smaak!
Goede smaak!
@Daniel1975
Ga je nu zo'n Canyon kopen?
Toch een reuze verschil qua looks met een Pina (waar jij toch echt op verzot was/bent).
Goeie fietsen zullen die Canyons wel zijn, dat trek ik niet in twijfel, maar het blijft voor mij een beetje Miss Italia vergelijken met de trien van om de hoek.
Gelukkig raken die trientjes ook van straat , en kunnen smaken verschillen.
Ga je nu zo'n Canyon kopen?
Toch een reuze verschil qua looks met een Pina (waar jij toch echt op verzot was/bent).
Goeie fietsen zullen die Canyons wel zijn, dat trek ik niet in twijfel, maar het blijft voor mij een beetje Miss Italia vergelijken met de trien van om de hoek.
Gelukkig raken die trientjes ook van straat , en kunnen smaken verschillen.