Tijdritfietsen
Allemaal mooi materiaal, en misschien is mijn opmerking heel voorbarig, maar om een of andere reden past deze combinatie niet zo bij elkaar... Je kan het zo hebben: een fiets vol subliem materiaal, maar het lukt zo net niet. De vorige P3 die je toonde had dat juist niet, integendeel.Moeilijk te verklaren, maar ik denk dat de verfijnde uitstraling van het AX zadel en de Clavicula vloeken met de robuuste speedy uitstraling van het P3 frame. Ik hoop dat het nog goed komt!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vind de keuze van een Clavicula ivm de q-factor op een TT fiets zo ie zo opvallend, behalve als de toekomstige berijder dat prefereerd natuurlijk. Maar anders wordt het rendement van de renner een tikje minder en aerodynamisch gezien kost het je weer een klein beetje.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 Januari 2007
Allemaal mooi materiaal, en misschien is mijn opmerking heel voorbarig, maar om een of andere reden past deze combinatie niet zo bij elkaar... Je kan het zo hebben: een fiets vol subliem materiaal, maar het lukt zo net niet. De vorige P3 die je toonde had dat juist niet, integendeel.Moeilijk te verklaren, maar ik denk dat de verfijnde uitstraling van het AX zadel en de Clavicula vloeken met de robuuste speedy uitstraling van het P3 frame. Ik hoop dat het nog goed komt!
komt nog wel goed, zoals ik hierboven al zei, ik heb er gewoon wat opgezet omdat het een fiets beter toont dan enkel het frame !De clavicula's is eigenlijk het enige wat op zijn plaats zit (klant is koning hé !)
komt nog wel goed, zoals ik hierboven al zei, ik heb er gewoon wat opgezet omdat het een fiets beter toont dan enkel het frame !De clavicula's is eigenlijk het enige wat op zijn plaats zit (klant is koning hé !)
Komt ook nog eens door de hoek vd foto.
Ben zeeeeééééér benieuwd naar het eind reslutaat.... zal vast spectaculair worden.
IN cycling + werden een aantal tijdritfietsen getest, P3, K-faktor, Planet x en Guess.
Havanna heeft misschien wel een scan.
P3 was helemaal top, ook in prijs...
Ben zeeeeééééér benieuwd naar het eind reslutaat.... zal vast spectaculair worden.
IN cycling + werden een aantal tijdritfietsen getest, P3, K-faktor, Planet x en Guess.
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 30 Januari 2007
Weet iemand hoe de PlanetX eruit kwam?
Weet iemand hoe de PlanetX eruit kwam?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
GRAAG! Wat mij betreft dan.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Had 't wat laat gelezen! (net pas)
Zal t zo ff inscannen.
Die Guess was trouwens lelijk hé niet te zuinig!!
Zal t zo ff inscannen.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 30 Januari 2007
Had 't wat laat gelezen!
Zal t zo ff inscannen.
Je hebt niet voor niks een Scanner toch ? ...
Beetje een budget fietsje ja, alu met platte buizen zullen we maar zeggen, en op z'n duits grijs...
Had 't wat laat gelezen!
Zal t zo ff inscannen.
Je hebt niet voor niks een Scanner toch ? ...
Beetje een budget fietsje ja, alu met platte buizen zullen we maar zeggen, en op z'n duits grijs...
Ok, here we go!
- pagina 1
- pagina 2
- pagina 3
- pagina 4
- pagina 5
- pagina 6
- pagina 7
- pagina 8
Have fun!
- pagina 1
- pagina 2