Flarer Itali�
Hoi,
Dat is zwaar kl&&&^$$te. Snel foto's nemen , en direct naar Flarer sturen. Kijken wat ze zeggen van de foto's . Moet natuurlijk wel goed te zien zijn op de foto's. Zet anders eens een foto hier op het forum.
Ook kan je het frame aan elke willekeurige fietsenboer laten zien en vragen om hun mening.
Voor een frame in deze prijsklasse dient natuurlijk alles gewoon heel goed te zijn , en ik zou er zeker geen genoegen mee nemen!!!!!!!
Affin succes en we horen er van
Dat is zwaar kl&&&^$$te. Snel foto's nemen , en direct naar Flarer sturen. Kijken wat ze zeggen van de foto's . Moet natuurlijk wel goed te zien zijn op de foto's. Zet anders eens een foto hier op het forum.
Ook kan je het frame aan elke willekeurige fietsenboer laten zien en vragen om hun mening.
Voor een frame in deze prijsklasse dient natuurlijk alles gewoon heel goed te zijn , en ik zou er zeker geen genoegen mee nemen!!!!!!!
Affin succes en we horen er van
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Fijn hè, een fiets via het internet kopen!!
Zolang je er niets mis mee is, maar anders is het "doffe" ellende!Hoop natuurlijk wel dat het allemaal goed komt, hier zit je niet op te wachten.
Zolang je er niets mis mee is, maar anders is het "doffe" ellende!Hoop natuurlijk wel dat het allemaal goed komt, hier zit je niet op te wachten.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Er is niks mis met Internet aankopen als je bij goede internetshop koopt dan gaat de afhandeling soms nog vlugger dan bij FM. Ik heb eens een probleem met een alu frame gehad en heb foto naar verkoper gestuurd deze heeft gelijk een nieuw frame opgestuurd zonder dat hij mijn frame gezien had, dus puur afgaande op foto kreeg ik een nieuw frame binnen 3 dagen. Plus verzendkosten vergoed voor retourzending.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 25 Januari 2007
Ik zal toch even de mijn nieuwe frame posten samen met een foto van het lakprobleem nummer 2.
Heb je al die foto's naar Flarer gestuurd.?? Bel anders eens naar Evertse sport in Zierikzee, die man kijkt ook op het forum , wie wet kan hij je wel raad geven. Het lijkt wel of er vocht in , of net onder de lak zit , en daarom krijg je het er ook niet uit. Het zou ook niet goed ontvet kunnen zijn misschien.
Ik zou er geen genoegen mee nemen .......100 zeker niet , terug met het frame en een nieuwe krijgen.
Greetz Rene , en sterkte.
Ik zal toch even de mijn nieuwe frame posten samen met een foto van het lakprobleem nummer 2.
Heb je al die foto's naar Flarer gestuurd.?? Bel anders eens naar Evertse sport in Zierikzee, die man kijkt ook op het forum , wie wet kan hij je wel raad geven. Het lijkt wel of er vocht in , of net onder de lak zit , en daarom krijg je het er ook niet uit. Het zou ook niet goed ontvet kunnen zijn misschien.
Ik zou er geen genoegen mee nemen .......100 zeker niet , terug met het frame en een nieuwe krijgen.
Greetz Rene , en sterkte.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
@ Rene ik heb vandaag een mail gestuurd naar Flarer met 6 fotos zodat ze ook kunnen zien dat het geen inval van het licht is of iets dergelijks. Ze gaven aan dat ze inmiddels contact hadden opgenomen met Pinarello en ze aan de hand van mn fotos zouden beoordelen wat ze ermee gaan doen. Ik neem er zeker geen genoegen mee. Bedankt voor de man uit Zierikzee maar ik denk dat de fotos al duidelijk genoeg zijn om te laten zien dat het gewoon verkeerd spuitwerk is. Heb ook gevraagd of Pinarello niet wat kan regelen met cardsports aangezien zij een 59 frame in naked black op voorraad hebben. Ik wacht af.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
Het laatste bericht van Flarer. Ik moet het frame terug sturen, Pinarello zal bekijken of het gerepareerd kan worden of dat ik een nieuw frame krijg. Ze hebben me beloofd dat ik binnen een maand een nieuw frame krijg. Wat vinden jullie schappelijk. De verzendkosten (weer) voor mijn rekening of aangeven dat ik nu niet bereid ben om het nogmaals te gaan betalen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Weer een update:
Vandaag bericht ontvangen van Flarer dat het lakprobleem onder de garantie valt (had ook niet anders verwacht/geaccepteerd). Nu mag ik dus weer een nieuw frame uitzoeken die ik binnen een maand in huis krijg aldus pinarello. Nu zit ik dus weer te twijfelen over de kleur. De Naked (met zwarte voorvork) of de compleet witte (met zwarte tekst). Weet alleen niet of de laatste als leverbaar is. Graag jullie mening en/of fotos van een reeds afgemonteerde witte Paris, ben zeer benieuwd.
Vandaag bericht ontvangen van Flarer dat het lakprobleem onder de garantie valt (had ook niet anders verwacht/geaccepteerd). Nu mag ik dus weer een nieuw frame uitzoeken die ik binnen een maand in huis krijg aldus pinarello. Nu zit ik dus weer te twijfelen over de kleur. De Naked (met zwarte voorvork) of de compleet witte (met zwarte tekst). Weet alleen niet of de laatste als leverbaar is. Graag jullie mening en/of fotos van een reeds afgemonteerde witte Paris, ben zeer benieuwd.