Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 28 Mei 2007
En jij weet ook wat Casran bedoeld. Hoe vaak moeten we je nu nog vragen om eens zorg te besteden aan je posts? Leestekens zijn niet voor niets uitgevonden en het is wel zo handig om merknamen goed over te nemen.
Ik zou graag je post hier in correct Nederlands vertalen, maar de laatste zin over het 4 op 1 kan ik onmogelijk vertalen. 4 op 1 wat?
Hij bedoelt wellicht dat hij 4 Ridley Excalibur frames versleet op 1 wielerseizoen. Ik vraag me af hoe zorgvuldig je met je fiets omgaat als je na 4 frames nog niet weet hoe het model heet (staat er thans behoorlijk groot op)... pijnlijk, als je dan nog in een fietsenzaak werkt.Bovendien vind ik dat er compleet géén excuus te verzinnen valt voor luiheid, laksheid en geen inspanningen willen leveren (bovenstaande post van Daniël is ook niet vrij van spellingsfouten, maar hij heeft genoeg respect voor de lezer en maakt er een verstaanbare en verzorgde tekst van).
Museeuw racefiets
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40018
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Bedoelt.....
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 29 Mei 2007
in onze winkel zijn wij slim genoeg om geen ridley te verkope :p
waarom zou dit niet slim zijn?omdat jij met je excaliber pech hebt gehad?ik heb nu ook mijn 2e damocles, die is ook 1 keer gescheurd, ok.maar daarnaast heb ik een cheetah, en dat ding is perfect, nog nooit wat mee gehad, dus niet alle ridley's zijn slecht
in onze winkel zijn wij slim genoeg om geen ridley te verkope :p
waarom zou dit niet slim zijn?omdat jij met je excaliber pech hebt gehad?ik heb nu ook mijn 2e damocles, die is ook 1 keer gescheurd, ok.maar daarnaast heb ik een cheetah, en dat ding is perfect, nog nooit wat mee gehad, dus niet alle ridley's zijn slecht
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door T.ODB op 25 Mei 2007
er is geen 1 van die 2 voorige frames gebroken ! maar waren het KINDERFOUTJES waardoor ik nu aan men 3de frame toe ben ! bv: de liggende achtertrein die iets te vroeg iets te ver naar buiten kwam zodat je met je voet ertegen kwam en dat is nu helemaal opgelost !
Lol. Heb jij enig zelfrespect? Àls je verhaal klopt dat het kleine kinderfoutjes/ziektes zouden zijn (het voorbeeld dat je hier geeft over de liggende achtertrein vind ik een blunder!), hoe voel je je er dan bij dat je als renner/consument gebruikt bent en betaald hebt om die voor de fabrikant te achterhalen? En ondertussen heb jij geïnvesteerd in een frame van een fabrikant die jouw als testpiloot gebruikt? Daar al eens over nagedacht (jaja, met dislectie kan je wel degelijk nadenken, tenzij je daar weer een ander excuus voor hebt!)?In mijn visie moet elke kinderfout uit een frame verdwenen zijn eer een fabrikant ook maar 1 euro aan een consument durft vragen... maar misschien eis ik nu te veel professionalisme!
Komt nog bij dat die super (met 1 "p") ploeg van je met zijn uitstekende begeleiding heeft nagelaten jouw een minimum aan mediatraining (dat hoort toch bij een uitstekende jeugdopleiding, niet?) mee te geven: op een sullige manier kraak je hier een van de hoofdsponsors van nonkel Rik af... pijnlijk!
Heb je zelf al met een museeuw gereden casran? wrs niet, dus zijn jou verhalen ook maar van horen zeggen. En de nieuwe kaders zijn wel degelijk super. En al de rest op dit forum heeft hun verhalen ook enkel maar van horen zeggen. En ja natuurlijk, jullie fietsen zijn de beste.
En die schrijffouten, wa boeit da na op een forum?
Quoten: Origineel geplaatst door T.ODB op 25 Mei 2007
er is geen 1 van die 2 voorige frames gebroken ! maar waren het KINDERFOUTJES waardoor ik nu aan men 3de frame toe ben ! bv: de liggende achtertrein die iets te vroeg iets te ver naar buiten kwam zodat je met je voet ertegen kwam en dat is nu helemaal opgelost !
Lol. Heb jij enig zelfrespect? Àls je verhaal klopt dat het kleine kinderfoutjes/ziektes zouden zijn (het voorbeeld dat je hier geeft over de liggende achtertrein vind ik een blunder!), hoe voel je je er dan bij dat je als renner/consument gebruikt bent en betaald hebt om die voor de fabrikant te achterhalen? En ondertussen heb jij geïnvesteerd in een frame van een fabrikant die jouw als testpiloot gebruikt? Daar al eens over nagedacht (jaja, met dislectie kan je wel degelijk nadenken, tenzij je daar weer een ander excuus voor hebt!)?In mijn visie moet elke kinderfout uit een frame verdwenen zijn eer een fabrikant ook maar 1 euro aan een consument durft vragen... maar misschien eis ik nu te veel professionalisme!
Komt nog bij dat die super (met 1 "p") ploeg van je met zijn uitstekende begeleiding heeft nagelaten jouw een minimum aan mediatraining (dat hoort toch bij een uitstekende jeugdopleiding, niet?) mee te geven: op een sullige manier kraak je hier een van de hoofdsponsors van nonkel Rik af... pijnlijk!
Heb je zelf al met een museeuw gereden casran? wrs niet, dus zijn jou verhalen ook maar van horen zeggen. En de nieuwe kaders zijn wel degelijk super. En al de rest op dit forum heeft hun verhalen ook enkel maar van horen zeggen. En ja natuurlijk, jullie fietsen zijn de beste.
En die schrijffouten, wa boeit da na op een forum?
Moderator opmerking: Ja nu is het wel weer leuk geweest!
Graag on-topic! Dat gezeik over en weer moet maar eens afgelopen zijn.
Graag in dit geval betreft dit Topic over de "Museeuw-frames/fietsen"
Graag on-topic! Dat gezeik over en weer moet maar eens afgelopen zijn.
Graag in dit geval betreft dit Topic over de "Museeuw-frames/fietsen"
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Heb verd*mme een beetje respect voor de lezer van je berichten en schrijf ze gewoon leesbaar. Ik snap niet wat daar niet duidelijk aan kan zijn.
@Jeef, gokje: je rijdt ook voor Avia? Hoe kan je over super kaders praten als je ze nog geen 2 maanden hebt. Mijn Stronglight Pulsion was 10 maanden lang ook een prima crankstel, maar daarna brak ie doormidden en dan valt het toch niet meer in de categorie goede crankstellen. Museeuw heeft gewoon bewezen goede concurentie van Ridley te zijn, beide bedrijven moeten het begrip kwaliteitscontrole nog een keer leren in een cursus oid.
@Jeef, gokje: je rijdt ook voor Avia? Hoe kan je over super kaders praten als je ze nog geen 2 maanden hebt. Mijn Stronglight Pulsion was 10 maanden lang ook een prima crankstel, maar daarna brak ie doormidden en dan valt het toch niet meer in de categorie goede crankstellen. Museeuw heeft gewoon bewezen goede concurentie van Ridley te zijn, beide bedrijven moeten het begrip kwaliteitscontrole nog een keer leren in een cursus oid.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 29 Mei 2007
Heb verd*mme een beetje respect voor de lezer van je berichten en schrijf ze gewoon leesbaar. Ik snap niet wat daar niet duidelijk aan kan zijn.
@Jeef, gokje: je rijdt ook voor Avia? Hoe kan je over super kaders praten als je ze nog geen 2 maanden hebt. Mijn Stronglight Pulsion was 10 maanden lang ook een prima crankstel, maar daarna brak ie doormidden en dan valt het toch niet meer in de categorie goede crankstellen. Museeuw heeft gewoon bewezen goede concurentie van Ridley te zijn, beide bedrijven moeten het begrip kwaliteitscontrole nog een keer leren in een cursus oid.
als hij slecht was zou ik het ook zeggen. Maar dit is niet het geval, in de eerste kaders zaten er misschien een paar foutjes in maar het rijgedrag was wel super en nu zijn de foutjes er ook uit dus... enja dat voel je na een paar keer al of een fiets goed is of niet om te koersen.
Heb verd*mme een beetje respect voor de lezer van je berichten en schrijf ze gewoon leesbaar. Ik snap niet wat daar niet duidelijk aan kan zijn.
@Jeef, gokje: je rijdt ook voor Avia? Hoe kan je over super kaders praten als je ze nog geen 2 maanden hebt. Mijn Stronglight Pulsion was 10 maanden lang ook een prima crankstel, maar daarna brak ie doormidden en dan valt het toch niet meer in de categorie goede crankstellen. Museeuw heeft gewoon bewezen goede concurentie van Ridley te zijn, beide bedrijven moeten het begrip kwaliteitscontrole nog een keer leren in een cursus oid.
als hij slecht was zou ik het ook zeggen. Maar dit is niet het geval, in de eerste kaders zaten er misschien een paar foutjes in maar het rijgedrag was wel super en nu zijn de foutjes er ook uit dus... enja dat voel je na een paar keer al of een fiets goed is of niet om te koersen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 30 Mei 2007
Je weet het quote knopje wel te vinden, maar mijn bericht goed doorlezen is nog te moeilijk?
nja je zal waarschijnlijk gewoon veel te sterk zijn voor je crank als hij breekt . Ik bedoel maar, als je iets of wat ervaring hebt met wielrennen voel je toch direct of een fiets goed is of niet.
Je weet het quote knopje wel te vinden, maar mijn bericht goed doorlezen is nog te moeilijk?
nja je zal waarschijnlijk gewoon veel te sterk zijn voor je crank als hij breekt . Ik bedoel maar, als je iets of wat ervaring hebt met wielrennen voel je toch direct of een fiets goed is of niet.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende