Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

budget 12000 euro, welke fiets??

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 26 okt 2006 17:27

@big rosa: easy big guy, easy... Niemand heeft hier gezegd dat Ita fietsen slap en zwaar zijn, er is alleen gezegd dat de meeste Ita fietsen op technisch vlak niet kunnen tippen aan sommige Amerikaanse, Duitse en Zwitsere merken. De Ita fietsen bieden imho dan weer veel meer emotie en uitstraling, prima toch dan? Kies wat je het belangrijkst vindt...

@scrymm: het zou je flinterdunne geloofwaardigheid wel ten goede komen als je je gezicht wat vaker laat zien in dit topic, en als je dan ook daadwerkelijk wat nuttigs te melden hebt. Ik zou zelf echt hyperactief en obsessief aan het zoeken gaan als ik opeens 12k zou hebben om over balken te smijten. Dit topic is op deze manier wel hard bezig om naar een slotje te solliciteren.

scrymm
Forum-lid

scrymm 26 okt 2006 17:31

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Oktober 2006

@big rosa: easy big guy, easy... Niemand heeft hier gezegd dat Ita fietsen slap en zwaar zijn, er is alleen gezegd dat de meeste Ita fietsen op technisch vlak niet kunnen tippen aan sommige Amerikaanse, Duitse en Zwitsere merken. De Ita fietsen bieden imho dan weer veel meer emotie en uitstraling, prima toch dan? Kies wat je het belangrijkst vindt...@scrymm: het zou je flinterdunne geloofwaardigheid wel ten goede komen als je je gezicht wat vaker laat zien in dit topic, en als je dan ook daadwerkelijk wat nuttigs te melden hebt. Ik zou zelf echt hyperactief en obsessief aan het zoeken gaan als ik opeens 12k zou hebben om over balken te smijten. Dit topic is op deze manier wel hard bezig om naar een slotje te solliciteren.

Sommige mensen hebben meer te doen dan de hele dag op dit forum rond te koekeloeren
Vandaag is morgen alweer gisteren

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 26 okt 2006 17:48

Quote: Origineel geplaatst door scrymm op 26 Oktober 2006
Sommige mensen hebben meer te doen dan de hele dag op dit forum rond te koekeloeren

Prima, je moet vooral doen waar je zin in hebt, maar waarom dan toch zo'n topic openen? Je weet dat je daar veel reacties op kan krijgen, en die reacties zijn van steeds minder nut als de topic-starter er steeds minder post.

En overigens koekeloer je nu ook vrolijk mee hier, dus tja...

pinarelloparis
Forum-lid

pinarelloparis 26 okt 2006 18:26

iemand er wel eens bij stilgestaan op de mentale opkikker van fietsen op een bike die je emozione opwekt ???

rolandt
Forum-lid

rolandt 26 okt 2006 18:29

Ik zit hier net even snel 4 pagina's door te nemen, maar wat een onzintopic is dit zeg. Ik vond het een paar dagen geleden al niet echt interessant (dacht dat iemand zich een nulletje in de topictitel vergist had), maar het gaat maar door. 12000 euros die opmoeten aan een fiets. Werkelijk belachelijk, ik geloof er niets van. Van mij mag één van onze zes mods er een groot hangslot aan hangen.

kalkaanslag
Forum-lid

kalkaanslag 26 okt 2006 18:34

Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 26 Oktober 2006
Ik zit hier net even snel 4 pagina's door te nemen, maar wat een onzintopic is dit zeg. Ik vond het een paar dagen geleden al niet echt interessant (dacht dat iemand zich een nulletje in de topictitel vergist had), maar het gaat maar door. 12000 euros die opmoeten aan een fiets. Werkelijk belachelijk, ik geloof er niets van. Van mij mag één van onze zes mods er een groot hangslot aan hangen.

Mijn stem heb je! Slot erop.

scrymm
Forum-lid

scrymm 26 okt 2006 19:21

T was de bedoeling om normale nuttige reacties uit te lokken en die heb ik een paar gekregen, dat de rest niet het fatsoen heeft om op een normale manier te reageren dat moeten ze natuurlijk zelf weten. Ik heb een aantal reacties gehad waar ik wat mee kan.
Gooi m maar op slot want de laatste paginas zijn inderdaad onnutig en onzinnig. Jammer, maar blijkbaar zijn sommige mensen zo........
Vandaag is morgen alweer gisteren

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 26 okt 2006 19:24

Quote: Origineel geplaatst door scrymm op 26 Oktober 2006
T was de bedoeling om normale nuttige reacties uit te lokken en die heb ik een paar gekregen, dat de rest niet het fatsoen heeft om op een normale manier te reageren dat moeten ze natuurlijk zelf weten. Ik heb een aantal reacties gehad waar ik wat mee kan. Gooi m maar op slot want de laatste paginas zijn inderdaad onnutig en onzinnig. Jammer, maar blijkbaar zijn sommige mensen zo........

Ik denk dat iedereen dit topic graag ziet uitgroeien tot het volgen van jou in je keuze tot het besteden van 12.000€, maar aangezien je zelf totaal geen deelneemt en zelf totaal niet weet wat je hebben wil, kan je wel verwachten dat het zo ontwikkeld.

Start desnoods een nieuwe waarin je zelf actief deelneemt, optie's voorlegt, je voorkeuren laat zien etc. Niets leukers dan iemand anders een dure fiets te laten kopen die 'ie nog betalen kan ook.

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 26 okt 2006 19:36

Zoals gevraagd.

Lock

Plaats reactie