Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.
Quoten: Origineel geplaatst door Bhouse op 22 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 21 Oktober 2006
Zag ook iemand lopen met een trui aan van www.cyclopics.nl
Mooie foto's heeft die man gemaakt, hier staan ze:http://www.mijnalbum.nl/Album=GV6EIWLN
Bedankt, jammer dat je camera kapot was en je mobieltje moest gebruiken
dat is erg lastig om daar mooie foto's mee te nemen.
Waarschijnlijk binnekort een Nikon d50 aanschaffen
Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 21 Oktober 2006
Zag ook iemand lopen met een trui aan van www.cyclopics.nl
Mooie foto's heeft die man gemaakt, hier staan ze:http://www.mijnalbum.nl/Album=GV6EIWLN
Bedankt, jammer dat je camera kapot was en je mobieltje moest gebruiken
dat is erg lastig om daar mooie foto's mee te nemen.
Waarschijnlijk binnekort een Nikon d50 aanschaffen
Dag allemaal,
Ik ben vrijdagmiddag en avond geweest. Ik zag Casran wel, maar hij was zo druk in gesprek dat ik hem niet aangesproken heb. Mooie stand Pieter, prachtige fietsen met een mooie afmontage!
Ben er redelijk vluchtig overheen gelopen, had niet echt een doel (afgezien van buitenbanden). Uiteraard de Scott addict goed bekeken (als CR1 bezitter). Ergens vind ik het qua uiterlijk niet beter geworden. De achtervorken zijn "normaler". Ik vind de achterkant van de CR1 juist zo "lekker". Zal wel weer een fijn kader zijn, maar niet in die mate dat ik zin krijg om eerder mijn Cr1 aan de kant te zetten.
Ik ben vrijdagmiddag en avond geweest. Ik zag Casran wel, maar hij was zo druk in gesprek dat ik hem niet aangesproken heb. Mooie stand Pieter, prachtige fietsen met een mooie afmontage!
Ben er redelijk vluchtig overheen gelopen, had niet echt een doel (afgezien van buitenbanden). Uiteraard de Scott addict goed bekeken (als CR1 bezitter). Ergens vind ik het qua uiterlijk niet beter geworden. De achtervorken zijn "normaler". Ik vind de achterkant van de CR1 juist zo "lekker". Zal wel weer een fijn kader zijn, maar niet in die mate dat ik zin krijg om eerder mijn Cr1 aan de kant te zetten.
Ben vrijdag ook naar BikeMotion geweest. Kwam om ca. 15.00 uur binnen en hoefde niet veel langer dan 5 minuten in de rij voor de kassa te staan. Het lange wachten viel dus wel mee, waarschijnlijk was dat de eerste piek van 14.00 uur, toen de beurs openging en iedereen tegelijk naar binnen wou.
Het was gezellig vrijdagmiddag. Leuk om eens kennis gemaakt te hebben met een aantal forumleden. En natuurlijk genoten van het aanbod.Mooiste fiets gezien: de witte Look 595 met Easton Tempest II bij Veltec
Lelijkste fiets gezien: DeRosa Tango (afgrijselijk...)
Als afsluiting mocht ik op Utrecht CS nog meer dan een uur wachten op de trein naar Den Haag. Altijd leuk na een middag rondgelopen te hebben. Nu weet ik gelijk weer waarom ik normaal nooit met de trein ga.
Het was gezellig vrijdagmiddag. Leuk om eens kennis gemaakt te hebben met een aantal forumleden. En natuurlijk genoten van het aanbod.Mooiste fiets gezien: de witte Look 595 met Easton Tempest II bij Veltec
Lelijkste fiets gezien: DeRosa Tango (afgrijselijk...)
Als afsluiting mocht ik op Utrecht CS nog meer dan een uur wachten op de trein naar Den Haag. Altijd leuk na een middag rondgelopen te hebben. Nu weet ik gelijk weer waarom ik normaal nooit met de trein ga.
Ik ben lekker 2 keer gratis binnen gemogen
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Voor mij is 't altijd treinen om naar een beurs te gaan, vroeger naar de IFMA en nu naar Expo-Vélo Sport met een B-rail dagtrip; trein + metro + inkomticket aan voordeelprijsje en nooit aanschuiven. Kennen jullie dat niet in Nederland ?
En ik gratis champagne op de stand van BBB gistereavond...
3 glazen...
Hij was echt lekker, stond ik daar lekker tussen alle vertegenwoordigers Feeest
Als je van slechte bedoelingen bent kan je op dat moment de beurs leegroven. Geen bewaking die rondliep en je kon gewoon naar buiten gaan met een fiets. Een vriend van me reed met zijn trial fiets gewoon naar buiten, no questions asked. Maarja, wie doet dat nu.
greets
3 glazen...
Hij was echt lekker, stond ik daar lekker tussen alle vertegenwoordigers Feeest
Als je van slechte bedoelingen bent kan je op dat moment de beurs leegroven. Geen bewaking die rondliep en je kon gewoon naar buiten gaan met een fiets. Een vriend van me reed met zijn trial fiets gewoon naar buiten, no questions asked. Maarja, wie doet dat nu.
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Ik ben uiteraard ook langsgeweest in Utrecht op zaterdag. Het doel was vooral het vinden van een goed en mooi tijdritstuur, heb er wel enkele gezien zoals het nieuwe stuur van Pro maar dit bezit dan ook weer een redelijk stevig prijskaartje... Ook bij Kuota langsgeweest, Casran was duidelijk druk aan het werk en ik heb hem dat werk dan ook maar laten uitvoeren. M5 bracht een kleine stand maar wel met grote nieuwigheden, het crankstel is volgens mij, als het ooit uitkomt, een echte topper... Heb enkele zeer mooie fietsje gezien zoals op de stand van Endorfin en de absolute topper was Litespeed: de Litespeed Vortex is een echte droomfiets en is de volgende op mijn verlanglijstje, dan wordt de opdracht helemaal anders: hoe een Vortex maken boven de 6,8kg
Het heeft altijd voordelen als je opa en oma een fietsenzaak hebben gehad. Al meer dan 20 jaar gestopt maar dat maakt niet uit. Ze krijgen nog steeds reclame binnen waaronder 2 vrij kaartjes
Vorig jaar hadden ze bij Continental hun tubes om een paar zeldzame Mavic OR7 velgen liggen. Hij zei toen dat ik ze wel mocht hebben maar dan moest hij wel andere tube velgen terug hebben. Dus ik dit jaar een stel nieuwe Mavic GP4 velgen meegenomen. Had hij dit jaar alle velgen vervangen voor Rigida's zodat alle velgen gelijk waren
Ik vond de nieuwe Magic van Jan Janssen wel erg veel lijken op de modellen van Isaac. Er zitten wel verschillen in. Maar toch ook erg grote overeenkomsten qua vorm. Ik was blijkbaar niet de enigste die dit had opgemerkt want Pieter had het ook al gezien.
Vorig jaar hadden ze bij Continental hun tubes om een paar zeldzame Mavic OR7 velgen liggen. Hij zei toen dat ik ze wel mocht hebben maar dan moest hij wel andere tube velgen terug hebben. Dus ik dit jaar een stel nieuwe Mavic GP4 velgen meegenomen. Had hij dit jaar alle velgen vervangen voor Rigida's zodat alle velgen gelijk waren
Ik vond de nieuwe Magic van Jan Janssen wel erg veel lijken op de modellen van Isaac. Er zitten wel verschillen in. Maar toch ook erg grote overeenkomsten qua vorm. Ik was blijkbaar niet de enigste die dit had opgemerkt want Pieter had het ook al gezien.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 23 Oktober 2006
Heb enkele zeer mooie fietsje gezien zoals op de stand van Endorfin en de absolute topper was Litespeed: de Litespeed Vortex is een echte droomfiets en is de volgende op mijn verlanglijstje, dan wordt de opdracht helemaal anders: hoe een Vortex maken boven de 6,8kg
Echt prachtige fietsen die litespeeds iemand prijslijsten daarvan? van de siena ofzo...
Heb enkele zeer mooie fietsje gezien zoals op de stand van Endorfin en de absolute topper was Litespeed: de Litespeed Vortex is een echte droomfiets en is de volgende op mijn verlanglijstje, dan wordt de opdracht helemaal anders: hoe een Vortex maken boven de 6,8kg
Echt prachtige fietsen die litespeeds iemand prijslijsten daarvan? van de siena ofzo...
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Zet hier ook nog maar effe neer wat in het andere topic staat:
Ik ben ook zondag geweest. Was weer erg geslaagd. Mijn favoriet was toch zeker de Look 595, terwijl degenen waarvoor ik kwam me tegenvielen (zoals Cervelo en Scott). Daarnaast was ik nogal gecharmeerd van de Endorfin en de Bianchi 928 SL.
Leuk jullie gesproken te hebben CASRAN en Scott-wilco!
Zie op de volgende link een .RAR bestand ( http://members.home.nl/mensma/Bikemotion202006.rar ) van 40 MB met daarin mijn foto's (zo'n 400 stuks). Heb niet al teveel geschift, dus er zullen ook een paar mindere tussen staan. Hier een paar van mijn favorieten:
Ik ben ook zondag geweest. Was weer erg geslaagd. Mijn favoriet was toch zeker de Look 595, terwijl degenen waarvoor ik kwam me tegenvielen (zoals Cervelo en Scott). Daarnaast was ik nogal gecharmeerd van de Endorfin en de Bianchi 928 SL.
Leuk jullie gesproken te hebben CASRAN en Scott-wilco!
Zie op de volgende link een .RAR bestand ( http://members.home.nl/mensma/Bikemotion202006.rar ) van 40 MB met daarin mijn foto's (zo'n 400 stuks). Heb niet al teveel geschift, dus er zullen ook een paar mindere tussen staan. Hier een paar van mijn favorieten: