Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.

dannyb.
Forum-lid

dannyb. 23 okt 2006 11:26

Quoten: Origineel geplaatst door Bhouse op 22 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 21 Oktober 2006

Zag ook iemand lopen met een trui aan van www.cyclopics.nl
Mooie foto's heeft die man gemaakt, hier staan ze:http://www.mijnalbum.nl/Album=GV6EIWLN

Bedankt, jammer dat je camera kapot was en je mobieltje moest gebruiken
 dat is erg lastig om daar mooie foto's mee te nemen.

Waarschijnlijk binnekort een Nikon d50 aanschaffen

andre
Forum-lid

andre 23 okt 2006 12:14

Dag allemaal,
Ik ben vrijdagmiddag en avond geweest. Ik zag Casran wel, maar hij was zo druk in gesprek dat ik hem niet aangesproken heb. Mooie stand Pieter, prachtige fietsen met een mooie afmontage!
Ben er redelijk vluchtig overheen gelopen, had niet echt een doel (afgezien van buitenbanden).  Uiteraard de Scott addict goed bekeken (als CR1 bezitter). Ergens vind ik het qua uiterlijk niet beter geworden. De achtervorken zijn "normaler". Ik vind de achterkant van de CR1 juist zo "lekker". Zal wel weer een fijn kader zijn, maar niet in die mate dat ik zin krijg om eerder mijn Cr1 aan de kant te zetten.

rolandt
Forum-lid

rolandt 23 okt 2006 12:51

Ben vrijdag ook naar BikeMotion geweest. Kwam om ca. 15.00 uur binnen en hoefde niet veel langer dan 5 minuten in de rij voor de kassa te staan. Het lange wachten viel dus wel mee, waarschijnlijk was dat de eerste piek van 14.00 uur, toen de beurs openging en iedereen tegelijk naar binnen wou.
Het was gezellig vrijdagmiddag. Leuk om eens kennis gemaakt te hebben met een aantal forumleden. En natuurlijk genoten van het aanbod.Mooiste fiets gezien: de witte Look 595 met Easton Tempest II bij Veltec
Lelijkste fiets gezien: DeRosa Tango (afgrijselijk...)

Als afsluiting mocht ik op Utrecht CS nog meer dan een uur wachten op de trein naar Den Haag. Altijd leuk na een middag rondgelopen te hebben. Nu weet ik gelijk weer waarom ik normaal nooit met de trein ga.

pietalala
Forum-lid

pietalala 23 okt 2006 13:28

Ik ben lekker 2 keer gratis binnen gemogen
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 23 okt 2006 17:23

Voor mij is 't altijd treinen om naar een beurs te gaan, vroeger naar de IFMA en nu naar Expo-Vélo Sport met een B-rail dagtrip; trein + metro + inkomticket aan voordeelprijsje en nooit aanschuiven. Kennen jullie dat niet in Nederland ?

dannyb.
Forum-lid

dannyb. 23 okt 2006 18:06

Heb bij de Cyclo Sprint stand het boek Tom Boonen Mijn Verhaal nog gekocht

pietalala
Forum-lid

pietalala 23 okt 2006 18:10

En ik gratis champagne op de stand van BBB gistereavond...
3 glazen...
Hij was echt lekker, stond ik daar lekker tussen alle vertegenwoordigers  Feeest
Als je van slechte bedoelingen bent kan je op dat moment de beurs leegroven. Geen bewaking die rondliep en je kon gewoon naar buiten gaan met een fiets. Een vriend van me reed met zijn trial fiets gewoon naar buiten, no questions asked. Maarja, wie doet dat nu.

greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 23 okt 2006 20:29

Ik ben uiteraard ook langsgeweest in Utrecht op zaterdag. Het doel was vooral het vinden van een goed en mooi tijdritstuur, heb er wel enkele gezien zoals het nieuwe stuur van Pro maar dit bezit dan ook weer een redelijk stevig prijskaartje... Ook bij Kuota langsgeweest, Casran was duidelijk druk aan het werk en ik heb hem dat werk dan ook maar laten uitvoeren. M5 bracht een kleine stand maar wel met grote nieuwigheden, het crankstel is volgens mij, als het ooit uitkomt, een echte topper... Heb enkele zeer mooie fietsje gezien zoals op de stand van Endorfin en de absolute topper was Litespeed: de Litespeed Vortex is een echte droomfiets en is de volgende op mijn verlanglijstje, dan wordt de opdracht helemaal anders: hoe een Vortex maken boven de 6,8kg

stefan
Forum-lid

stefan 23 okt 2006 20:36

Het heeft altijd voordelen als je opa en oma een fietsenzaak hebben gehad. Al meer dan 20 jaar gestopt maar dat maakt niet uit. Ze krijgen nog steeds reclame binnen waaronder 2 vrij kaartjes

Vorig jaar hadden ze bij Continental hun tubes om een paar zeldzame Mavic OR7 velgen liggen. Hij zei toen dat ik ze wel mocht hebben maar dan moest hij wel andere tube velgen terug hebben. Dus ik dit jaar een stel nieuwe Mavic GP4 velgen meegenomen. Had hij dit jaar alle velgen vervangen voor Rigida's zodat alle velgen gelijk waren

Ik vond de nieuwe Magic van Jan Janssen wel erg veel lijken op de modellen van Isaac. Er zitten wel verschillen in. Maar toch ook erg grote overeenkomsten qua vorm. Ik was blijkbaar niet de enigste die dit had opgemerkt want Pieter had het ook al gezien.

vinokourov
Forum-lid

vinokourov 23 okt 2006 21:30

Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 23 Oktober 2006

Heb enkele zeer mooie fietsje gezien zoals op de stand van Endorfin en de absolute topper was Litespeed: de Litespeed Vortex is een echte droomfiets en is de volgende op mijn verlanglijstje, dan wordt de opdracht helemaal anders: hoe een Vortex maken boven de 6,8kg

Echt prachtige fietsen die litespeeds  iemand prijslijsten daarvan?  van de siena ofzo...

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 23 okt 2006 21:33

"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

mensma
Forum-lid

mensma 23 okt 2006 22:54

Zet hier ook nog maar effe neer wat in het andere topic staat:
Ik ben ook zondag geweest. Was weer erg geslaagd. Mijn favoriet was toch zeker de Look 595, terwijl degenen waarvoor ik kwam me tegenvielen (zoals Cervelo en Scott). Daarnaast was ik nogal gecharmeerd van de Endorfin en de Bianchi 928 SL.
Leuk jullie gesproken te hebben CASRAN en Scott-wilco!
Zie op de volgende link een .RAR bestand ( http://members.home.nl/mensma/Bikemotion202006.rar ) van 40 MB met daarin mijn foto's (zo'n 400 stuks). Heb niet al teveel geschift, dus er zullen ook een paar mindere tussen staan. Hier een paar van mijn favorieten:

Plaats reactie