Dan zal ik m eens bellen voor de maat.
N.B. Neemt niet op. Weet iemand de maat (gezien het feit dat jullie weten dat ie vorig jaar is opgebouwd)?
Cinelli
De fiets op de foto is van wt forummer Bas (voor details pm maar) Zeker niet van henk de vries dus. Ik weet ook niks van een nieuw project van hem af. hij heeft net een Cinelli fixed frame gekocht dus.
De foto klopt iig niet bij de heer H de vries!!!
Edit. opbouwfoto's van bas zn fiets erbij gezocht.
Verrek hetzelfde hek.
Oppassen dus!!
De foto klopt iig niet bij de heer H de vries!!!
Edit. opbouwfoto's van bas zn fiets erbij gezocht.
Verrek hetzelfde hek.
Oppassen dus!!
peerke1 schreef:De cinelli rijders complimentje zijn errug mooie fietsen.
Mtbsebas de token wielen zijn volgens mij van dezelfde importeur als de fiets.??????
Heb daar mijn c30a wielen gehaald,en daar stonden ook een paar mooie cinelli's.
Hee peerke,
Ja klopt helemaal! De wielen komen van Willem Schwaner net als het frame.
Ik had je fiets ook al zien staan. Denk dat ik hem daar ook een keer live kom showen in Maart!
Gr sebas
A.B. schreef:wat vindt je van fiets op zich, er wordt gezegd dat ze makkelijk breken en slap zijn, wat zijn jullie ervaringen?
nog geen ervaring. Mijn nieuwe estrada hangt nog ongebruikt in de garage. In FIETS nr. 6 van 2008 is exact deze fiets/frame (2008) getest. Men schrijft:
Het frame weegt 1290 gram en de vork krap 400 gram. De geometrie is lekker sportief en de meetwaardes zijn ruim voldoende. Daardoor is de pro estrada in principe geschikt voor elk type coureur, ook voor de wat stevigere bewoners van de Lage Landen.
en
Torsie stijfheid: 89 nm
Vorkstijfheid: 72
Bracketstijfheid: 36
Stabiliteitsindex: -2,31
De hierboven getoonde Pro estrada heeft een 2008 frame. Het 2009 frame is iets anders en heeft bijvoorbeeld een BB30 bracket. Zou dus stijver moeten zijn.
Hieronder de Estrada in 2008 en 2009 versie. In de rode cirkels een optisch verschil.
2008 frame:
[img=http://farm5.static.flickr.com/4037/434 ... 3d81d7.jpg]
2009 frame:
[img=http://farm5.static.flickr.com/4042/434 ... c2bdc1.jpg]
Overigens is het verschil tussen de "gewone" Estrada en de Pro estrada volgens mij alleen de kleurstelling van het frame.
Leef! Fiets!
Laatst gewijzigd door tinn op 25 jun 2011 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Leef! Fiets!