Lightweights
Dat is inderdaad Simon Zahner!
Was een ideaal parcours om de LWs in te zetten.
Was een ideaal parcours om de LWs in te zetten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Wat voor merk van fiets is dat?
greets
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 30 Oktober 2006
Wat voor merk van fiets is dat?
Kawasaki!
Hier trouwens Heule:
Wat voor merk van fiets is dat?
Kawasaki!
Hier trouwens Heule:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 30 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 30 Oktober 2006
Wat voor merk van fiets is dat?
Kawasaki!
Heu? Kawasaki?
greets
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 30 Oktober 2006
Wat voor merk van fiets is dat?
Kawasaki!
Heu? Kawasaki?
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Dat groene frame van Simon Zahner lijkt wel verdacht veel op die Stevens
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 30 Oktober 2006
Dat groene frame van Simon Zahner lijkt wel verdacht veel op die Stevens
Nu je 't zegt: driehoekig, voor crossremmen, met een achtertrein en er past een voorvork in. Verdachte gelijkenissen!
Dat groene frame van Simon Zahner lijkt wel verdacht veel op die Stevens
Nu je 't zegt: driehoekig, voor crossremmen, met een achtertrein en er past een voorvork in. Verdachte gelijkenissen!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Aangezien Stevens ze frame uit Taiwan/China haalt zou het zo kunnen zijn dat het dezelfde haalt het is geen "stevens-only" productie
Punten die me opvallen plek waar kabels erin gaan, balhoofdbuis (oke die van Simon is kleiner ook de maat is kleiner) voorgeving van het frame is indentiek
Punten die me opvallen plek waar kabels erin gaan, balhoofdbuis (oke die van Simon is kleiner ook de maat is kleiner) voorgeving van het frame is indentiek
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Een mailtje naar Simon brengt ons deze informatie:
Stevens heeft een FSA semi-integrated balhoofd en de Price een Ritchey press fit balhoofd. De geometrie is totaal anders omdat Price de input van hun gesponsorde rijders gebruikt voordat ze hun frames ontwerpen en bestellen. Zo hebben de frames van Simon een dunnere rechter liggende achtervork omdat hij dan een enkel kettingblad met chainguards kan gebruiken zonder shim tussen frame en trapas. Maar de fabrikant kan dezelfde zijn want de kabelgeleiders op de onderbuis en de stelschroef op de kabel stop zijn hetzelfde.
Stevens heeft een FSA semi-integrated balhoofd en de Price een Ritchey press fit balhoofd. De geometrie is totaal anders omdat Price de input van hun gesponsorde rijders gebruikt voordat ze hun frames ontwerpen en bestellen. Zo hebben de frames van Simon een dunnere rechter liggende achtervork omdat hij dan een enkel kettingblad met chainguards kan gebruiken zonder shim tussen frame en trapas. Maar de fabrikant kan dezelfde zijn want de kabelgeleiders op de onderbuis en de stelschroef op de kabel stop zijn hetzelfde.