Hoe Tevreden over je FM ???
Hoi 53x11, omdat er blijkbaar weinig Amsterdammers reageren, wil ik mijn '2c worth' ook wel geven. Uiteraard gaat het hier om mijn persoonlijke mening/ervaring....
Presto Enthousiaste jongens, vakkundig, de laatste tijd erg gericht op Stevens (niet mijn ding), eigen merk wordt minder? Veel op voorraad. Krijg goede adviezen. Ik schat gemiddeld prijsniveau.
Lohman Tja, grote zaak, veel op stock, veel mountainbikes, aparte winkel voor kleding. Personeel oogt vaak onverschillig, maar kan ook aan mij liggen?
Fietsplezier leverancier van mijn MEES (en de Mesen van enkele fietsmaatjes van me). Kom er nu vier jaar met veel plezier. Deskundig, geduldig. Heel goede nazorg. Fietsen en onderdelen zijn niet goedkoop (kwal/prijs is m.i. wel weer in orde). Sinds kort ook leverancier van Cube.
In Betondorp zit nog Ger-bikes, ben er slechts één keer geweest, mooie zaak, hoor daar goede verhalen over.
Presto Enthousiaste jongens, vakkundig, de laatste tijd erg gericht op Stevens (niet mijn ding), eigen merk wordt minder? Veel op voorraad. Krijg goede adviezen. Ik schat gemiddeld prijsniveau.
Lohman Tja, grote zaak, veel op stock, veel mountainbikes, aparte winkel voor kleding. Personeel oogt vaak onverschillig, maar kan ook aan mij liggen?
Fietsplezier leverancier van mijn MEES (en de Mesen van enkele fietsmaatjes van me). Kom er nu vier jaar met veel plezier. Deskundig, geduldig. Heel goede nazorg. Fietsen en onderdelen zijn niet goedkoop (kwal/prijs is m.i. wel weer in orde). Sinds kort ook leverancier van Cube.
In Betondorp zit nog Ger-bikes, ben er slechts één keer geweest, mooie zaak, hoor daar goede verhalen over.
ik heb me wegfiets,tijdritfiets,mtb en wielen enzo bij beebikes(www.beebikes.com) vandaan, hij heeft wel veel liggen,word goed geholpen en je kan als je wil gebruik maken van hun ruimte/gereedschap.en ze hebben de tijd voor je.
me baanfiets komt van sirocco,goeie zaak,eigen merk ,jammer dat ze geen ander merk verkopen.hij neemt echt de tijd voor je.niet duur
me baanfiets komt van sirocco,goeie zaak,eigen merk ,jammer dat ze geen ander merk verkopen.hij neemt echt de tijd voor je.niet duur
Ik heb mijn fiets eind 2004 gekocht bij Ten Tusscher in Enschede. Netjes geholpen. Goede adviezen. Kwam uit op een Cannondale R500. Is mijn eerste racefiets en wilde prijstechnisch rustig beginnen. Heb nog geen echte problemen met de fiets gehad. 1 keer een spaakbreuk. Belde hierover op. Direct langskomen voor reparatie. Geen kosten. Twee keer geweest voor onderhoudsbeurt. Tot nu toe zeer tevreden.
Ga daarnaast ook wel eens naar Vos Bikes en Sport in Losser. Wordt daar altijd netjes geholpen. Alleen nog maar kleine dingen gekocht en twee keer een buitenband laten verwisselen.
Ga daarnaast ook wel eens naar Vos Bikes en Sport in Losser. Wordt daar altijd netjes geholpen. Alleen nog maar kleine dingen gekocht en twee keer een buitenband laten verwisselen.
Ook ik wil dan wel even mijn LFB promoten, aangezien dat hier kan. Mijn LFB is Kees' Fietsshop in Noordwijk. Deze zaak is enerzijds gespecialiseerd in race- en atb (ze noemen zich niet voor niets Dé race- en atb-specialist van de Bollenstreek), maar heeft ook gewone stadsfietsen (handig als de man/vrouw van de wielrennende/atb-ënde klant ook een stadsfiets nodig heeft). Toen ik hier mijn fiets aanschafte, kreeg ik er een kledingset bij van zijn eigen zaak. En ook over de accessoires (pompje/tasje+inhoud/bidon+bidonhouder) deden ze niet moeilijk. En de technische kennis die daar aanwezig is, is ook erg goed. Ze hebben namelijk als motto: Passie voor fietsen. Tevens zijn de verschillende werknemers zelf ook nog erg actief op de race-fiets/atb. Ze geven advies op basis van eigen ervaringen, en dat vind ik wel belangrijk. Iemand met een dikke pens en een sigaar kan mij niet overtuigen/vertellen hoe ik bijvoorbeeld een berg op moet rijden en wat de voor- en nadelen van een compact zijn. Dus ik zou zeggen, met z'n allen naar Noordwijk.
"één rustdag per week is genoeg"
Ik ben alweer een half jaar klant bij Bike-Life in Bussum,ik heb er 2 nieuwe racefietsen gekocht te weten een Stevens Aspin met Ultegra voor mijn vrouw en een Eddy Merkx Carbon met Campagnolo Record voor mezelf en ikben zeer tevreden over deze zaak hoor, goeie service en behandeling daar.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4683
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Quote: Origineel geplaatst door Harmsky op 05 Juli 2006
Wat in de regio Den Haag zeker geen aanraders zijn:Hans Struijk - ze hebben het veel te druk om je te helpen; op zich nog wel verstand van racefietsen; standaard Trek, Jan Janssen en Giant in het assortiment; ook wel een goed verhaal erbij, maar ja als je steeds staat te wachten tot ze tijd voor je hebben (meten kan bv. niet donderdagavond en ook niet zaterdag) is de lol er snel af.
Een fietsenzaak afraden die de tijd neemt voor zijn klanten vind ik persoonlijk wel de slechtste reden die te verzinnen is. Als ik in een fietsenzaak kom wil ik vakkundig geholpen worden, en dat heeft tijd nodig. Naast dat de fm voor mij tijd nodig heeft heeft hij dat uiteraard ook voor zijn andere klanten nodig, dus als ik een half uur tot een uur moet wachten op advies doe ik dat. Wil ik dat niet kom ik wel op een tijd dat het niet druk is.
Wat in de regio Den Haag zeker geen aanraders zijn:Hans Struijk - ze hebben het veel te druk om je te helpen; op zich nog wel verstand van racefietsen; standaard Trek, Jan Janssen en Giant in het assortiment; ook wel een goed verhaal erbij, maar ja als je steeds staat te wachten tot ze tijd voor je hebben (meten kan bv. niet donderdagavond en ook niet zaterdag) is de lol er snel af.
Een fietsenzaak afraden die de tijd neemt voor zijn klanten vind ik persoonlijk wel de slechtste reden die te verzinnen is. Als ik in een fietsenzaak kom wil ik vakkundig geholpen worden, en dat heeft tijd nodig. Naast dat de fm voor mij tijd nodig heeft heeft hij dat uiteraard ook voor zijn andere klanten nodig, dus als ik een half uur tot een uur moet wachten op advies doe ik dat. Wil ik dat niet kom ik wel op een tijd dat het niet druk is.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 08 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door Harmsky op 05 Juli 2006
Wat in de regio Den Haag zeker geen aanraders zijn:
Hans Struijk - ze hebben het veel te druk om je te helpen; op zich nog wel verstand van racefietsen; standaard Trek, Jan Janssen en Giant in het assortiment; ook wel een goed verhaal erbij, maar ja als je steeds staat te wachten tot ze tijd voor je hebben (meten kan bv. niet donderdagavond en ook niet zaterdag) is de lol er snel af.
Een fietsenzaak afraden die de tijd neemt voor zijn klanten vind ik persoonlijk wel de slechtste reden die te verzinnen is. Als ik in een fietsenzaak kom wil ik vakkundig geholpen worden, en dat heeft tijd nodig. Naast dat de fm voor mij tijd nodig heeft heeft hij dat uiteraard ook voor zijn andere klanten nodig, dus als ik een half uur tot een uur moet wachten op advies doe ik dat. Wil ik dat niet kom ik wel op een tijd dat het niet druk is.
Scottwilko, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Als een FM de tijd voor een ander neemt, neemt 'ie dat ook voor mij, en dat is goed. Wat ik bij Struijk jammer vind is dat er in verhouding tot het aantal klanten dat er rondloopt zo weinig personeel is. Voor meer personeel in de zaak betaal ik uiteindelijk als klant mee, en dat heb ik er voor over. En nou vind ik Stuijk niet eens speciaal goedkoop.
Quote: Origineel geplaatst door Harmsky op 05 Juli 2006
Wat in de regio Den Haag zeker geen aanraders zijn:
Hans Struijk - ze hebben het veel te druk om je te helpen; op zich nog wel verstand van racefietsen; standaard Trek, Jan Janssen en Giant in het assortiment; ook wel een goed verhaal erbij, maar ja als je steeds staat te wachten tot ze tijd voor je hebben (meten kan bv. niet donderdagavond en ook niet zaterdag) is de lol er snel af.
Een fietsenzaak afraden die de tijd neemt voor zijn klanten vind ik persoonlijk wel de slechtste reden die te verzinnen is. Als ik in een fietsenzaak kom wil ik vakkundig geholpen worden, en dat heeft tijd nodig. Naast dat de fm voor mij tijd nodig heeft heeft hij dat uiteraard ook voor zijn andere klanten nodig, dus als ik een half uur tot een uur moet wachten op advies doe ik dat. Wil ik dat niet kom ik wel op een tijd dat het niet druk is.
Scottwilko, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Als een FM de tijd voor een ander neemt, neemt 'ie dat ook voor mij, en dat is goed. Wat ik bij Struijk jammer vind is dat er in verhouding tot het aantal klanten dat er rondloopt zo weinig personeel is. Voor meer personeel in de zaak betaal ik uiteindelijk als klant mee, en dat heb ik er voor over. En nou vind ik Stuijk niet eens speciaal goedkoop.
Hoe sterk is de eenzame fietser, die kromgebogen over zijn stuur de wedstrijd wint?
ik ga altijd naar meindert terpstra een prima fm goed personeel staan altijd goed voor je klaar ze zitten bergum gorredijk hardegaryp en 2 keer leeuwarden ik ga altijd naar hardegaryp zou niet meer anders willen
jan janssen bikes 4 ever
vandaag de fiets van mijn vriendin opgehaald voor een reparatie bij bikes4fun in Vaals (ben daar een aantal weken flink aan het trainen, dus vandaar dat ie daar staat..)
wat een kuttent is het zeg.. Ze hebben het allemaal netjes opgelost, maar wat werd ik onvriendelijk behandeld daar. erg onbeschoft
wat een kuttent is het zeg.. Ze hebben het allemaal netjes opgelost, maar wat werd ik onvriendelijk behandeld daar. erg onbeschoft
Train ze!
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 20 Juli 2006
vandaag de fiets van mijn vriendin opgehaald voor een reparatie bij bikes4fun in Vaals (ben daar een aantal weken flink aan het trainen, dus vandaar dat ie daar staat..)wat een kuttent is het zeg.. Ze hebben het allemaal netjes opgelost, maar wat werd ik onvriendelijk behandeld daar. erg onbeschoft
Hm, vreemd, heb daar zelf louter positieve ervaringen.
vandaag de fiets van mijn vriendin opgehaald voor een reparatie bij bikes4fun in Vaals (ben daar een aantal weken flink aan het trainen, dus vandaar dat ie daar staat..)wat een kuttent is het zeg.. Ze hebben het allemaal netjes opgelost, maar wat werd ik onvriendelijk behandeld daar. erg onbeschoft
Hm, vreemd, heb daar zelf louter positieve ervaringen.