Zo dat zijn mooie spulletjes Ron, welke momentsleutel is dan? Aangezien je eigenlijk 2 moet hebben... (tot 12Nm en tot 120Nm bijvoorbeeld)
Zelf een nieuw Campa broekje, en morgen weer even shoppen bij Salden.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Een set Eurus wielen, zwarte Conti GP4000 banden(voor foto's http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=3) en een Assos Bibhort.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Na 3 maanden op me flite titanium gel zadel gereden te hebben .Zojuist een Ander zadel gekocht die ik had was aan de voorzijde te hard voor mij en te smal.
nu heb ik een Selle Italia Genuine Gel Trimatic 2 gekocht en die zit al beter isbreder en zachter. ik kom van een rolls zadel af maar zon zadel komt niet op me van Tuyl Fiets
Dus ik heb nu te koop me oude zadel , die gaat morgen wel op marktplaats en hier + Foto
-
- Forum-lid
-Campa Record Ultra Narrow ketting
-Koolstop zwarte remblokjes
-Look Keo grijs cleats
-Crank Bros Eggbeater cleats
-Campa Record Carbon zadelpen (niet voor mij )
-Finish Line Synthetic Grease (voor lagers etc, beetje goed??)
-Koolstop zwarte remblokjes
-Look Keo grijs cleats
-Crank Bros Eggbeater cleats
-Campa Record Carbon zadelpen (niet voor mij )
-Finish Line Synthetic Grease (voor lagers etc, beetje goed??)
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 27 April 2006
Zo dat zijn mooie spulletjes Ron, welke momentsleutel is dan? Aangezien je eigenlijk 2 moet hebben... (tot 12Nm en tot 120Nm bijvoorbeeld)Zelf een nieuw Campa broekje, en morgen weer even shoppen bij Salden.
Pedro's momentsleutel. 20-200Lbs/Inch hetgeen overeenkomt met 2,3-23Nm. Gegarandeerd maximaal 4% afwijking. Zit een keurig formuliertje bij met de resultaten van de calibratie.
Zo dat zijn mooie spulletjes Ron, welke momentsleutel is dan? Aangezien je eigenlijk 2 moet hebben... (tot 12Nm en tot 120Nm bijvoorbeeld)Zelf een nieuw Campa broekje, en morgen weer even shoppen bij Salden.
Pedro's momentsleutel. 20-200Lbs/Inch hetgeen overeenkomt met 2,3-23Nm. Gegarandeerd maximaal 4% afwijking. Zit een keurig formuliertje bij met de resultaten van de calibratie.
Harde wind is meestal tegen.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 28 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 28 April 2006
Vandaag half salden leeg geplunderd..
bianchi 1885 alu/carbon frame gekocht evenals een carbon zadelpen,gereedschap, onderhouds spullen, balhoofd, spacers en nog wat kleine dingetjes
vandaag half salden leeg geplunderd
En........ je vrachtwagen een beetje kunnen vullen!!
jep, alleen mijn portemonnee niet
Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 28 April 2006
Vandaag half salden leeg geplunderd..
bianchi 1885 alu/carbon frame gekocht evenals een carbon zadelpen,gereedschap, onderhouds spullen, balhoofd, spacers en nog wat kleine dingetjes
vandaag half salden leeg geplunderd
En........ je vrachtwagen een beetje kunnen vullen!!
jep, alleen mijn portemonnee niet
Train ze!