Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Amclassic-fan versus Belgen

pietalala
Forum-lid

pietalala 09 mar 2006 20:21

Hoe meer het seizoen vordert, hoe meer ik Tom Boonen op allerlei reclame zie, van worsten tot t-shirts voor het laatste nieuws. Ik dacht dat tom boonen iemand was die niet van de belangstelling hield, en dacht dan ook niet van reclame, natuurlijk verdien je veel met reclame, maar dat hij zijn gezicht al aan worsten gaat verkopen?....
Wat vinden jullie ervan?
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

pantani
Forum-lid

pantani 09 mar 2006 20:37

tis nen "hansworst"!
il magnifico

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 mar 2006 20:37

Daarvoor is het een mens en die willen nu eenmaal graag veel makkelijk geld verdienen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 09 mar 2006 21:15

Dat maakt toch allemaal niets uit, zolang hij z'n naam niet leent aan ongezonde of moreel te verwerpen dingen. Het succes als coureur kan snel voorbij zijn door ongeval, ziekte o.i.d.  Boonen heeft groot gelijk om te oogsten nu het kan.

debolle
Forum-lid

debolle 10 mar 2006 00:34

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 09 Maart 2006

Dat maakt toch allemaal niets uit, zolang hij z'n naam niet leent aan ongezonde of moreel te verwerpen dingen. Het succes als coureur kan snel voorbij zijn door ongeval, ziekte o.i.d.  Boonen heeft groot gelijk om te oogsten nu het kan.

de meeste mensen die het grote geld zien gaan ervoor, 99,9 van het forum hier zou dat ook doen
zolang hij maar niet een erg arrogant mannetje gaat worden die denkt dat hij het wel even allemaal zal doen, vind ik het wel ok......
het is en blijft een goede sporter, maar om dat alleen maar uit te stralen is ook weer niet nodig!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

motta
Forum-lid

motta 22 mar 2006 22:02

Boonen krijgt nieuwe fietsen voor de vlaamse wedstrijden om geen schakelproblemen meer te hebben ...
bron Sportwereld van Het Nieuwsblad

Motta
Motta

casran
Forum-lid HC

casran 23 mar 2006 02:31

Quoten: Origineel geplaatst door motta op 22 Maart 2006

Boonen krijgt nieuwe fietsen voor de vlaamse wedstrijden om geen schakelproblemen meer te hebben ...bron Sportwereld van Het NieuwsbladMotta

'k Heb Boonens fiets gisteravond nog in handen gehad... Misschien ga ik volgende week eens kijken wat er vernieuwd is. We'll see.
Deze foto's nam ik gisteren:

En dit gaat hier over Boonens "Vlaamse" fiets, een Time VXR. In Milaan-San Remo reed hij met de lichtere VXRS Ulteam.
Vandaag tijdens koers enkele mooie foto's van Boonen genomen:
http://img359.imageshack.us/img359/14/d ... v333gp.jpg
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pantani
Forum-lid

pantani 23 mar 2006 07:15

vandaag gedacht:"hoe dom kun je koersen?"
het zal wss weer testen zijn?neen,wou er naartoe rijden en winnen:"kunstje laten zien!"
rijd zelfs nuyens stik kapot?begrijp het niet goed!
is de sterkste in dwars door....,milaan-sanremo,....maar overwinning?
il magnifico

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 23 mar 2006 11:39

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 23 Maart 2006

wat mij opvalt is z'n postuur. Erg atletisch en dikke benen. Doen profs nog aan halter training erbij of puur op de fiets?

Geen dikke benen, maar dat zijn de bekende "Turbo-dijen" van een ras-sprinter !
Opvallend op de fietsen: ze gebruiken de alu Tacx-bidonhouders, niet de carbons.
En ook opvallend: Boonen heeft zijn San Marco Regal zadel opnieuw geplaatst.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 23 mar 2006 12:14

Boonen woensdag; Ik kreeg een beetje het Armstrong-in-de-ronde-van-Overijssel gevoel: Als hij wil kan ie hem winnen, maar waarom zou hij? Ik krijg een beetje het gevoel dat hij een beetje veel koerst... Waarom niet wat minder? Straks blijft het in de TOUR weer bij 'slechts' een paar ritoverwinningen. Voor een groot kampioen is hij hard bezig zo in maart. Ach, het siert hem wel. En prachtig om te zien. Hij laat het Belgische volk genieten.

speric
Forum-lid HC

speric 23 mar 2006 12:15

@ Casran

"Ken " jij Tom Boonen dan ook, of meer de mechanikers, of anderen bij Quick Step ?

Plaats reactie