Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe kom jij aan je forum naam?

fitseflitser
Forum-lid

fitseflitser 16 dec 2005 09:32

Zo noemt mijn vader racefietsers....
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 16 dec 2005 10:51

heel veel sterkte Big R.
Gaan ze nog verder onderzoeken of komt er nog een nabehandeling? Ik weet dat veel fietsen helpt om de gedachten wat te verzetten.

Janus mannimo
ik fiets ook

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 16 dec 2005 12:56

@ Big Rosa, zullen we deze discussie naar een eigen topic verhuizen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 16 dec 2005 13:17

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 16 December 2005

Kan het ook niet helpen dat er zoveel medeleven is.Nee hoor ik ben er klaar mee, bedankt!.

Zo veel medeleven en betrokkenheid is ook heel erg tof. Het was ook geen verwijt. 'K vroeg me alleen af gezien de vele reacties of het niet handiger was om een nieuw topic te starten en dit voor de nicknames te houden.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rolandt
Forum-lid

rolandt 16 dec 2005 13:55

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 15 December 2005

Zo ben weer terug heb vanmorgen 70 kilometer weggetrapt denhaag ,leidschendam ,voorschoten, leiderdorp, leiden, katwijk , valkenburg , wassenaar de duinen in en weer via de laan van n.o . indie weer binnendoor terug via rijswijk naar wateringseveld. Het was heelijk.
En om 16.45 uur bericht gekregen dat de operatie geslaagd is , hebben een gezwel van 4 bij 5 cm op z,n longen weggehaald en alles is naar tevredenheid gegaan, zo ff een potje janken en de spanning eruit laten lopen en dan gaan we weer vrolijk verder . Zo operatie 13 in vier jaar tijd , we beginnen er zo wat gewend aan te raken, maar de spannigen zijn weer ff verdwenen en het gaat goed en dat is wat ik jullie nu ff wil laten weten, bedankt voor de steun en het medeleven van een ieder en ik moet nu ff op bezoek, bedankt vrienden!!!

Allereerst super dat de operatie geslaagd is. Veel sterkte ermee verder.Dat rondje dat je daar beschrijft is een heerlijke tocht, ik rij 'm ook vaak. Ik woon in Ypenburg, dus ik start 'm binnendoor naar Voorburg en dan zo langs de Vliet heen. Terug ga ik ook via de Laan v NOI, in één rechte streep naar huis.  In Katwijk aangekomen kun je trouwens heerlijk vis eten!

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 16 dec 2005 19:05

ik ben een nederlander (dutch) die nu in vlaanderen woont sinds 1999. en ik fiets heel graag en geef nooit op (flandrien) = dutchflandrien
RIDLEY the speed weapon

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 16 dec 2005 21:39

Ik zal voorstellen aan de autofabrikanten om de knipperlichten er voortaan maar af te laten want 90% van die automobilisten gebruiken ze toch niet en ik weet zeker dat er hier op het forum zich een aantal achter het oor beginnen te krabben en denken ai! daar hoor ik ook bij!! ze zullen er niet voor uit kommen hoor! want zo flink zij ze ook weer ,het lijkt nondejeu wel of ik de enigste ben die hem continu gebruikt. Maar ik hou vol! de aanhouder wint!!!!!!!!!!!.=======================================================
Big Rosa: Hoewel dit off topic is even dit: Je hebt voor 100% gelijk! Hoe die klojangs hun rijbewijs gekregen hebben is mij een raadsel. Ook linker bochten afsnijden is een typisch NL rijstijl. Op rotonden sta je met fiets of auto te wachten om de rotonde op te rijden maar je wacht vaak voor niets omdat die auto afslaat ZONDER richting aan te geven. Of je rijdt met je fiets door om te bemerken dat oen wél afslaat zonder richting aangeven waar jij wil oversteken . Zalig die NL automobilisten ! Dáár moet de politie eens € 500 bekeuring voor geven!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

rolandt
Forum-lid

rolandt 16 dec 2005 22:01

Je hebt helemaal gelijk Big Rosa, sommige automobilisten zouden ze moeten afschieten, maar ja, we leven in een beschaafd land en dat doen we dus niet. De enige oplossing is zelf goed op te blijven letten, anders rijden die idioten je straks nog eens morsdood

Plaats reactie