Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 16 dec 2005 20:39

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 16 December 2005

Ik vind de stickers die je nu hebt toch mooier. Jou vrienden houden ook van geld uit geven. elke week is er wel een die een paar duizend euro aan wielen etc. besteed. Of is het steeds dezelfde?


zeker een mooie prijs, maar vind die nieuwe sticker net wat over the top.Nee, 't is weer een ander.  Maar ie heeft een -uitzonderlijk- mooi prijsje gekregen: 1400€ voor een setje Bora Ultra's.
 
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 23 dec 2005 21:00

Volgende aanpassing... fi'zi:k geeft me in garantie een nieuwe Arione bezorgd nadat ik de vorige gebroken had. In deze kleuren:




Morgen komen er ook onderstaande bandjes op (Hutchinson Fusion QuickStep-edition) en wordt de SRM (die een retourtje naar Duitsland kreeg) er terug op gemonteerd:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 23 dec 2005 21:11

Hebben ze het probleempje kunnen opsporen en verhelpen? Toch wel snel terug in het land, goede service blijkbaar?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 23 dec 2005 21:20

Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 23 December 2005

Hebben ze het probleempje kunnen opsporen en verhelpen? Toch wel snel terug in het land, goede service blijkbaar?


Hij is volledig gratis gereviseerd en zou nu moeten werken. Dat zien we morgen dan wel. Service bij SRM gaat altijd heel snel; als ik zelf naar Julich gereden was (niet zo ver over de grens, max. 3u van hieruit) dan hadden ze het meteen gedaan hoor!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 23 dec 2005 23:56

Het rode zadel staat veeeel mooier op deze fiets Casran.
Je gaat nog enorm veel spijt krijgen dat je geen forum setje besteld hebt met die rood/wit/zwarte fiets van je.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 dec 2005 00:17

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 23 December 2005

Het rode zadel staat veeeel mooier op deze fiets Casran.
Je gaat nog enorm veel spijt krijgen dat je geen forum setje besteld hebt met die rood/wit/zwarte fiets van je.


Thx. En is dit een terugkerend grapje of zo?  Weet je dat ik, zo staat in het contract met m'n wielerploeg, énkel met teamkledij mag trainen?! Ook maar logisch dat, als onze sponsors zo'n bom geld investeren en je zoveel kledij krijgt, dat je dan ook wat reclame maakt.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 24 dec 2005 00:36

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 23 December 2005

Het rode zadel staat veeeel mooier op deze fiets Casran.
Je gaat nog enorm veel spijt krijgen dat je geen forum setje besteld hebt met die rood/wit/zwarte fiets van je.



Thx. En is dit een terugkerend grapje of zo?  Weet je dat ik, zo staat in het contract met m'n wielerploeg, énkel met teamkledij mag trainen?! Ook maar logisch dat, als onze sponsors zo'n bom geld investeren en je zoveel kledij krijgt, dat je dan ook wat reclame maakt.
 

Het was eigenlijk het eerste wat bij me op kwam toen ik je fiets (weer) zag. Ik wist niet dat je ook verplicht met team kledij moet trainen. Van de ene kant begrijpelijk, zoals je aangeeft wordt er een hoop geld geinversteerd. Van de andere kant vind ik het vreem omdat ik veel profs zie rijden die vaak eigen kleding dragen en niet die van de ploeg (en dan gaat het waarschijnlijk om meer geld). Maar goed, als het zo contractueel afgesproken is dan is het zo en moet je daar netjes mee omgaan.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 dec 2005 01:20

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 23 December 2005

Het was eigenlijk het eerste wat bij me op kwam toen ik je fiets (weer) zag. Ik wist niet dat je ook verplicht met team kledij moet trainen. Van de ene kant begrijpelijk, zoals je aangeeft wordt er een hoop geld geinversteerd. Van de andere kant vind ik het vreem omdat ik veel profs zie rijden die vaak eigen kleding dragen en niet die van de ploeg (en dan gaat het waarschijnlijk om meer geld). Maar goed, als het zo contractueel afgesproken is dan is het zo en moet je daar netjes mee omgaan.


Raar. Zo'n profs ken ik toch niet hoor. Zelden met een prof getraind die niet in kledij van z'n ploeg reed. Armstrong reed soms 'ns in niet-Postal/Discovery kledij, maar dat was dan toch zeker Nike. Merckx -om even on topic te blijven- zei me dat kledijverplichtingen in zijn tijd pas gevoelig werden toen ie voor een Italiaanse ploeg ging rijden. Daar werd voor het eerst alles strikt geregeld, ook wat je draagt als je met de ploegmaats aan tafel komt (is bij ons ook zo in etappekoersen). Later heeft hij dit bij Axel voornamelijk opgemerkt toen die voor het Amerikaanse Motorola reed: Axel had daar zelfs een opmerking gekregen omdat hij met het verkeerde kostuum rondliep na de G.P. Eddy Merckx.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 dec 2005 13:51

Verdere update:- rode Fusion-bandjes- zadelpen omlaag- die stomme veiligheidjes onderaan de voorvork afgeveild - SRM-cranks gemonteerd (links & rechts, straks leg ik bekabeling)- nieuw velglint in wielen en enkele spaken rechtgezet- nieuwe roulementjes in kopserie
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 27 dec 2005 17:06

Ziet er nu nog beter uit met het nieuwe zadel Casran!!

Waarom heb je nu wel de linker SRM-crank gemonteerd en niet weer die Record?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 dec 2005 18:03

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 27 December 2005

Ziet er nu nog beter uit met het nieuwe zadel Casran!!Waarom heb je nu wel de linker SRM-crank gemonteerd en niet weer die Record?


Thx. Het gebruiken van de linkse Record crank was maar tijdelijk en een weight weenie-grapje.  Ik heb wel degelijk het Record crankstel nodig om dit te monteren op een andere fiets (racefiets of TT-fiets); het is dus niet dat ik zo'n duur trapstel enkel gebruik voor op de linkse crank zo'n 50gr of zo uit te sparen, nota bene op m'n trainingsfiets.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 27 dec 2005 18:46

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 27 December 2005

Thx. Het gebruiken van de linkse Record crank was maar tijdelijk en een weight weenie-grapje. Ik heb wel degelijk het Record crankstel nodig om dit te monteren op een andere fiets (racefiets of TT-fiets); het is dus niet dat ik zo'n duur trapstel enkel gebruik voor op de linkse crank zo'n 50gr of zo uit te sparen, nota bene op m'n trainingsfiets.

Oh ok, het leek me ook al zo raar om zo'n duur ding voor die paar grammen te gaan monteren.

Hoe staat het eigenlijk met je TT-fiets? Heb je inmiddels al een goed achterwiel gevonden?

Plaats reactie