Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 19 nov 2005 18:06

Quoten: Origineel geplaatst door Jolanda op 19 November 2005


Waarom zou je met dit mooie weer een andere sport gaan doen? Vandaag weer heerlijk een stukje gefietst.
Valt me wel op dat er met 20 graden veel meer mensen op de racefiets stappen dan met zo'n graadje of 8....

Lijkt me nogal logisch he!
kiekeboe

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 19 nov 2005 18:08

Badminton is altijd al mijn sport geweest. Tot vorig jaar ook op behoorlijk hoog niveau gespeeld. Fietsen doe ik erbij. In de winter kun je 's avonds wel badmintonnen maar fietsen na je werk zit er niet in als het zo vroeg donker is. Dusz.. Hier kon je vandaag trouwens geen hand voor ogen zien, geen pretje om dan op de fiets te zitten en te hopen dat automobolisten je op tijd zien.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

jolanda
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 okt 2005 00:17

jolanda 19 nov 2005 18:18

Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 19 November 2005

Badminton is altijd al mijn sport geweest. Tot vorig jaar ook op behoorlijk hoog niveau gespeeld. Fietsen doe ik erbij. In de winter kun je 's avonds wel badmintonnen maar fietsen na je werk zit er niet in als het zo vroeg donker is. Dusz.. Hier kon je vandaag trouwens geen hand voor ogen zien, geen pretje om dan op de fiets te zitten en te hopen dat automobolisten je op tijd zien.


Doe 's avonds ook andere sporten hoor! 
Maar afgelopen weekenden elke keer nog mooi weer geweest.... dus die pak ik mooi nog even mee. Ga dan niet binnen sporten als het ook nog lekker buiten kan.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 20 nov 2005 21:45

Ga nog steeds 1 x per week naar de sportschool om met gewichten te gooien..!
Gisteren zelf niets aan sport gedaan. Maar "mijn jongens" hebben zowaar van Den Bosch gewonnen. Ben namelijk coach van het hockeyteam van mijn zoon. Berlicum JC1. Ze speelden uit in het "hockey mekka" van zuidnederland Den Bosch. Alles en iedereen was tegen ze maar ze wisten toch met 1 - 3 te winnen. Ze konden na afloop niet genieten van de overwinning. Opgefokt en verontwaardigd als ze waren over de onsportiviteit en vijandigheid die er daar heerste.  Maar ik ben heel trots op ze.....!
"Afstappen is geen optie"

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 20 nov 2005 22:10

Dit weekend fanatiek aan een andere sport gedaan. Weekendje weg met de schaats/fiets ver.(Skits) en het hele weekend op de ijsbaan in Groningen rond gereden. Erg veel vooruit gegaan! Schaatsen is toch ook wel erg lekker.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 24 nov 2005 18:26

Gister voor het eerst gespind. Als intro met iemand mee gegaan in Amsterdam.'t is wel apart.....zo'n ADHD stuiterbal die voor je neus staat te schreeuwen en af en toe de weerstand nog zwaarder zet (omdat je gezegd heb dat je aan wielrennen doet....krijgen mensen ineens allerlei verwachtingen.....).
Je zweet je wel echt helemaal de pleuris! Alles was compleet doorweekt.....en dit in alleen een koersbroek met bretels en een (dunste) Odlo zweethemd......ook vervelend dat je niet je neus/mond kunt legen op de vloer...Het zal trouwens wel goed zijn voor je conditie....alhoewel ik het toch heel wat anders vond dan wielrennen op de weg.Af en toe is leuk maar ik zou dit niet, zoals sommige, 3x per week kunnen doen denk ik. Vanochtend maar weer gaan schaatsen
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 24 nov 2005 22:15

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 20 November 2005


Ga nog steeds 1 x per week naar de sportschool om met gewichten te gooien..!
Gisteren zelf niets aan sport gedaan. Maar "mijn jongens" hebben zowaar van Den Bosch gewonnen. Ben namelijk coach van het hockeyteam van mijn zoon. Berlicum JC1. Ze speelden uit in het "hockey mekka" van zuidnederland Den Bosch. Alles en iedereen was tegen ze maar ze wisten toch met 1 - 3 te winnen. Ze konden na afloop niet genieten van de overwinning. Opgefokt en verontwaardigd als ze waren over de onsportiviteit en vijandigheid die er daar heerste.  Maar ik ben heel trots op ze.....!


ff off topic....bij Berlicum ontmoet je als Bosschenaar ook heel veel vriendelijkheid en partijdige scheidrechters.....altijd leuk als je als zogenaamde "grote" hockeyclub op bezoek moet bij je nabijgelegen dorpen.....
 
Janus Mannimo
ik fiets ook

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 24 nov 2005 23:06

Een half jaar geleden had ik op een feest van mijn zwager gezegd dat ik wel eens mee zou gaan met zijn vriendenclub naar oostenrijk om te skieen. Je kent dat wel , ik drank op, het hoogste woord, en ik zou ze wel eens wat laten zien , de watjes.

Tuurlijk heb ik nog nooit geskied.

Morgen ga ik dus voor het eerst een keer oefenen in landgraaf. (slik), Stukkie van coulthart gelezen , (nog meer slik.).

Dus als jullie een tijdje niets meer lezen van me......
CC, agr 100; limo 100

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 24 nov 2005 23:47


Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 24 November 2005

Een half jaar geleden had ik op een feest van mijn zwager gezegd dat ik wel eens mee zou gaan met zijn vriendenclub naar oostenrijk om te skieen. Je kent dat wel , ik drank op, het hoogste woord, en ik zou ze wel eens wat laten zien , de watjes.Tuurlijk heb ik nog nooit geskied.Morgen ga ik dus voor het eerst een keer oefenen in landgraaf. (slik), Stukkie van coulthart gelezen , (nog meer slik.).Dus als jullie een tijdje niets meer lezen van me......



Ha,ha have fun Jimbo.......!
Goodluck...!
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 24 nov 2005 23:52

Wilde vanochtend nog ff voordat de regen kwam op mijn "Specialized" gaan fiesten maar helaas  de nattigheid was mij voor......! Had geen zin om hem weer helemaal uit de modder te halen net als afgelopen weekend.
Dus ben net in de sportschool maar weer op het fietsje geklommen en heb me een dik half uur los getrapt. Daarna nog lekker met gewichten gegooid.
"Afstappen is geen optie"

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 26 nov 2005 08:29

Nou, naar Landgraaf geweest. Dat was dus hardstikke leuk. Wel geregeld gevallen maar niet hard. Behalve bij de uitstap uit de stoeltjes lift je eerste keer. Je kent het wel 1 ski naar links andere naar rechts en ik door het midden.

Verder wil ik even duidelijk maken aan iedereen hier.Ik ging toch echt indoor skien en heb met die sneeuw dus niets te maken.
CC, agr 100; limo 100

Plaats reactie