Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Sportmedisch onderzoek

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 apr 2006 19:52

Het moet iig niet een continu vermogen zijn daar kan niemand wat van maken. Ik zou brief maar weer uit de prullenbak vissen als dat nog gaat en dan een mooie klacht opstellen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

marcello
Forum-lid

marcello 22 apr 2006 12:56

Graag zou ik het nut van zo'n sportkeuring willen weten, want mijn meisie wil zoiets voor m'n verjaardag geven. Wat kan ik er zoal van verwachten?
Is http://www.leontien.nl/ in Hazerswoude voor zoiets geschikt?

coulthard
Forum-lid

coulthard 22 apr 2006 13:36

Quoten: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 21 April 2006

Ik heb gisteren het briefje weggegooid met de naam van de arts.... (ga ik toch niet terug) Ik heb toch echt wel 3 keer zitten zagen waarom er geen masker was. Ik heb zelfs het gehele onderwerp van dit Forum geprint en laten zien dat er werd aangegeven dat er met een masker werd getest.....De begeleiding vertelde dat dit onjuiste informatie was.
Het was wel erg druk, mischien hadden ze er geen zin in ? Die hometrainer is echt een aftandsding.
Heb jij continue een vermogen moeten trappen zonder verhoging per minuut ?

Constant vermogen? Dat is nu juist niet de bedoeling van de gehele test. Opoerend om te zien hoe ver je kan komen.Heb je wel de juiste test aangevraagd...........
Heel apart
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

jimbo
Forum-lid

jimbo 22 apr 2006 16:16

Quote: Origineel geplaatst door marcello op 22 April 2006
Graag zou ik het nut van zo'n sportkeuring willen weten, want mijn meisie wil zoiets voor m'n verjaardag geven. Wat kan ik er zoal van verwachten? Is http://www.leontien.nl/ in Hazerswoude voor zoiets geschikt?

Over nut en noodzaak staat wel het een en ander geschreven. Verder is dat van leontien goed geschikt lijkt me, hoewel het wel wat begint te jeuken als het zo om leontien gegoten wordt. Beetje commercieel idee krijg ik erbij. De prijzen zijn volgens mij wel weer conform de rest van de markt. Wat je nodig voor keuring nodig hebt staat ook wel op de website.

PS. Vind ze zo'n cadeau wel romantisch?
CC, agr 100; limo 100

marcello
Forum-lid

marcello 22 apr 2006 19:08

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 22 April 2006

Quote: Origineel geplaatst door marcello op 22 April 2006

Graag zou ik het nut van zo'n sportkeuring willen weten, want mijn meisie wil zoiets voor m'n verjaardag geven. Wat kan ik er zoal van verwachten?
Is http://www.leontien.nl/ in Hazerswoude voor zoiets geschikt?

Over nut en noodzaak staat wel het een en ander geschreven. Verder is dat van leontien goed geschikt lijkt me, hoewel het wel wat begint te jeuken als het zo om leontien gegoten wordt. Beetje commercieel idee krijg ik erbij. De prijzen zijn volgens mij wel weer conform de rest van de markt. Wat je nodig voor keuring nodig hebt staat ook wel op de website.PS. Vind ze zo'n cadeau wel romantisch?

Waarom romantisch?? Het is mijn verjaardag

jimbo
Forum-lid

jimbo 22 apr 2006 20:05

Sorry, verkeerd gelezen , ik dacht al.
CC, agr 100; limo 100

noppie
Forum-lid

noppie 22 apr 2006 20:40

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 22 April 2006

Ik heb net een "zware" training van 20 minuten achter de rug in de slaapkamer en de conditie is opperbest tja het zweet stond op m,n voorhoofd maar ach dat mag ook wel na 20 minuten aan een kast te hebben gesjord van links naar rechts....................jaja jullie dachten weer eens wat anders...julie vuile vieze.......haha!

Niemand dacht hier iets!! Die gedachtes komen alleen bij jezelf op. Je begint het hier zelf te suggereren BR!
kiekeboe

noppie
Forum-lid

noppie 23 apr 2006 00:23

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 22 April 2006

Vooral luchtig opvatten Noppie!!! en waarom reageer je dan!!

Niks luchtig opvatten BR!  Waarom zijn de bananen krom!
kiekeboe

rolandt
Forum-lid

rolandt 23 apr 2006 04:00

He noppie, is je ketting alweer gemaakt? Zo ja, laat het me weten, dan spreken we wat af ok? ik wil nou wel eens dat Kopje van Bloemendaal rijden en jij schijnt de weg te weten

noppie
Forum-lid

noppie 24 apr 2006 01:37

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 23 April 2006

He noppie, is je ketting alweer gemaakt? Zo ja, laat het me weten, dan spreken we wat af ok? ik wil nou wel eens dat Kopje van Bloemendaal rijden en jij schijnt de weg te weten

Er ligt weer een nieuwe ketting om. Vandaag met de toerclub een 130km tocht gedaan, ging goed , mooi weer. Als je zin hebt kunnen we een keertje afspreken. Bij mij vandaan naar het kopje en terug is ongeveer 60Km.Kom je eerst naar mij toe ligt op de route vanuit Den Haag, krijg je een bakkie en vandaar uit naar Bloemendaal. Neem Big Rosa ook maar mee dan, als tie dat durft. Kan die een keer met de echte mannen meerijden. O, wat zullen we hem laten zweten.
kiekeboe

Plaats reactie