Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Frank VDB

pantani
Forum-lid

pantani 09 okt 2006 17:54

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 09 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Shimano-Marc op 06 Oktober 2006

Trouwens, volgend jaar wordt er iemand "betrapt / verlinkt" op coke-gebruik en geloof me, het is geen kleine jongen....

Sorry, hoor maar hoe kan jij de toekomst voorspellen? Als Boonen weet dat hij verlinkt wordt op coke gebruik, dan gebruikt hij volgend jaar toch gewoon geen coke.......

Tja,geef je gelijk.
il magnifico

shimano-marc
Forum-lid

shimano-marc 10 okt 2006 19:51

Ik vermelde nergens de naam Boonen !!!
Doorbijten, de voldoening is eens zo groot achteraf.

sepp
Forum-lid

sepp 10 okt 2006 23:29

coke is een verslaving en boooneeeeee zit er serieus aaan zenneeeeeeee
avia cyclingteam

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 11 okt 2006 00:03

Quote: Origineel geplaatst door Shimano-Marc op 10 Oktober 2006
Ik vermeldde nergens de naam Boonen !!!
Kom kom, Marc. Tussen de regels door viel toch duidelijk te lezen, dat je Tom Boonen bedoelde, hoor...
Quote: Origineel geplaatst door Shimano-Marc op 06 Oktober 2006
Net als bij Jan Ullrich hoop ik voor Frank dat het weer goed komt met hem; mijn "gezond" verstand zegt wel iets anders maar allèè. Aangaande die doping; ik wou uit de grond van mijn hart dat het anders is, maar moesten jullie het allemaal weten !!!
Trouwens, volgend jaar wordt er iemand "betrapt / verlinkt" op coke-gebruik en geloof me, het is geen kleine jongen.... Ik voel niet de neiging om als spijtoptant naar
buiten te treden en ja, als ik voor eigen deur zou keren vind ik in mijn bijeengekeerde vuil ook dingen die niet fraai zijn qua doping.

Verwarde groeten,

dominic
Forum-lid

dominic 11 okt 2006 02:24

zware
Forum-lid

zware 12 okt 2006 18:01

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 11 Oktober 2006

inderdaad, leuk stukje. Wat een vreemde vogel! Maar wel jammer dat zijn carriere zo is verlopen. Ik had hem toch meer gegunt. Vond hem wel een persoonlijkheid.

Jammer, wat jammer? Zijn

zware
Forum-lid

zware 12 okt 2006 18:13

Quoten: Origineel geplaatst door zware op 12 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 11 Oktober 2006

inderdaad, leuk stukje. Wat een vreemde vogel! Maar wel jammer dat zijn carriere zo is verlopen. Ik had hem toch meer gegunt. Vond hem wel een persoonlijkheid.

Jammer, wat jammer? Zijn loopbaan? Ik vind het jammer wanneer een prof zijn loopbaan onderbroken, of afgebroken, word door een val of door een ziekte. Dat vind ik jammer, niet wanneer een prof, na eerst doping gebruik niet meer van het spul af kan blijven. Eigen schuld dikke bult. P S sorry het vorige berichtje was te vroeg weg.

briekco
Forum-lid

briekco 17 okt 2006 14:56

Misschien is VDB wel de Fons De Wolf van zijn generatie. Fons, notoir vrouwenloper, won voor zijn 25ste verjaardag M-SR en de RvLomb evenals Het Volk en ritten in de Vuelta. Daarna bleef het jaren slabakken met tal van incidentjes; zo presteerde hij het ooit om te laat aan de proloog van de TdF te beginnen waardoor hij buiten tijd aankwam na een ritje van 5km (VDB eat your heart out). Hij had voor de TdF al aangegeven geen zin te hebben in 3 weken bij de zuiderburen. Opflakkeringen? In 1985 won hij plots een rit in de TdF: hij zette een monsterontsnapping op en hield stand, hij klom op naar de tweede stek in het klassement. Diep in de tweede week. Het was geleden van Van Impe dat we een landgenoot hadden die aanspraak kon maken op het podium. Heel Vlaanderen euforisch! 's Anderendaags loste hij al vroeg (nochtans geen bergrit) en kwam opnieuw solo aan, meer dan een kwartier na het peloton. Zijn laatste jaren als renner dook hij af en toe nog eens op in een kopgroep hier of daar. Maar winst lukte nooit meer, op een enkele kermiskoers na. In 1990 stond wat ooit de nieuwe Merckx zou worden, als derde op het podium van het BK. Hij leek zich te schamen. Hij hoorde niet meer thuis op een ereschavotje. Zonder afscheidswedstrijd verdween hij dat seizoen geruisloos van het toneel. Na zijn actieve loopbaan verdiende hij oa de kost als vertegenwoordiger in autogadgets en als uitvaartbegeleider. Momenteel, na een zoveelste vrouwenaffaire, woont hij opnieuw thuis bij de mama. Niemand zat zo schoon op zijn fiets als Fons. Niemand werd zo de hemel ingeprezen als jonge prof. Fons tekende begin jaren 80 een contract van 6000000Bfr voor twee jaar bij de Italiaanse superformatie Bianchi (toen een fenomenaal bedrag); na één seizoen mocht hij er ophoepelen. In 13 jaar versleet Fons 12 ploegen. Fons trainde niet graag. Maar als alles meezat, maar dan ook alles, en Fons had er zin in, dan kon geen Moser hem kloppen.
http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie