Schone dames!
-
- Forum-lid
Heren, ik lees toch liever over Schone Dames dan over de afdakjes en verroeste zaakjes van onze forumleden...
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 12 Juli 2005
Dat verroeste spul van mij ook, het afdakkie hielp niet zoveel!
Je hebt nu toch een mooi Fiets-pakkie om er overheen te trekken...
Dat verroeste spul van mij ook, het afdakkie hielp niet zoveel!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid
Verkiezing van de Miss Mondiali di Ciclismo, met de zus van Ivan Basso in het midden.
Briljant volk, die Italianen
Briljant volk, die Italianen
@ Fitseflitser: Had ik toch al hoor! Ach, we zitten weer zoals gewoonlijk wat onder elkaar te o.h- en. Nix voor vrouwen eigenlijk. Maar ik wil af van mijn afdakje!!!!!!
@ Fitseflitser: Had ik toch al hoor! Ach, we zitten weer zoals gewoonlijk wat onder elkaar te o.h- en. Nix voor vrouwen eigenlijk. Maar ik wil af van mijn afdakje!!!!!!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
@ bike addict: Ik wil die prachtige dames doormailen naar mijn jongste zoon. Waar kan ik plaatjes die vinden?
My god, that makes a dog break his chain!!!! Dat zo iets in het wild rondloopt!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
Marconi, je kan gewoon met je rechtermuisknop op de foto's klikken, dan "Opslaan als.../Save as..." kiezen en de foto op je harde schijf opslaan. Die kun je vervolgens als bijlage mailen.
Ik had de foto overigens gewoon via Google gevonden, aangezien Wuyts & Co al geregeld melding hadden gemaakt van het niet onprettige voorkomen van Miss Basso
Ik had de foto overigens gewoon via Google gevonden, aangezien Wuyts & Co al geregeld melding hadden gemaakt van het niet onprettige voorkomen van Miss Basso
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Juli 2005
@ bike addict: Ik wil die prachtige dames doormailen naar mijn jongste zoon. Waar kan ik plaatjes die vinden?
http://www.pezcyclingnews.com/photos/ba ... -julie.jpg Hier kan je het plaatje vinden
is gewoon rechte muisknop op het plaatje dan eigenschappen en daar staat het adres
http://www.pezcyclingnews.com/photos/ba ... -julie.jpg Hier kan je het plaatje vinden
is gewoon rechte muisknop op het plaatje dan eigenschappen en daar staat het adres