Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tot welke prijsklasse behoort je fiets?

fusion
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 feb 2005 20:27

fusion 03 mar 2005 10:45

Fijne vent die meneer TS Bikes. Heeft schijnbaar zijn ook een goude lul of op z'n minst een dikke nek. Zit constant op dit forum zijn toko te verkopen, terwijl ik enkele weken geleden las hoe hij een ander bedrijf dat recalme maakte finaal onderuit schoffelde. DIT FORUM IS NIET VOOR BEDRIJVEN.
Ik heb dan ook aan de beheerder van dit forum verzocht om aan deze sluikreclame een einde te maken.
 

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 03 mar 2005 11:03

Quoten: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005


Fijne vent die meneer TS Bikes. Heeft schijnbaar zijn ook een goude lul of op z'n minst een dikke nek. Zit constant op dit forum zijn toko te verkopen, terwijl ik enkele weken geleden las hoe hij een ander bedrijf dat recalme maakte finaal onderuit schoffelde. DIT FORUM IS NIET VOOR BEDRIJVEN.
Ik heb dan ook aan de beheerder van dit forum verzocht om aan deze sluikreclame een einde te maken.
 


Ik ben het daar ook mee eens........
Tenzij meneer TS er natuurlijk aan zit te denken deze site, of iets anders te gaan sponsoren. Ik geloof dat we 29 mei een tocht ging maken
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 03 mar 2005 11:20

Quoten: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005


Fijne vent die meneer TS Bikes. Heeft schijnbaar zijn ook een goude lul of op z'n minst een dikke nek. Zit constant op dit forum zijn toko te verkopen, terwijl ik enkele weken geleden las hoe hij een ander bedrijf dat recalme maakte finaal onderuit schoffelde. DIT FORUM IS NIET VOOR BEDRIJVEN.
Ik heb dan ook aan de beheerder van dit forum verzocht om aan deze sluikreclame een einde te maken.
 


fijne jongen ben jij, net 1 week op het forum en al de wet komen stellen !!! Moet je mij eens zeggen welke reclame ik gemaakt heb want ofwel heb ik korte termijngeheugen ofwel heb ik geen reclame gemaakt ?? Soms antwoord ik enkel op vragen die gesteld worden en als jij dat anders ziet mag je dat gerust posten, ik kan tegen kritiek.
TS
ps : ik denk dat er op dit forum ook wel mensen zijn die ik technisch het één en ander heb kunnen bijbrengen. Tell me if I'm wrong ! Dit is trouwens mijn 300ste bericht op een goeie maand tijd, vertel mij eens hoeveel berichten er reclame waren. En verklaar dat van die dikke nek eens? Is het omdat ik mij een mooie (voor mij toch) fiets heb aangeschaft? Vleugje jalousie?

trekcruz
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 nov 2004 13:05

trekcruz 03 mar 2005 11:36

jongens,  geen ruzie maken tijdens het vechten!
*** LATER!!! ***

groteplannen
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 sep 2004 20:14

groteplannen 03 mar 2005 12:13

Ik dacht toch dat een forum vrij was voor iedereen endat TS net als iedereen zijn zeg mag doen. Als hij naast zijn winkel nog zoveel tijd heeft om op dit forum te zitten is dat toch zijn goed recht of willen jullie enkel berichten lezen van fietsenwinkels waar alle verkochte goederen goedkoop zijn en waar je dan geen service hebt.
Ik vind ook dat hij geen reclame maakt en al veel mensen geholpen heeft die anders naar de FM hadden moeten gaan en voor diegene die er aanstoot aannemen moeten die berichten dan maar niet lezen. 
Heb de marmotte uitgereden !!!!!!!

fusion
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 feb 2005 20:27

fusion 03 mar 2005 12:14

Dat is dan in een maand tijd 300 maal www.ts bikes.
Ook dit zal ik de beheerder melden.
Noem het van mij jalousie, ik noem jou gedrag hypocriet
 
Fusion

lowracer
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 feb 2005 12:12

lowracer 03 mar 2005 12:16

Quoten: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005

Ik heb dan ook aan de beheerder van dit forum verzocht om aan deze sluikreclame een einde te maken.
 

Gebruik je wel Bonux? Want je hebt ze precies niet meer allemaal op een rij..

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 03 mar 2005 12:21

Bonux of niet, ik kan mij wel vinden in de kritiek van "fushion". Deze thread begint rap op een advertentie voor de nering van "TS-Biker" te lijken en dat kan nooit de bedoeling zijn gezien de forumregels.

funbiker
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 feb 2005 09:17

funbiker 03 mar 2005 12:27

even terug komen op de prijs van ts biker zijn scott de advies prijs van die tempest wielen zijn toch echt 1749,= en niet dat bedrag dat jullie noemen

lowracer
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 feb 2005 12:12

lowracer 03 mar 2005 12:27

Quoten: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005


Dat is dan in een maand tijd 300 maal www.ts bikes.
Ook dit zal ik de beheerder melden.
Noem het van mij jalousie, ik noem jou gedrag hypocriet
 
Fusion

De man weet voor de meeste dingen (goede) raad, helpt mensen voortdurend op dit forum en heeft een goede kijk op het hedendaagse wielergebeuren.  Als dan zijn website onderaan vermeld wordt, so be it.  Stop gewoon met die onzinnige kinderlijke uitspraken, wil je?

superdamocles
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:53

superdamocles 03 mar 2005 12:28

Ben het met de kritiek op TS eens. Je kunt rustig antwoorden en deelnemen op dit forum maar haal dan de verwijzing naar je shop uit je gegevens. Als iemand hier reclame of iets dat daar op lijkt maakt voor de Fiets Gigant in Vriezenveen, Goosens, Dickhoff, Xcycletracx en anderen is het meteen hommeles. Dus waarom het bij de een oogluikend toestaan terwijl wij het er in een andere topic over eens waren dat hier geen vorm van reclame uiting mag plaatsvinden. Dus TS link uit je gegevens halen en niet voor eigen nering spreken!
Hij is super!

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 03 mar 2005 12:31

Quoten: Origineel geplaatst door Lowracer op 03 Maart 2005

De man weet voor de meeste dingen (goede) raad, helpt mensen voortdurend op dit forum en heeft een goede kijk op het hedendaagse wielergebeuren.  Als dan zijn website onderaan vermeld wordt, so be it.  Stop gewoon met die onzinnige kinderlijke uitspraken, wil je?


Mensen helpen, adviseren en een goede kijk hebben kan hij toch ook prima doen zonder constant te benadrukken dat hij een winkeltje heeft?

Plaats reactie