Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

campy
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 sep 2004 21:38

campy 21 sep 2004 12:51


 Zonder dit topic te willen verknoeien en de discussie om te willen gooien richting de velgen die onder mijn fiets moeten nog een reply van mijn kant... Gisteren toevallig even naar de lokale racefietsenboer geweest omdat in het voorwiel een hoogteslag zat. Die is eruit gehaald. Vervolgens heb ik met de monteur daar gelijk even het praatje velg/wiel gehouden en hij raadde me het een en ander aan. Om te beginnen inderdaad de CXP 33 en mocht ik iets blitser voor de dag willen komen een Ksyrium Elite. Daarnaast vond hij de Ksyrium Elite ook een geweldig sterke velg. Ik zal nog eens nadenken over dit verhaal en hoop binnenkort duidelijkheid te hebben, mede omdat de slag uit mijn voorvelg niet helemaal meer weg te krijgen was.


Ja, de Ksyrium Elite is zeker ook een mooie keus. Ik had hem genegeerd, omdat ik zelf vind dat iedereen al met de Ksyriums rijdt. Maar dat is geen rationeel minpunt natuurlijk. De Ksyrium Elite biedt je zeker ook waar voor je geld. Een stuk goedkoper dan de duurdere versies en met op essentiele punten dezelfde techniek.
Een leuk luxeprobleem voor jou ;-) !!
drieenvijftigelf

_nop_
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2004 21:53

_nop_ 21 sep 2004 23:30

Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 20 September 2004


Quoten: Origineel geplaatst door *nop* op 20 September 2004



http://www.feryn.com/prorace/images/elara3redbike.jpg
 
nog 1/2 weekje en dan kan ik hem halen

slaap je 's nachts nog wel? Mooie fiets hoor. Laat wel weten hoe hij bevalt he? Hoop voor je dat het eind deze week een beetje mooi weer wordt...

nee, ben bang dat het langer gaat duren :) en mooi weer of niet, de storm van as. donderdag boeit me niks als ik hem heb ga ik er natuurlijk op rijden! daarna poets ik hem wel zodra ik thuis ben ;)
*nop*

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 22 sep 2004 00:02

Quoten: Origineel geplaatst door *nop* op 21 September 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 20 September 2004


Quoten: Origineel geplaatst door *nop* op 20 September 2004



http://www.feryn.com/prorace/images/elara3redbike.jpg
 
nog 1/2 weekje en dan kan ik hem halen

slaap je 's nachts nog wel? Mooie fiets hoor. Laat wel weten hoe hij bevalt he? Hoop voor je dat het eind deze week een beetje mooi weer wordt...

nee, ben bang dat het langer gaat duren :) en mooi weer of niet, de storm van as. donderdag boeit me niks als ik hem heb ga ik er natuurlijk op rijden! daarna poets ik hem wel zodra ik thuis ben ;)

mij hetzelfde want ik verwacht m'n fiets ook donderdag! weer of geen weer.... :D

azrael
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2004 13:03

azrael 22 sep 2004 00:23

Quote: Origineel geplaatst door Remi op 21 September 2004
Quoten: Origineel geplaatst door *nop* op 21 September 2004Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 20 September 2004 Quoten: Origineel geplaatst door *nop* op 20 September 2004 http://www.feryn.com/prorace/images/elara3redbike.jpg nog 1/2 weekje en dan kan ik hem halen

slaap je 's nachts nog wel? Mooie fiets hoor. Laat wel weten hoe hij bevalt he? Hoop voor je dat het eind deze week een beetje mooi weer wordt...


nee, ben bang dat het langer gaat duren :) en mooi weer of niet, de storm van as. donderdag boeit me niks als ik hem heb ga ik er natuurlijk op rijden! daarna poets ik hem wel zodra ik thuis ben ;)



mij hetzelfde want ik verwacht m'n fiets ook donderdag! weer of geen weer.... :D





LOL , ik inmiddels ook want ik krijg hem donderdag terug van reparatie.
En storm? Das toch juist goed voor je maximun snelheid? :P
Steel is the way to go! ;-)

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 27 sep 2004 22:34

zo komende week komt mijn foto hier echt te staan :D!! hehe nu ff snel een digitale camera lenen van een vriend...:)

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 28 sep 2004 17:15

Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 27 September 2004


zo komende week komt mijn foto hier echt te staan :D!! hehe nu ff snel een digitale camera lenen van een vriend...:)


Leuk! Wat ga je nu met je banden doen trouwens?
Ik heb zelf trouwens sinds een paar weken nieuwe Woodman carbon bidonhouders en Michelin Pro Race bandjes met gele wangen. De fiets is er weer wat mooier op geworden, zal binnenkort ook wel een foto posten.

azrael
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2004 13:03

azrael 28 sep 2004 19:20



Hierbij dan de foto van fiets...het had eigenlijk wat mooier gekunt maar de zon liet zich wat minder zien. 'k Zal proberen er een betere van te maken morgen. Alles ziet er zo grauw uit nu......
Maarja....het is dus een Jan Jansen tour de France met RX-100 groep , Blizzard Sport banden , Selle Italia Flight Genuine Gel zadel erop en nieuwe BBB quick-release erop. Ook heb ik nieuwe SPD-SL klikpedalen gekocht. Erg lekker rijden moet ik zeggen. Die BBB quick-release hendels waren 100 gram lichter dan de oude Shimano. Wel een groot verschil.....niet dat het er toe doet overgens maar het is altijd leuk meegenomen.
Steel is the way to go! ;-)

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 29 sep 2004 11:37

Quoten: Origineel geplaatst door Azrael op 28 September 2004

Hierbij dan de foto van fiets...het had eigenlijk wat mooier gekunt maar de zon liet zich wat minder zien. 'k Zal proberen er een betere van te maken morgen. Alles ziet er zo grauw uit nu......Maarja....het is dus een Jan Jansen tour de France met RX-100 groep , Blizzard Sport banden , Selle Italia Flight Genuine Gel zadel erop en nieuwe BBB quick-release erop. Ook heb ik nieuwe SPD-SL klikpedalen gekocht. Erg lekker rijden moet ik zeggen. Die BBB quick-release hendels waren 100 gram lichter dan de oude Shimano. Wel een groot verschil.....niet dat het er toe doet overgens maar het is altijd leuk meegenomen.

Nog steeds een mooi fietsie hoor. Al kan dat rood-paars natuurlijk ECHT niet. Wat vind je vriendin ervan? :-p

azrael
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2004 13:03

azrael 29 sep 2004 12:27

Quote: Origineel geplaatst door Tyr W op 29 September 2004
Quoten: Origineel geplaatst door Azrael op 28 September 2004

Hierbij dan de foto van fiets...het had eigenlijk wat mooier gekunt maar de zon liet zich wat minder zien. 'k Zal proberen er een betere van te maken morgen. Alles ziet er zo grauw uit nu......
Maarja....het is dus een Jan Jansen tour de France met RX-100 groep , Blizzard Sport banden , Selle Italia Flight Genuine Gel zadel erop en nieuwe BBB quick-release erop. Ook heb ik nieuwe SPD-SL klikpedalen gekocht. Erg lekker rijden moet ik zeggen. Die BBB quick-release hendels waren 100 gram lichter dan de oude Shimano. Wel een groot verschil.....niet dat het er toe doet overgens maar het is altijd leuk meegenomen.Nog steeds een mooi fietsie hoor. Al kan dat rood-paars natuurlijk ECHT niet. Wat vind je vriendin ervan? :-p


Ik vind dat paars rood juist wel lollig. Wat kan er niet aan? ;-)
Mijn vriendin.......agh.......die interreseert zich niet zo voor fietsen.
Steel is the way to go! ;-)

wijkie
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 jul 2004 20:25

wijkie 29 sep 2004 14:46


 Ik vind dat paars rood juist wel lollig. Wat kan er niet aan? ;-)Mijn vriendin.......agh.......die interreseert zich niet zo voor fietsen.


Dat rood vloekt met paars! Vraag maar aan je vriendin. ;-) 
Ik zou er gewoon zwarte bandjes onder zetten.
Wijkie

azrael
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2004 13:03

azrael 30 sep 2004 18:14

Quote: Origineel geplaatst door Wijkie op 29 September 2004


Ik vind dat paars rood juist wel lollig. Wat kan er niet aan? ;-)
Mijn vriendin.......agh.......die interreseert zich niet zo voor fietsen.Dat rood vloekt met paars! Vraag maar aan je vriendin. ;-) Ik zou er gewoon zwarte bandjes onder zetten.Wijkie



Sinds gisteren heb ik geen vriendin meer...............
Steel is the way to go! ;-)

campy
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 sep 2004 21:38

campy 01 okt 2004 00:37

Sinds gisteren heb ik geen vriendin meer...............

En ik sinds eergisteren niet!!! eerlijk waar. join the club
drieenvijftigelf

Plaats reactie