Nieuwe forum online!
Top, die idiote benaming "site" zijn allemaal vervangen door "topic", goed bezig mods!
Ik word helaas bij het plaatsen van een post nog steeds doorgestuurd naar een niet bestaande pagina
Ik word helaas bij het plaatsen van een post nog steeds doorgestuurd naar een niet bestaande pagina
Ik heb net even de nieuwe zoek functionaliteit gebruikt. En toen werd ik een beetje somber. Zoeken was al niet de grote kracht van het oude forum. En het nieuwe forum lijkt deze traditie te gaan versterken. Van alle topics waarvan ik wist dat ze er waren en ik de exacte titel kende, kon ik er niet een terug vinden. Nogal waardeloos.
Dingen die wel verbeterd zijn:
Het overzicht is duidelijker; meer info op een pagina
Ik kan eindelijk een lijst zien met alle topics waarin ik ooit gepost hebt.
En verder is het een beetje wennen aan de nieuwigheidjes.
Dingen die wel verbeterd zijn:
Het overzicht is duidelijker; meer info op een pagina
Ik kan eindelijk een lijst zien met alle topics waarin ik ooit gepost hebt.
En verder is het een beetje wennen aan de nieuwigheidjes.
Live fast; die young. mijn blog
Misschien is het al eerder gemeld maar ik kan geen concept laden die ik wel heb opgeslagen
ps. Misschien is het al eerder gemeld maar na het plaatsen van een bericht kan die het topic niet meer vinden: ''Helaas, de pagina kon niet worden gevonden''
ps. Misschien is het al eerder gemeld maar na het plaatsen van een bericht kan die het topic niet meer vinden: ''Helaas, de pagina kon niet worden gevonden''
- Le Grimpeur
- Forum-lid
't Is (voor iedereen denk ik) even wennen, zo'n nieuw forum. Het ziet er best goed en modern uit en je hebt weer wat te doen... : Zelf krijg ik via PM nog wel eens vragen over de streek waar ik m'n verslagjes over gepost heb. Omdat de foto's nu niet meer zichtbaar waren, ben ik maar vast begonnen e.e.a. handmatig aan te passen (monnikenwerk ). Maar misschien 'loop ik nu wel voor de muziek uit' en wordt dit probleem ook nog opgelost?
60 x Ventoux
Het nieuwe forum ziet er fraai uit. Voor mij is het belangrijkste punt van kritiek de veranderde resolutie. Ik zit op mijn netbook (1024 x 600) nu voortdurend zijdelings te scrollen. Da's niet fijn tijdens het lezen. Zou fijn zijn als dat nog veranderd kan worden
@hanz1963Daar hebben we al meer klachten over, passen we vd week aan. Even doorbijten nog.
Over de zoekfunctie. Die werkt al een stuk beter. Nog niet alle onderwerpen zitten er in, na een snel begin gaat het nu wat langzamer. In dit tempo is de zoek-index eind vd dag helemaal gevuld. Er zijn nu 241000 van de 650000 berichten verwerkt.
Over de zoekfunctie. Die werkt al een stuk beter. Nog niet alle onderwerpen zitten er in, na een snel begin gaat het nu wat langzamer. In dit tempo is de zoek-index eind vd dag helemaal gevuld. Er zijn nu 241000 van de 650000 berichten verwerkt.
Service! Alvast dank.freerider schreef:@hanz1963Daar hebben we al meer klachten over, passen we vd week aan. Even doorbijten nog.
Gelukkig wordt de resolutie aangepast!
De avatars vind ik ook veel te groot, gaat daar nog iets aan gebeuren? Het lijkt ook wel of er nu minder posts per pagina staan, klopt dat? Ik scroll en klik me een ongeluk en eea is er niet overzichtelijker op geworden.
Is er nog een manier om de berichten uit de inbox te bewaren? Daar staat nuttige info in. Bij het oude forum was er geen limiet, nu mag je opeens maar 50 berichten hebben. Ook kunnen nieuwe berichten niet gelezen worden.
De avatars vind ik ook veel te groot, gaat daar nog iets aan gebeuren? Het lijkt ook wel of er nu minder posts per pagina staan, klopt dat? Ik scroll en klik me een ongeluk en eea is er niet overzichtelijker op geworden.
Is er nog een manier om de berichten uit de inbox te bewaren? Daar staat nuttige info in. Bij het oude forum was er geen limiet, nu mag je opeens maar 50 berichten hebben. Ook kunnen nieuwe berichten niet gelezen worden.
Digibetenvraag Hoe doe je dat?legrimpeur schreef: Zelf krijg ik via PM nog wel eens vragen over de streek waar ik m'n verslagjes over gepost heb. Omdat de foto's nu niet meer zichtbaar waren, ben ik maar vast begonnen e.e.a. handmatig aan te passen (monnikenwerk ).
Volgens mij kun je die in je gebruikerspaneel zelf aanpassen, dus verkleinen.lvgh schreef:De avatars vind ik ook veel te groot, gaat daar nog iets aan gebeuren?
Zo te zien hebben al meerdere mensen dit gedaan.
Mijn avatar kan ineens wel zijn oogjes knipperen, wat voorheen niet kon
Bikers are not alone