Ervaringen met Wheel-Tec
Tsja wat is fair? Een slechte recensie is er een, weet ook niet hoeveel forum leden garantie hebben moeten claimen bij wheel-tec?
Mij is nooit verteld dat ik jaarlijks BIJ wheel-tec onderhoud moest laten plegen aan de wielen.
Donderdag geld overgemaakt, nog geen steeds geen bericht of whatsoever of ze onderweg zijn... Spreken over een wielset van +2K€.
Mij is nooit verteld dat ik jaarlijks BIJ wheel-tec onderhoud moest laten plegen aan de wielen.
Donderdag geld overgemaakt, nog geen steeds geen bericht of whatsoever of ze onderweg zijn... Spreken over een wielset van +2K€.
YFood !!!
Om het verhaal verder af te sluiten; heb contact gehad met CK, deze konden me verder ook niet echt helpen daar ze de naaf niet ter inspectie kunnen hebben.
Het probleem van het defect kan meerdere zijn gaven ze aan, te weinig smering / verkeerde preload / verkeerde montage.... tsja pick one zou ik zeggen....
Het is me verder niet meer de moeite waard om hier nog aandacht aan te schenken...
Het probleem van het defect kan meerdere zijn gaven ze aan, te weinig smering / verkeerde preload / verkeerde montage.... tsja pick one zou ik zeggen....
Het is me verder niet meer de moeite waard om hier nog aandacht aan te schenken...
YFood !!!
Dat is toch normale garantie? Ik heb zelf heel veel gezeur gehad over een gebroken spaak, naven, bodylagers e.d..
Ik ben van mening dat in de situatie van csteenbe, Wheeltec e.e.a. eenvoudig had kunnen afvangen door op zijn factuur of in een e-mail bericht aan te geven hoe en wanneer de naven geserviced moeten worden. Nu is dit klaarblijkelijk niet gebeurd...
Heeft wheeltec jou niet aangeboden om de naaf ter beoordeling aan CK voor te leggen?
Ik ben van mening dat in de situatie van csteenbe, Wheeltec e.e.a. eenvoudig had kunnen afvangen door op zijn factuur of in een e-mail bericht aan te geven hoe en wanneer de naven geserviced moeten worden. Nu is dit klaarblijkelijk niet gebeurd...
Heeft wheeltec jou niet aangeboden om de naaf ter beoordeling aan CK voor te leggen?
@wm: nee dat heeft hij niet.
Imho is service, bij twijfel je klant volledig of gedeeltelijk tegemoet komen. Als je velg scheurt of spaak knapt is dat gewoon garantie waar je als consument recht op hebt dat is geen service.....
Imho is service, bij twijfel je klant volledig of gedeeltelijk tegemoet komen. Als je velg scheurt of spaak knapt is dat gewoon garantie waar je als consument recht op hebt dat is geen service.....
YFood !!!
Ik heb ook setjes met CK naven en die hebben, zo blijkt, wel degelijk onderhoud nodig. En zelfs als je als doorsnee gebruiker dat niet kan, is het handig om te weten dat het dan door een kundige fietsenmaker moet worden gedaan.
Gelukkig zoek ik altijd even bij de fabrikant op de site of er nog info te vinden is, en bij de grotere merken die naven maken is dat altijd wel te vinden. (Chris King., Industry 9, White Industries, DT Swiss). En ben ik zelf vrij handig.
Gelukkig zoek ik altijd even bij de fabrikant op de site of er nog info te vinden is, en bij de grotere merken die naven maken is dat altijd wel te vinden. (Chris King., Industry 9, White Industries, DT Swiss). En ben ik zelf vrij handig.
Ik koop alleen spul (eigenbouwtjes) dat ik op de camping kan onderhouden, die bovenstaande dingen loop ik met een boog omheen wegens prijs/ eigen maat lagers/speciaal gereedschap e.d. , nergens voor nodig behalve voor de omzet der fabrikant.
Vandaag de Stelvio opgereden met Miche Primato naven van 54€ een set, mooi zat en geen flauwekul.
Mijn duurste wielset kostte 120€ aan materiaal , nimmer heb ik enig probleem met m'n eigenbouwtjes en ik lach me soms krom over lui die zich scheel betalen aan high end wielen en dan maar weer verhaal moeten gaan halen als ut spul kapot gaat.
Vandaag de Stelvio opgereden met Miche Primato naven van 54€ een set, mooi zat en geen flauwekul.
Mijn duurste wielset kostte 120€ aan materiaal , nimmer heb ik enig probleem met m'n eigenbouwtjes en ik lach me soms krom over lui die zich scheel betalen aan high end wielen en dan maar weer verhaal moeten gaan halen als ut spul kapot gaat.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nare kwestie voor wielen met zo'n kostenplaatje. Denk idd dat aftersales een belangrijke kwestie is in het belang van continuiteit irt klantentevredenheid. Ik heb zelf een tijd geleden een nieuwe reynolds strike wielset met dt 240s naven zelf gebracht met klachten over spaakspanning in achterwiel. alles daar gecontroleerd. ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen woord meer had gezien marc verbaal mijn klachten bekritiseerde alszijnde "kan niet, klopt niet, niets aan de hand'. Het is een beetje slager keurt zijn eigen vlees en zijn producten voorrang geeft boven anderen.. Voor mij was het reden om in het vervolg gewoon fabriekswielen aan te schaffen gezien de prijs/kwaliteit niet meer in verhouding stond mbt de ruim 1700,- euro voor de reynolds. ik denk dat in deze kwestie zijn communicatie wat beter had gekund maar ja daar is ook hij niet uniek in tov sommige andere leveranciers.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40121
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
JIj lacht sowiso om iedereen die iets anders denkt en doet dan jij Keezx......
Less is bore