Wat doet de gemiddelde racefietser in de winter ......
Kort geleden begonnen met krachttraining en cardio in de sportschoo, tot nu toe drie keer in de week.
Valt mij nog tegen hoe vermoeiend die apparaten zijn. In de weekends nog wat fietsen op mijn nieuw op de kop getikte winterfiets en duimen dat het snel weer maart is en de dagen weer een stuk langer en warmer zijn.
Valt mij nog tegen hoe vermoeiend die apparaten zijn. In de weekends nog wat fietsen op mijn nieuw op de kop getikte winterfiets en duimen dat het snel weer maart is en de dagen weer een stuk langer en warmer zijn.
- plantagenet
- Forum-lid
Gewoon blijven fietsen is mijn devies. Lange afstanden zal wat lastiger worden, maar kortere ritten zijn met voldoende kleding meestal wel goed te doen en vol te houden. Daarnaast blijf ik mijn woon-werk ritjes doen; dat is vooral voortreffelijk bij rustig winterweer, ook in het donker. En af een toe wat Tacx uurtjes pakken, dat is ook een leuke afwisseling.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
rubencornelisse schreef:Ik moet zeggen met een cap, schoentjes en handschoenen is het nog best uit te houden . Maar vanaf de lente met een zonnetje erbij is een stuk beter.Ben wel iets meer mooiweerkiter geworden, vroeger ging ik ook het water op als je met goed fatsoen niet langer als 10 minuten op het water kan blijven van de kou, nu houd ik afhankelijk van de wind een minimale temperatuur aan van een graad of 8
10 jaar is al een lange staat van dienst idd, volgens mij waren het toen vooral de windsurfers die begonnen met kiten..
10 jaar is ook een behoorlijke tijd en heb ook heel wat dingen meegemaakt in vooral de beginjaren, ik kom idd ook uit het windsurfen, eerst 13 jaar gewindsurft, samen met een vriend begonnen met kitesurfen ( zelf geleerd want lessen waren er nog niet ), toen eigenlijk besloten om te kiten als het zacht waait en windsurfen als het hard waait.
Alleen de grens van waar ik overstapte kwam steeds verder te liggen waardoor ik nu met alle wind gewoon kitesurf en niet meer windsurf
Goed bezig.SuperBull schreef:gewoon fietsen-----tevens gestopt met roken
Hier ook efkes binnenzitten.
Slap als een tod en vol snot.
-
- Forum-lid
Ardennen al 20cm op sommige plekken...
Ben nog een beginner met fietsen en ga komend jaar kijken of het mij bevalt, zo ja dan wil ik er een mtb bij kopen voor in de winter. Tot die tijd ga ik nog even verder met hardlopen, heb altijd afstanden tot en met de hele marathon gedaan. Nu iets minder ver maar blijf het lopen lekker vinden, op 8 januari weer een halve in Egmond lopen!! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Forum-lid
eenmaal per week anderhalf uur spinnen en op zondag tussen de 50 en 70 kilometer op de ATB
Gauw aanschaffen die MTB, kun je zaterdag 7-1 ook Egmond Pier Egmond nog even meepakken!RRon schreef:Ben nog een beginner met fietsen en ga komend jaar kijken of het mij bevalt, zo ja dan wil ik er een mtb bij kopen voor in de winter. Tot die tijd ga ik nog even verder met hardlopen, heb altijd afstanden tot en met de hele marathon gedaan. Nu iets minder ver maar blijf het lopen lekker vinden, op 8 januari weer een halve in Egmond lopen!!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik heb 14 november voor de laatste keer gefietst (in de zin van op de racefiets zitten) wat te wijten was aan de combinatie drukte op het werk / in september vader geworden / slecht weer in december. Morgen wilde ik maar weer eens los gaan, ik ben benieuwd of er nog een beetje conditie over is. Bij enigszins acceptabel weer (geen gladheid of langdurige regen) wil ik de komende weken zo'n 3x per week gaan fietsen op de weg.
Yes, Eelcoz is back !
Ach ja, nieuw jaar nieuwe kansen, zal ik maar zeggen. Daarnaast heb ik het forum ook gewoon nodig als extra motivatie om veel te fietsen. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)