Nope. Mijn FM heeft blijkbaar ook een drukke agenda .
Hoewel ik hem graag snel in huis zou hebben komt het eigenlijk wel een beetje uit dat hij wat op zich laat wachten. Zit momenteel wat krap in de ruimte - verbouwinkje lopende .
Mijn Merckx "make-over"
De fiets is ondertussen al een hele tijd afgebouwd maar afgelopen week ben ik er toe gekomen om hem af te stellen voor het eerste ritje .
De bidonhouders moeten nog vervangen worden door alu exemplaren en de wielen op termijn ook (moet nog even rondkijken hiervoor). Het stuurlint is vooral uit praktsche overwegingen zwart...
De bidonhouders moeten nog vervangen worden door alu exemplaren en de wielen op termijn ook (moet nog even rondkijken hiervoor). Het stuurlint is vooral uit praktsche overwegingen zwart...
Uiteraard is het jouw plaatje en niet de mijne... maar ik vind de bidonhouders en wielen prima hierbij staan!wivo_6 schreef: De bidonhouders moeten nog vervangen worden door alu exemplaren en de wielen op termijn ook (moet nog even rondkijken hiervoor). Het stuurlint is vooral uit praktsche overwegingen zwart...