GIOS forumrit 13 mei 2012, Haastrecht
Je hebt gelijk...hekwerk , een stukje NS lijn en een doodlopende moestuin.. Zelfs een GIOS blauw hekwerk op de akker is herkenbaar.
En toch vroeg ik me af: zijn dat nou beelden uit het natte Ierland ?
En toch vroeg ik me af: zijn dat nou beelden uit het natte Ierland ?
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ierland? Mooi plan. We gaan aan het werk!Cervino schreef:zijn dat nou beelden uit het natte Ierland ?
Crested Ten, Inishowen, Jameson, Midleton Very Rare, Paddy Old Irish Whiskey, Tullamore Dew, Power's, Clontarf Black, Bushmills, Connemara, Locke's 8 Year Old, Tyrconnell, Red Breast, Clontarf....
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
lekker turf!!bluv107 schreef:Connemara
-
- Forum-lid
Vraagje, heeft Gios ook bakfietsen gemaakt?bluv107 schreef:Crested Ten, Inishowen, Jameson, Midleton Very Rare, Paddy Old Irish Whiskey, Tullamore Dew, Power's, Clontarf Black, Bushmills, Connemara, Locke's 8 Year Old, Tyrconnell, Red Breast, Clontarf....
Helaas alleen in het roodbianchisl3 schreef:Vraagje, heeft Gios ook bakfietsen gemaakt?
Mag ik raden ?
De "bak" fiets waarmee Aldo zijn ronde deed door de wijken van Torino met als Bakkenist Marco die de folders in de brievenbussen mocht mikken.
De "bak" fiets waarmee Aldo zijn ronde deed door de wijken van Torino met als Bakkenist Marco die de folders in de brievenbussen mocht mikken.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Deelnemer 18 heet Michiel van Ormondt en bezit een prachtige V-107.
-
- Forum-lid
Vreemd dat ik dat niet heb gezien, maar ik krijg gisteren een aanmeldingsmailtje van hembluv107 schreef:Ik begrijp je enthousiasme, maar Michiel stond al op de lijst.
-
- Forum-lid
Helaas moet ik me afmelden. De gezondheid is nog niet helemaal dat en de conditie al helemaal niet. Jammer, maar het is niet anders. Jullie een topdag toegewenst!
-
- Forum-lid
Dat is jammer. Toch nog even ter overweging: We rijden aan een rustig tempo want het gaat vooral om de verschillende fietsen en de beleving daar omheen. En er is ook nog een tussenstop voorzien waar je energie kunt tanken. Je kunt het dus ook zien als een ritje waarmee je juist wat kunt opbouwen.
Nog even wat de route betreft. Inmiddels is deze bijgewerkt naar aanleiding van onze ervaringen bij het proefrijden. Deze week ga ik de gewijzigde versie nog eens uitproberen zodat we zeker zijn dat het zondag een lekker ritje gaat worden!
Nog even wat de route betreft. Inmiddels is deze bijgewerkt naar aanleiding van onze ervaringen bij het proefrijden. Deze week ga ik de gewijzigde versie nog eens uitproberen zodat we zeker zijn dat het zondag een lekker ritje gaat worden!