Amstel Gold Race (elite)
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40088
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
+1 voor beide opmerkingen!!
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
Wel weer een S-works als eerste. Bij Specialized kan de vlag weer uit. Hoeveel punten voor het constructeurskampioenschap is dit?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
- Berichten: 1399
- Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
- Locatie: Arnemuiden
De formule 1 was spannender. Wat was dit een saaie vertoning. Niemand kon of wilde.....ik denk het laatste. Stalorders????
Kon gelukkig af en toe is zappen naar F1.
De finale was wel mooi, met dank aan Oscar Freire.
Kansloze ploegen uit NL. Maar dat zal voorlopig nog wel zo blijven. Ik zie daar niet veel progressie voor de eendagskoersen.
Op naar LBL.
marc
Kon gelukkig af en toe is zappen naar F1.
De finale was wel mooi, met dank aan Oscar Freire.
Kansloze ploegen uit NL. Maar dat zal voorlopig nog wel zo blijven. Ik zie daar niet veel progressie voor de eendagskoersen.
Op naar LBL.
marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
+1poulain schreef:Niemand anders dan Romain Bardet heeft gewonnen.
Ik had 't hem van harte gegund! Freire verdient overigens ook een grote pluim voor z'n aanvalslust in de finale.
Maar goed, eigenlijk is de AGR gewoon een hele matige koers. Zeker vergeleken met de andere voorjaarsklassiekers als RVV, Parijs-Roubaix en LBL. Ik heb het altijd al veruit de minste gevonden. De E3 Prijs of Gent-Wevelgem is nog een heel stuk spannender. De facto is het gewoon in gesloten formatie (op een kansloos kopgroepje na) richting Cauberg en sprinten maar. Jammer, maar ik zou ook niet weten hoe de organisatie daar iets aan kan doen (parcourstechnisch gezien). Ik ben absoluut niet van de school 'vroeger was alles beter' (ben pas 29), maar ik krijg soms wel het idee dat renners vroeger meer moed hadden en veel minder berekenend reden. Het is momenteel allemaal zo klinisch, bij het laffe af zo nu en dan. Een positieve uizondering vandaag was Freire!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Eigenlijk is het gewoon een criterium van 256km. En inderdaad een echte klassieker onwaardig.eelcoz schreef:+1poulain schreef:Niemand anders dan Romain Bardet heeft gewonnen.
Ik had 't hem van harte gegund! Freire verdient overigens ook een grote pluim voor z'n aanvalslust in de finale.
Maar goed, eigenlijk is de AGR gewoon een hele matige koers. Zeker vergeleken met de andere voorjaarsklassiekers als RVV, Parijs-Roubaix en LBL. Ik heb het altijd al veruit de minste gevonden. De E3 Prijs of Gent-Wevelgem is nog een heel stuk spannender. De facto is het gewoon in gesloten formatie (op een kansloos kopgroepje na) richting Cauberg en sprinten maar. Jammer, maar ik zou ook niet weten hoe de organisatie daar iets aan kan doen (parcourstechnisch gezien). Ik ben absoluut niet van de school 'vroeger was alles beter' (ben pas 29), maar ik krijg soms wel het idee dat renners vroeger meer moed hadden en veel minder berekenend reden. Het is momenteel allemaal zo klinisch, bij het laffe af zo nu en dan. Een positieve uizondering vandaag was Freire!
What makes the boat go faster?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Finish 15 km na de Cauberg leggen, dan gaan er heel wat minder ploegen op een sprintje op de Cauberg gokken.eelcoz schreef:+1poulain schreef:Niemand anders dan Romain Bardet heeft gewonnen.
Ik had 't hem van harte gegund! Freire verdient overigens ook een grote pluim voor z'n aanvalslust in de finale.
Maar goed, eigenlijk is de AGR gewoon een hele matige koers. Zeker vergeleken met de andere voorjaarsklassiekers als RVV, Parijs-Roubaix en LBL. Ik heb het altijd al veruit de minste gevonden. De E3 Prijs of Gent-Wevelgem is nog een heel stuk spannender. De facto is het gewoon in gesloten formatie (op een kansloos kopgroepje na) richting Cauberg en sprinten maar. Jammer, maar ik zou ook niet weten hoe de organisatie daar iets aan kan doen (parcourstechnisch gezien). Ik ben absoluut niet van de school 'vroeger was alles beter' (ben pas 29), maar ik krijg soms wel het idee dat renners vroeger meer moed hadden en veel minder berekenend reden. Het is momenteel allemaal zo klinisch, bij het laffe af zo nu en dan. Een positieve uizondering vandaag was Freire!
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
Kortom; laten we de oortjes in het peloton afschaffen.Van elk team mag de wegkapitein en één kopman wel een oortje en voor de rest is het alleen communicatie via wegkapitein, kopman en/of ploegleidersauto. Komt de koers vast ten goede?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Die oortjes hebben er geen drol mee te maken. Als genoeg ploegen er een massasprint van willen maken komt die er gewoon, wel of geen oortjes.
Voor de veiligheid is het gewoon beter om met oortjes te rijden. 2 weken geleden weer eens een ambulance die ons tegemoed kwam in een klassieker, dat is nu zonder oortjes maar een kwestie van hopen dat iedereen het op tijd door heeft...
Voor de veiligheid is het gewoon beter om met oortjes te rijden. 2 weken geleden weer eens een ambulance die ons tegemoed kwam in een klassieker, dat is nu zonder oortjes maar een kwestie van hopen dat iedereen het op tijd door heeft...