Carbon clinchers uit China vragen
Vandaag mijn BladeX 50/60mm set UD carbon binnen gekregen. Een werkelijk waar prachtige set wielen met decals onder de lak. Alleen 1 klein foutje..... het achterwiel is ook 50mm
JANK!!!! Oftwel, maar eens gemaild hoe dit op te lossen. Vrees dat ik nu een 50/50mm set heb.
Voor de rest:
- prima contact
- prima afhandeling order
- snelle verzending
- rechte wielen
- boven verwachting zeer goede en mooie afwerking van de wielen
- novatec naven
echter nu dus even de aftersales afwachten.
wordt vervolgd
JANK!!!! Oftwel, maar eens gemaild hoe dit op te lossen. Vrees dat ik nu een 50/50mm set heb.
Voor de rest:
- prima contact
- prima afhandeling order
- snelle verzending
- rechte wielen
- boven verwachting zeer goede en mooie afwerking van de wielen
- novatec naven
echter nu dus even de aftersales afwachten.
wordt vervolgd
Ik heb gisteren eindelijk mijn Farsports New FSC50 (bolle) wielen ontvangen, ik heb de UD uitvoering en Novatec superlight naven. De eerste indruk is goed, zijn erg mooie wielen en super afgewerkt. Ik ga er vanavond een rondje mee rijden, ben benieuwd naar de rijkwaliteiten. Hieronder alvast wat pics:
Cervelo S2, Campa Centaur Carbon, Shamal Ultra
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Heb sinds kort ook 'n setje Chinees/Taiwanees carbon. Dit 50 mm setje word geleverd door een Nederlander die alle losse spullen in China en Taiwan besteld en zelf de wielen opbouwt. Hij adverteert ook op MP. Ben erg blij met het setje.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Ik zie 4 kleine 4kantjes met een groen vlakje.greuf schreef:Ik heb gisteren eindelijk mijn Farsports New FSC50 (bolle) wielen ontvangen, ik heb de UD uitvoering en Novatec superlight naven. De eerste indruk is goed, zijn erg mooie wielen en super afgewerkt. Ik ga er vanavond een rondje mee rijden, ben benieuwd naar de rijkwaliteiten. Hieronder alvast wat pics:
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Heb uiteindelijk zonder al te veel moeite inderdaad een setje gebruikte 4000S erop gelegd. De nieuwe gaan dan op de andere velg om op te rekken. Bedankt voor de tips.. de nieuwe 4000S waren echt te krap.. Dat oprekken is een goed idee!kiekeboeboe schreef:Met behulp van beetje zeep?
Bandenknecht gebruiken?
Banden eerst op een makkelijke velg leggen, goed opblazen en enkele dagen erop laten om wat te rekken?
andere banden kopen?