Alles over vakanties op én met de fiets

La Marmotte 2013

wm
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 13 aug 2007 11:02

wm 01 dec 2012 15:41

inkiepinkie schreef:Zou het wel of niet op de lijst komen te maken kunnen hebben met de betalingswijze? Welke betalingswijzen zijn er eigenlijk?
Ik heb per creditcard betaald, betalingsbevestiging gekregen en wij stonden beiden gelijk daarna op de lijst. Dat gaat dus automatisch.
Ik heb ook per creditcard betaald, heb een betalingsbevestiging ontvangen, sta echter niet op de lijst. Verband tussen betalingswijze en wel of niet op de lijst staan zie ik dan ook niet.

Gebruikersavatar
timofietst
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 29 dec 2009 00:23
Locatie: Hoogerheide

Gebruikersavatar timofietst 01 dec 2012 15:43

De lijst wordt langzaam aan gevuld zie ik nu, ik denk dat er wat handmatige verwerking aan het plaatsvinden is in een kantoortje ergens in Frankrijk :lol:
Groeten,

Timo
Good Times!!
YT Jeffsy AL comp 2
Canyon Grand Canyon AL
http://www.mellowbikers.nl

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1543
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 01 dec 2012 20:48

wm schreef:
inkiepinkie schreef:Zou het wel of niet op de lijst komen te maken kunnen hebben met de betalingswijze? Welke betalingswijzen zijn er eigenlijk?
Ik heb per creditcard betaald, betalingsbevestiging gekregen en wij stonden beiden gelijk daarna op de lijst. Dat gaat dus automatisch.
Ik heb ook per creditcard betaald, heb een betalingsbevestiging ontvangen, sta echter niet op de lijst. Verband tussen betalingswijze en wel of niet op de lijst staan zie ik dan ook niet.
Hier hetzelfde vannacht ingeschreven en sta ook nog niet op de lijst terwijl ik wel een betalingsbevestiging heb ontvangen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 02 dec 2012 11:25

Moest inschrijven voor verschillende mensen, gaat zo als je een reputatie opgebouwd hebt :). Online lukte niet van zodra de inschrijvingen open gingen, dan maar document gedownload, afgeprint, 7 stuks ingevuld, gescand, formaat verkleind, doorgemaild en overgeschreven met een gewone banktransfer.
1u13 was alles door, benieuwd nu of we ingeschreven gaan zijn of niet. Indien niet dan is het maar zo en hou ik de marmotte voor bekeken want het is niet meer uit zijn voegen aan het barsten, het is eruit gebarsten punt!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39545
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 dec 2012 12:26

Ach, er komen over 3-4 maanden echt wel weer kaarten beschikbaar hoor.
Less is bore

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 02 dec 2012 15:29

Vermoedelijk wel maar waar is de tijd dat je half december inschreef en achter een rekeningnummer vroeg, vervolgens geen antwoord kreeg, nog eens vroeg of de inschrijving in orde was waarna je op 28 december een antwoord kreeg dat er geen inschrijving zonder bijhorende storting mogelijk was, je nog eens het formulier doorstuurde en stortte en je vervolgens gewoon ingeschreven was. En dan spreek ik nog niet over de tijd dat je vroeg in het voorjaar inschreef... 't Is uit zijn voegen gebarsten, zucht!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 02 dec 2012 15:32

Dat komt omdat talloze wielertoeristen als lemmingen achter elkaar aan lopen naar een handvol tochten. Als er nu verder geen aanbod zou zijn zou ik het nog wel snappen. Maar er is zoveel te fietsen, waarom niet gewoon iets anders moois uitzoeken?

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1701
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 02 dec 2012 15:53

bottecchia schreef:Dat komt omdat talloze wielertoeristen als lemmingen achter elkaar aan lopen naar een handvol tochten. Als er nu verder geen aanbod zou zijn zou ik het nog wel snappen. Maar er is zoveel te fietsen, waarom niet gewoon iets anders moois uitzoeken?
Botteccia, uit het hart gegrepen. Ik heb op wielertoerist.nl een topic gestart met dezelfde strekking. En ja, Ijzerenbriek heeft hier op dit forum meerdere malen aangegeven dat hij alleen maar de Marmotte wil rijden en verder niks. Tja, dan moet je ook niet klagen.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 02 dec 2012 16:01

Ja en nee. Ben relatief vroeg aan een gezinsleven begonnen met bijhorende beperkingen naar fietsgebied toe. Had al altijd de droom om eens Alpe d'Huez boven te fietsen wat dan ook toen het gezinsleven het toeliet gebeurde waarna het jaar erop de marmotte volgde waar ik mijn hart nu eenmaal verloor. Klagen doe ik dus van geen kanten maar heb alleen heimwee naar de tijden dat het zoveel makkelijker was in te schrijven. Praktisch gezien is de marmotte ook zo perfect. Met de wagen naar daar, weekje fietsen en de zaterdag of zondag komt de vrouw met de TGV naar Grenoble waarna we doorrijden naar de echte vakantiebestemming.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 02 dec 2012 16:07

Vooropgesteld, ieder moet natuurlijk zelf weten wat hij of zij wil rijden. Maar het scenario dat je schetst kun je toch rondom zo'n beetje elke cyclo organiseren? Enige variabele component is de TGV naar Grenoble. Daar moet je dan misschien een keer een vlucht naar Pisa van maken om maar eens een dwarsstraat te noemen.

Het leuke van een nieuwe locatie is dat je daar weer in een andere omgeving kunt rijden. En je zult zien dat er nog veel meer tochten zijn waar je enthousiast over kunt raken. Toen ik een paar jaar terug La Marmotte heb gedaan was het zoals bij velen één van mijn eerste cyclo's. Inmiddels ben ik een aantal jaren verder en heb ik op allerlei locaties tochten gedaan. Op basis van die verschillende ervaringen durf ik wel te stellen dat ze mij daar in Bourg d'Oisans niet meer terug gaan zien.

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 02 dec 2012 16:20

Mijn verstand zegt dat je meer dan waarschijnlijk gelijk hebt maar mijn hart wil alsnog niet mee :(. Ik vermoed dat het zichzelf zal oplossen: het jaar dat ik niet ingeschreven raak wijk ik noodgedwongen uit naar een andere cyclo waarna ik nooit meer terug keer naar de marmotte.
Maar daar wil ik nu nog niet aan denken :).
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 dec 2012 16:22

Ik snap het ook echt niet, er is zoveel meer, zelfs in hetzelfde gebied. Eind augustus kan je bijv de Marco Pantani rijden, ook een schitterend parcours, alleen dan zonder al het 'gezeik' wat bij de Marmotte komt kijken.

Een kleine cyclo heeft voor mij persoonlijk zoveel voordelen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie