Vorig jaar niet. Heb toen zonder probleem een andere afstand gereden dan de bedoeling was.roger68 schreef:Hoewel ik vrijwel dagelijks over de Limburgse heuvels rij, heb ik last minute toch besloten (ook gezien weersverwachting) mee te doen aan de AGR toerversie. Zwart rijden vind ik absoluut 100% not done, dus probeer ik via Marktplaats nog een kaartje te bemachtigen.
Snelle check; zijn rugnummers en afstanden hard aan elkaar gekoppeld? In mijn herinnering maakt dit niets uit, maar wil het even zeker weten. Wil namelijk de 150km rijden en Marktplaats aanbieding meest in de buurt is voor 100km.
Amstel Gold 2013
Alleen zul je waarschijnlijk niet bij alle filmpunten gefilmd worden als je een langere afstand rijdt dan er op je kaartje staat. Althans dat denk ik tenminste. Maar dat is natuurlijk bijzaak.zipper schreef:Vorig jaar niet. Heb toen zonder probleem een andere afstand gereden dan de bedoeling was.roger68 schreef:Hoewel ik vrijwel dagelijks over de Limburgse heuvels rij, heb ik last minute toch besloten (ook gezien weersverwachting) mee te doen aan de AGR toerversie. Zwart rijden vind ik absoluut 100% not done, dus probeer ik via Marktplaats nog een kaartje te bemachtigen.
Snelle check; zijn rugnummers en afstanden hard aan elkaar gekoppeld? In mijn herinnering maakt dit niets uit, maar wil het even zeker weten. Wil namelijk de 150km rijden en Marktplaats aanbieding meest in de buurt is voor 100km.
Waarom zouden kniestukken nutteloos zijn?tom de groot schreef:Weer wat geleerd vandaag. In mijn omgeving is de algemene mening over kniestukken dat ze nuteloos zijn.
Nog afgezien van het peesaanhechtingenverhaal:
Afkoeling is een oppervlakteproces, dus meer huid bedekt = minder afkoeling.
Dus kniestukken = warmer dan geen kniestukken.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Lekkere AGR gereden! Prima fietsweer en leuke sfeer. Vond het aso gemiddelde veel lager dan andere jaren. De finish vond ik persoonlijk iets minder dan bovenop de Cauberg. Maar verder prima!
Laatst gewijzigd door janjmagic op 13 apr 2013 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
Viel mij ook op, kwam waarschijnlijk door de betere doorstoom bij kruispunten mede door de goed verzorgde verkeersregelaars.janjmagic schreef:Lekkere AGR gereden! Prima fietsweer en leuke sfeer. Vond het aso gemiddelde veel lager dan andere jaren.!
Is het nou zo moeilijk om je aan een paar spelregels te houden? In het boekje werd benadrukt dat je niets in de natuur moest weggooien, ook geen bananenschillen. Op meerdere plekken langs de route stonden containers waar je je afval kwijt kon. Nog geen kilometer na de start vlogen de eerste bananenschillen al door de lucht richting berm. Het meest asociale vond ik nog wel de proleet die het nodig vond om een bananenschil bij iemand op de oprit te gooien. Goed zo kerel! Jij werkt goed mee om de relatie tussen bewoners en fietsers nog meer te verzieken.
Oh ja, de fietser die me inhaalde en vervolgens naar achter spuugde en zijn neus begon schoon te snuiten vond ik ook erg goed bezig. Toen ik er wat van zei was zijn reactie: "dan moet je maar doorfietsen".
Tenslotte: mijn complimenten aan de organisatie! Ik vond het een prima georganiseerd evenement.
Oh ja, de fietser die me inhaalde en vervolgens naar achter spuugde en zijn neus begon schoon te snuiten vond ik ook erg goed bezig. Toen ik er wat van zei was zijn reactie: "dan moet je maar doorfietsen".
Tenslotte: mijn complimenten aan de organisatie! Ik vond het een prima georganiseerd evenement.